Bir Hamburger İçin 180 Km Değer mi ?

  • Tarixində dərc edildi 3 ay əvvəl

    Noluyo Ya ¿

    Müddəti: 24:34

    Bir Hamburger için git gel 180 km yol yaptık. Daha önceki videodan bildiğiniz yol üstü yemek maceramızı mukbang eşliğinde tekrarlıyoruz. Tamamen saçma konulara değinirken yolun nasıl geçtiğini anlamadık umarım eğlenirsiniz iyi seyirler.

    iletişim: noluyoya@temagency.com
    Bize destek olmak için kanalımıza katılabilirsiniz :)
    azfun.info/flow/4-bGrwiQOCVpvQwEGWaqGAjoin

Noluyo Ya ¿
Noluyo Ya ¿

instagram hesaplarımız: https://www.instagram.com/firatalbayram https://www.instagram.com/ceydakasabali Canlı Yayınlar : www.twitch.tv/beatpug Discord: www.discord.gg/beatpug

3 ay əvvəl
Halit Aker
Halit Aker

Pandemi bittikten sonra hazir Firat abide deginmisken Irlanda Corka bekleriz burda patatesin tadina beraber bakalim :)

Ay əvvəl
Nisa
Nisa

Çok tatlısınız ❤️

2 ay əvvəl
ʙʀᴏᴏᴋᴇ ᴡɪʟʟɪᴀᴍꜱ
ʙʀᴏᴏᴋᴇ ᴡɪʟʟɪᴀᴍꜱ

Sanırım o hamburgerci İzmit otobandaki Burger King. Köprü gibi bir yer. Ben Karabük'e köye giderken oradan geçiyorum, küçüklüğümden beri dikkatimi çeken bir yer ama hiç yemedim. Bir daha köye giderken oradan hamburger alacağım. Umarım orasıdır. Soğan halkasının kutusundaki kırmızı Burger King logosundan ve içeceğin üzerindeki logodan Burger King olduğunu anladım sonra yol üstünde olan Burger King'i hatırladım.

3 ay əvvəl
a kemalova
a kemalova

viiiii 😂😂😂

3 ay əvvəl
Kamran Huseynov
Kamran Huseynov

👍🙃

3 ay əvvəl
alleozdemir
alleozdemir

açken izledim sen düşün

3 saat əvvəl
Sensei Lexy
Sensei Lexy

FItar doyunca videonun bitmesi .d

10 saat əvvəl
Deniz Tüzün
Deniz Tüzün

ceydacım içerik için mi yemek için mi dendiğinde hem içerik hem yerik demeni bekliyodum

11 saat əvvəl
Esmanur Açık
Esmanur Açık

Yine ve gene Süper bir video 👌

14 saat əvvəl
Aksel Güler
Aksel Güler

YAAA UTKUYU ÇOK GÜLEN KAÇ KİŞİ VAR (ŞU ADAMIN YÜZÜ KOYUNN)

18 saat əvvəl
Sedef Ulus
Sedef Ulus

Enerjiniz harika sizi keşfettiğim günden beri her videonuzu izlemeye çalışıyorum. Erkek arkadaşımla da beraber izliyoruz ilişkimizi sizinkine çok benzetiyorum inşallah bizimde ileride sizin gibi eğlenceli bir evliliğimiz olur. Sizi çok seviyorummmm

Gün əvvəl
Burak Yakan
Burak Yakan

Değmez.

Gün əvvəl
Hümeyra Şanlı
Hümeyra Şanlı

Bursa'ya gelin ne istenderi anneme söyler size masa donatırız canlarla yemek festivali 🥳

3 gün əvvəl
s.yılmaz TEBEŞ
s.yılmaz TEBEŞ

Ceyda ablayla fırat abi yüzünden 18 yaşımda evlenicem masraflarımı kabul ederlerse sevinirim😂

3 gün əvvəl
Bengi Su
Bengi Su

her cancık dediğinde dislike atıyorum

4 gün əvvəl
emine bahar
emine bahar

Canlarrrrr

4 gün əvvəl
zadkiel 2
zadkiel 2

Sansarın 180 km şarkısını aratınca sizin video çıkıyir

4 gün əvvəl
Kevser Okumuş
Kevser Okumuş

ADAMZA ABİ

6 gün əvvəl
Genç Bir Fenerli
Genç Bir Fenerli

fırat abi tiktok dondurması yaparmısın +1

6 gün əvvəl
Hüseyin Kurt
Hüseyin Kurt

Arkadaşlar can olmama 3 gün kadı tebriklerinizi beklerim ben neden bu kanalı bu kadar keşfettim ya

7 gün əvvəl
Matilda
Matilda

bence kamp 2 gelsin çok eğlenceli olur o video çok iyi olmuştu ama bu sefer ekipmanlı gelin hadi bakayım doğadaki çocuğu görelim

7 gün əvvəl
Serseri Mayın
Serseri Mayın

Ya çekmeyin şöyle videolar evlenesim geliyor sen bulmuşsun eyw Fırat reis te biz nerden bulucaz Ceyda abla gibi bir eş

7 gün əvvəl
Z B
Z B

Bu insanlara nasıl dis like atabiliyorlar ya. CANCIKSSSSSS lar

8 gün əvvəl
nazlı çakırca
nazlı çakırca

Bence biz canlar olarak şanslıyız günümüzü güzelleştiriyosunuz

8 gün əvvəl
Zümra Aydın
Zümra Aydın

izmitin tam olarak neresi orası ?

8 gün əvvəl
İsmail Timur
İsmail Timur

sadece cancık olmamak için yorum atıyorum

9 gün əvvəl
ali ko
ali ko

Oda bişeymi ben döner ve künefe yemeye Adana Pozantı’dan İskenderun’a gittim

9 gün əvvəl
Ahmet İnce
Ahmet İnce

1.24 te abim bizim okulun önünden geciosunuz

9 gün əvvəl
Shadow Freezy
Shadow Freezy

seviliyorsunuz

9 gün əvvəl
Hasan Emir Özbektaş
Hasan Emir Özbektaş

adamsınız kiiiiiiiii

9 gün əvvəl
HASAN VERGİLİ
HASAN VERGİLİ

Ceyda'yla Fırat abi siz burger king den aldınız ????

9 gün əvvəl
Bit Random
Bit Random

2:45 Win iPhone 12 PRO 🔽 youtu.be/49mwt6s95aY 在整個人類歷史上,強者,富人和具有狡猾特質的人捕食部落,氏族,城鎮,城市和鄉村中的弱者,無`'守和貧窮成員。然而,人類的生存意願迫使那些被拒絕,被剝奪或摧毀的基本需求的人們找到了一種生活方式,並繼續將其DNA融入不斷發展的人類社會。 說到食物,不要以為那些被拒絕的人只吃垃圾。相反,他們學會了在被忽視的肉類和蔬菜中尋找營養。他們學會了清潔,切塊,調味和慢燉慢燉的野菜和肉類,在食品市場上被忽略的部分家用蔬菜和肉類,並且學會了使用芳香的木煙(如山核桃,山核桃和豆科灌木 來調味食物煮的時候 1620448389

9 gün əvvəl
Sena Korkmaz
Sena Korkmaz

Ceyda’nın İnegöl versiyonu ben olabilirim ...

10 gün əvvəl
or35or forgetful
or35or forgetful

Samimi insan her zaman sempatik geliyor ınsan olmanın en onemli koşulu samimiyet bence...

10 gün əvvəl
Utku Ege Uymaz
Utku Ege Uymaz

burger king için 180 km gitmeyen de ne blm

10 gün əvvəl
BB
BB

Çok güzelsiniz ağlıycam🥺😻

11 gün əvvəl
Yunus Emre
Yunus Emre

yorum

11 gün əvvəl
Serhat Arıcan
Serhat Arıcan

Videoları iki üç kez izliyorum çok güzel

11 gün əvvəl
ÖZKAN ÖZLER
ÖZKAN ÖZLER

Yemek için değildir. Çünkü yemek yenir içecek içilir. Ceyda ablaaa selamlar 😅😂

11 gün əvvəl
hesap paseh
hesap paseh

Bir yar için 1000km yol gideceğim. Bir hamburgere 180km nedir ki :)

12 gün əvvəl
Arzu Şahin
Arzu Şahin

ya sizi yiceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeööööööööööööööööm

12 gün əvvəl
Arzu Şahin
Arzu Şahin

Ders çalışıcam diye açtıydım pc yi birden kendimi noluyo yaa da buldummm 😂😂😂😂😍😍😍❤❤❤❤

12 gün əvvəl
Hiranur Aslan
Hiranur Aslan

Oruçken izleyen bne🤤 😂

12 gün əvvəl
Ayşem Demir
Ayşem Demir

Hepmizin yediği fastfoodmu biz yemeğe gidemiyoruz 180km anca zenginler yiyebilir....

12 gün əvvəl
Rob - Kafası
Rob - Kafası

👍

13 gün əvvəl
MR ARAT
MR ARAT

Abi adaptifi açabilseydin istemeden güzel reklam olurdu :D

13 gün əvvəl
Çınar Akışın
Çınar Akışın

müqq

13 gün əvvəl
Ahmet Yaser ikbal
Ahmet Yaser ikbal

Arkadaki adam

14 gün əvvəl
Öykü Eşsiz
Öykü Eşsiz

Canlara selam yolculuğa devam

14 gün əvvəl
Emre Düzenli
Emre Düzenli

Bursa'ya gelin iskendere abi uludağ kebap felan

14 gün əvvəl
nobody memeleri komik değil
nobody memeleri komik değil

ne kadar yüksek sende hayat 180 de

14 gün əvvəl
Rüya Çetin
Rüya Çetin

kadın...neden erkek beyinleri bukadar pahalı doktor...çünkü erkek beyinleri nadir bulunur

15 gün əvvəl
Begola
Begola

helal ya

15 gün əvvəl
StatWra
StatWra

Can olmak ayrıcalıktır

16 gün əvvəl
Ayla Günbey
Ayla Günbey

oruçluyken izleyip kendime acı çektiriyorum

16 gün əvvəl
karamel şikşong
karamel şikşong

Canım çekti.🍔🍔

16 gün əvvəl
Tr_EmirAdakuL
Tr_EmirAdakuL

03:00 adam el kol yapıyor 😂

16 gün əvvəl
Hande Gürsel Za
Hande Gürsel Za

Nerede burası çok merak ettimmm

17 gün əvvəl
rıza özçelik
rıza özçelik

şakamı lan bu iğğrenç burgerking içinmitydi bu yaygara yani sandımki adam gibi bi steak house şöyle özel bir burger tam bi hayal kırıklığı...

17 gün əvvəl
Günew Askerova
Günew Askerova

❤❤❤❤❤❤❤

17 gün əvvəl
İpeksu ipek
İpeksu ipek

Abi bilinmedik bir güzel bir burgerci sandım burger king çıktı ahhahhahahha

18 gün əvvəl
EmirCan İnan
EmirCan İnan

19:33 bende özel niş bi hamburgercileri falan var sanmıştım. Bildiğin burger king için 180 km gitmişler 😂

18 gün əvvəl
Esra Aslı Melike Arslan
Esra Aslı Melike Arslan

abi mekanın adını kimse yazmadı mı yoruma :P çok merak ettim

18 gün əvvəl
Yusuf Yazırlıoğlu
Yusuf Yazırlıoğlu

Ahaha bunu patates salatası yerken izliyor olmam

18 gün əvvəl
furkan canbuldu
furkan canbuldu

Çook güzel bi ikilisiniz

19 gün əvvəl
NALAN TAVAN
NALAN TAVAN

bu videoyu ramazanda izleyen ve altına "abi canımız çekiyo" yazan cancıklarrrrr yazmayın böyle şeyler .zamanında izleseydin cancıkkkk

19 gün əvvəl
just smile
just smile

kışkırtma dicem size yakışmaz evde sushi yapın

19 gün əvvəl
İrem Kılıç
İrem Kılıç

Ben ve erkek arkadaşım gibisiniz sanırım biz de evlenince böyle devam edicez demek ki djdkdjdkwnlfsbfjd

19 gün əvvəl
Soo Bin Han
Soo Bin Han

ceyda abla esprileriyle ortalığı yakmıyor bu videoda ya. XD

19 gün əvvəl
[CemCel 36]
[CemCel 36]

Ceyda ablanın esprilerine haykırıyorum yaaaaağğğğğ hem içerik hem yerik

19 gün əvvəl
AyLak AdaM
AyLak AdaM

Ceyda yengenin espriler nirvana 👏👏👏 en güzel çift şirinler 👑👑👑

20 gün əvvəl
Aygün ATLI
Aygün ATLI

Ceyda'nın ara ara aklına çok kötü espriler geldiğine ama Fırat ve biz gülmeyiz d,ye yapmadığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam ara ara kendi kendine gülüyor dikkatli bakın :D

20 gün əvvəl
Aygün ATLI
Aygün ATLI

yorumu çok erken yazmıştım kendileri açıklamış zaten :D

20 gün əvvəl
Raa
Raa

Ceyda abla yemekleri pikap da gel esprisi yapmadı mı

20 gün əvvəl
Sefa Özçelik
Sefa Özçelik

10 dk önce sahur yaptım şuan sayenizde açım teşekkürler 🥲

21 gün əvvəl
Ayşe Betül TANER
Ayşe Betül TANER

Can ve cancıklar arasındaki fark anlatılıreken bir can olarak sadece ben gururlanıyor olamam.

21 gün əvvəl
DoBiDa fan,pelinyon and can • 15 yıl önce
DoBiDa fan,pelinyon and can • 15 yıl önce

Hello herkese merhaba napıyorsunuz eğer bunu ceydaceyin sesiyle okuduysanız siz bir cansınız

7 gün əvvəl
cacelyric
cacelyric

Harbi be bende jssksldğdğs

17 gün əvvəl
Mini Coder
Mini Coder

CEYDA ABLA: İEIIEI UTKU ABİ: TELSİZ SESİ FIRAT ABİ: BEN:İEIIEI

21 gün əvvəl
Furkan Kanra
Furkan Kanra

hey sen cancık okuma şu yorumları yorum yap

21 gün əvvəl
Demir Aexros
Demir Aexros

Abi psikolojim bozuk senin şu gülüşün çok mutlu ediyo ya

22 gün əvvəl
İsmail Divarcı
İsmail Divarcı

eda abla cidden okuyorsan bu yorumu beğenirsin

22 gün əvvəl
Gözde Yanık
Gözde Yanık

🤍

22 gün əvvəl
Yağmur Kızılkan
Yağmur Kızılkan

Sizi çok seviyorumm..

22 gün əvvəl
Yağmur Kızılkan
Yağmur Kızılkan

Bende canım hhehehe:))

22 gün əvvəl
Elifnur Tak
Elifnur Tak

yemek yaptığınız videolarınız çok güzeldii

22 gün əvvəl
Mrt Trm
Mrt Trm

Ramazan da bunu yapmak:)

22 gün əvvəl
Yaren Gürel
Yaren Gürel

Videoda bahsedilen podcastleri bulamadım helppp

22 gün əvvəl
EBRAR CELİKEL
EBRAR CELİKEL

Şu hamburgercinin ismini bilen var mı

23 gün əvvəl
Samet Avcı
Samet Avcı

Nerede bu Hamburgerci yaaaa

23 gün əvvəl
Gülşah & Can
Gülşah & Can

Derincedeki burger izleyip yazıyorum 😂

23 gün əvvəl
Gülşah & Can
Gülşah & Can

Sizi izlerken arkada hangi yollardan geçmiş diye bakmam ahahahahah

23 gün əvvəl
SanaL Player
SanaL Player

ben olsam camı kapatır kolunu sıkıştırırdım sonra arabayı hareket ettirirdim koşsun biraz spor yapsın beynine oksijen gider belki

23 gün əvvəl
Mustafa Karakuş
Mustafa Karakuş

yav bu yerin adresini verin haritadan bp ilanı görüp çıkarmaya çalışıyoruz. :)

24 gün əvvəl
Büşra Kayık
Büşra Kayık

ya isteğiniz var mı demişsiniz çektiniz mi bilmiyorum ama bayadır izlemiyorum :( yemek yeme yarışması yapsanıza, lütfen, ıslak hamburger falan yiyebilirsiniz bence, kaybedene de ceza verirsiniz hem de cezadan bi içerik falan çıkar, ne bileyim evin temizler falan dfnsdf temizlik videonuz vardır sanırım hatılıyorum ama sizin yemek yemeniz çok keyifli ya :D

24 gün əvvəl
sude naz yiğitşahin
sude naz yiğitşahin

fırat abi hani sen bi ara kaçak gelinlerde oynuyodun ya bende o dizi varken küçüktüm seni her gördüğümde uykundan yeni kalkmışsın sanıyodum...

25 gün əvvəl
sude naz yiğitşahin
sude naz yiğitşahin

sıkılmadan izlediğim bir video daha...

25 gün əvvəl
Sefa Yıldırım
Sefa Yıldırım

abi bunu iftara son 5 dk kala izliyorum ve keyif alıyorummmmmm

26 gün əvvəl
bulut mahmutnerede
bulut mahmutnerede

Hala trende giremediler be hocam

26 gün əvvəl
Melek Buse
Melek Buse

Rize nerede ya Antep yerine Rize deseydin Fırat abi Rizeliler ağlıyor bende agliyom

26 gün əvvəl
İbrahim efe Mazacıoglu
İbrahim efe Mazacıoglu

Artık bnde can oldum aq 👍🏻

26 gün əvvəl
EYMEN ADALI
EYMEN ADALI

19:23 ben

26 gün əvvəl
Elyit Cunnuk
Elyit Cunnuk

15:40 kırmızı tamponlu beyaz araba var arkada

26 gün əvvəl
Wesdark.wtf.
Wesdark.wtf.

26 gün əvvəl
Sanem KARAKUŞ
Sanem KARAKUŞ

Bizde memlekete giderken orda yiyoruz gerçekten efsane sıcacık ve çok lezzetli

26 gün əvvəl
Mustafa Karakuş
Mustafa Karakuş

oranın adresi veya konumu bildirebilir misiniz?

24 gün əvvəl
МЕХМЕТ ДЖАН МАХМУТОГЛУ
МЕХМЕТ ДЖАН МАХМУТОГЛУ

Fırat savaşçıdan ayrılınca ne hallere geldi 🤣🤣🤣🤣

26 gün əvvəl
Reshad Kerimov
Reshad Kerimov

Sabah sahura kalkipda yemek yerken bile sizi izleyenler nedir Firat abi☺?

27 gün əvvəl

İrəli

DÜNYACA ÜNLÜ CHEETOS HAMBURGER YAPTIK  !!

24:35

ODA DOLUSU PAKET AÇILIŞI !

45:33

ODA DOLUSU PAKET AÇILIŞI !

Noluyo Ya ¿

Baxış 1,7M

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 194. Bölüm

2:12:06

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 194. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Baxış 5M

Röya - Qəribə Dünya (Official Video)

3:58

İZMİR SOKAK LEZZETLERİ ! ÇEMBER TOST

22:32

Kabus Gibi Bir Noluyo Ya Mangalı !

27:09

Kabus Gibi Bir Noluyo Ya Mangalı !

Noluyo Ya ¿

Baxış 1,2M

Kabus Gibi Cips Dolgulu Pasta !!

29:12

Kabus Gibi Cips Dolgulu Pasta !!

Noluyo Ya ¿

Baxış 1,1M

HEP ARADIĞINIZ  HAFTA SONU ETKİNLİĞİ !

27:01

AİLEMİ TANIYIN EV TURU /  İZMİT VLOG

25:18

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 194. Bölüm

2:12:06

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 194. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Baxış 5M

Röya - Qəribə Dünya (Official Video)

3:58

Tinder də qızla tanış oldum , Pul istədim !

9:48

Tinder də qızla tanış oldum , Pul istədim !

Sabir Samiroglu Official

Baxış 64K