KARDEŞİME SÜRPRİZ DOĞUM GÜNÜ 🥰 BABAMDA KATILDI, HEDİYELERİMİZ 🎁 VLOG

  • Tarixində dərc edildi 8 gün əvvəl

    Beyza & Burak Şahin

    Müddəti: 28:07

    KANALIMIZA ABONE OLMAK İÇİN : bit.ly/2MCa6n3
    SU KUYUSU AÇTIRMAK İÇİN : bit.ly/35SGoam
    OYNATMA LİSTELERİMİZ;
    Evlilik Serüvenimiz : bit.ly/2IHpZIP
    Bütün Vloglarımız : bit.ly/2QzPMWs
    Almanya Vloglarımız : bit.ly/31IyQmZ
    Bebek Videolarımız : bit.ly/2vYYfgj
    Yemek ve Diğer Tariflerimiz : bit.ly/2D2S5Pi
    Misafir Videolarımız : bit.ly/2KSjZjs
    Temizlik Vloglarımız : bit.ly/2ZnWbaY
    Market ve Tüm Alışverişler : bit.ly/2FaDbFk
    Ev ve Diğer Turlarımız : bit.ly/31BTR1Q
    Gezgin Gurmeler Serimiz : bit.ly/2Npglg7
    Bütün Soru & Cevaplar : bit.ly/2RhKjV7
    Challengelar : bit.ly/2WLX1kS
    Kedi Günlüğümüz : bit.ly/2Fccujt

    DİĞER HESAPLARIMIZ;
    INSTAGRAM : beyzaburaksahin
    FACEBOOK: m. beyzaburaksahin

    MAİL : beybursahin@gmail.com

    Biz Beyza ve Burak Şahin. Günlük vlog, temizlik, yemek tarifleri, ev turu ve alışveriş videolarımızı, ev düzen ve sunum videolarımızı, Almanya'dan Türkiye'ye gelin gelen bir gurbetçi ve ona aşık bir adam olarak sizlerle paylaşıyoruz. 'Her Şey Aşkla' diyerek, 'Aşk imkansız mıdır? Yoksa her imkansız, Aşk’la imkan mıdır?' diyor, sözü size bırakıyoruz. Kanalımıza abone olup değerli yorumlarınızı bizden esirgemezseniz memnun oluruz. Umarız beğenirsiniz. İyi seyirler dileriz :)
    #günlükvlog #doğumgünü #kardeşimesürpriz

Burcu Yıldırım
Burcu Yıldırım

Maşallah kardeşin çok tatlı annende öyle çok içten bana dua edermisin Beyza eşim çoçuğum olsun çok istiyorum 😇❤️

18 saat əvvəl
Muradiye S
Muradiye S

Hayırlı günler diliyorum. Burak kardeşim bir sorum olacaktı: Hatice hanım'ı kahvaltıya götürdüğünüz Balkon cafe Çayyolu' nda mı yoksa Balgat'ta mı acaba?

Gün əvvəl
ayşe TETİK
ayşe TETİK

💜💜💜💜🥰💐

Gün əvvəl
Merve Akyıldız
Merve Akyıldız

Beyza annen kaç yaşında genç duruyo.

2 gün əvvəl
Onur Özcan
Onur Özcan

Teyzem bi alemsinn😍😍😂😅

3 gün əvvəl
Helloo Buhara
Helloo Buhara

Bende 12 yaşındayım😍

3 gün əvvəl
Erenida özsoy
Erenida özsoy

Doğum günü kutlu olsun enisenin nice mutlu güzel yaşlara 🤗

4 gün əvvəl
Betül Ergin
Betül Ergin

Yaaa annenin Bi kibar kibar konuşup Bi şivelenmesine bayılıyorum yaaa 😂😂😂😂

4 gün əvvəl
cemile celik
cemile celik

Ve aleyküm selâm ve Rahmetullahi ve Berekatuhu afiyetler şifalar olsun.Eniseninde doğum günü kutlu olsun nice sağlıklı hayırlı uzun ömürler nasip etsin Rabbim inşaallah tüm sevdiklerinizle beraber Inşaallah. kuzum ya MAŞAALLAH BAREKALLAH ensede çok hanim bir kız beyzada hatice hanım size çekmiş kizlar

4 gün əvvəl
Esma Büyük
Esma Büyük

Maşallah subhanallah yeni yasi kutlu olsun ve eniseyi çok seviyorum balim 🥰🥰

4 gün əvvəl
Semra Sakallı Ünal
Semra Sakallı Ünal

Mutlu sağlıklı nice yaşlara sevgili Enise kızım 😘😘🌸🌷🌺

4 gün əvvəl
Neşe Kılınç
Neşe Kılınç

🌸🌸🌸

5 gün əvvəl
Aynur Şimşek
Aynur Şimşek

Ankarada kahvaltı yeri nenerede

5 gün əvvəl
Beyza & Burak Şahin
Beyza & Burak Şahin

Çukurambar

5 gün əvvəl
Ayse Ogut
Ayse Ogut

Arabaniz iki tanemi beyza hanim

5 gün əvvəl
Hayatın İçinden
Hayatın İçinden

Selam. Mustang yeni mi Burak bey daha önce videolarda görmemiştik? İki arabanız olduğundan hiç bahsetmemiştiniz?

5 gün əvvəl
Hayatın İçinden
Hayatın İçinden

Cevap neden vermiyorsunuz?

5 gün əvvəl
Yaşamın Sesi
Yaşamın Sesi

Enise iyiki doğdun Enise sende youtube kanalı açsan çok güzel videolar çekersin tekrar iyiki doğdun 💜💜

5 gün əvvəl
Hava Hussein
Hava Hussein

Beyzacım, Annen süper yaaa 🤣. Çok güzel sözleri var ya. Allah Annene hayırlı sağlıklı imanlı uzun ömürler nasip etsin. Almanyadan bol bol selamlar 😘😘

5 gün əvvəl
Fatma Bag
Fatma Bag

Cok micmic

5 gün əvvəl
Zeynep ömer Bir
Zeynep ömer Bir

Anne abla kardeş aynı anam kelimesini genimizde var biz türk hanımlarının heralde bende kullanırım o kelimeyi 👏👏😍😍😍🤣😊

5 gün əvvəl
Münevver Nacar
Münevver Nacar

Gün aydın hayirli sabahlar cumanız mibarek olsun inşaallah kardeşinin doğum kutlu olsun nice mutlu senelere canım benim annene bayılıyorum çok neşeli Allah hepinizi güldürsun canlarım benim öptüm hepinizi çok seviyorum 😘😘😘🎂🎂🙋🙋♥️♥️♥️🥳🥳

5 gün əvvəl
Dondu Karaca
Dondu Karaca

Hayırlı yaşlar olsun nice mutlu yıllar diliyorum doğum günün kutlu olsun İnşallah ayrıldığınız gibi kavuşursunuz

5 gün əvvəl
hasan Adanalı
hasan Adanalı

Millet yiyip içip geziyor burdakilerde Allah razı olsun diyip dua ediyo şaka gibi 😂

5 gün əvvəl
Umud Xaliauv
Umud Xaliauv

Tebrik ederim sirin kiz Rappim omrunude yuzun gibi guzel hayirli eylesin

5 gün əvvəl
Handan Karakurt
Handan Karakurt

🧿❤

6 gün əvvəl
yağmur yağmur
yağmur yağmur

Ya ne güzel bir ailelesiniz böyle güzel insan denir ya aynı oylesiniz doğum günü ile ayrıntılara dikkat etmeniz çok özenliydi

6 gün əvvəl
Sevinc Eliyeva
Sevinc Eliyeva

Boyuk qiz olasan gozel Enise bextin talehinde ozun kimi gozel olsun inwallah 🙏🌹🌹🌹🌹🌹

6 gün əvvəl
Havva Tabanoğlu
Havva Tabanoğlu

Enise nin kanalı varmı

6 gün əvvəl
Ayşenur Cercibasi
Ayşenur Cercibasi

Pasta hangi pastaneden acaba

6 gün əvvəl
Beyza & Burak Şahin
Beyza & Burak Şahin

Liva

6 gün əvvəl
sgulshen
sgulshen

Ya bu adam ne güzel enişte.... kıskandım valla 3 eniştem var toplasam bir Burak etmez helal olsun valla

6 gün əvvəl
Rabiya Çavdar
Rabiya Çavdar

Saglikli nice yillara güzel enise🎊🎂

6 gün əvvəl
Mine Özçelik
Mine Özçelik

Enise'yi kaç defa makyajla gördünüz sanki kitap ve makyaj eşleştirmesi yapıyorsunuz. Cocuk evde hevesini alıyor sürüyor siliyor ve o bilince sahip bir ailede yetişiyor masaallah. O Hatice Hanım'ın kızı makyajini da yapar kitabını da okur.

6 gün əvvəl
Analı kızlı
Analı kızlı

En güzeli kara oğlan

6 gün əvvəl
Gul Gul
Gul Gul

Ya turkiye de heryer acik bu almanya bi acamadi gitti

6 gün əvvəl
Meryem Baykara
Meryem Baykara

Çok tatlı bi annen var çok çok selamlar

6 gün əvvəl
Serra Karataş
Serra Karataş

Kardeşinin doğum günü kutlu olsun nice yıllara

6 gün əvvəl
Sinem Aktaş
Sinem Aktaş

Dogum gunun kutlu olsun enise saglikli yaslara insAllah🤲💞Mutlulugunuz daim olsun insAllah🙏🏽pasami öpüyorumm😘😘😘😘😘😘

6 gün əvvəl
Rabia Uyar
Rabia Uyar

Nice senelere olsun inşallah canım

6 gün əvvəl
Nermin Avunç
Nermin Avunç

Hiç kimse Gerçekten hiçkimse Hatice teyze Birşeymi dedin nene

6 gün əvvəl
Ceyda Kara
Ceyda Kara

Beyza abla annenin Instagram hesabının ismi ne rica edsem söyler misin

6 gün əvvəl
Canan Yıldız
Canan Yıldız

Aayyyy hatice teyze yaaa vidyo boyunca güldürdün yaaaa 🤣🤣🤣🤣🤣

6 gün əvvəl
Emine Demir
Emine Demir

Doğum günün kutlu olsun enise çıgım 👸

6 gün əvvəl
E.K
E.K

Hatice abla çok tatlı becerikli bi bayansın ya instagramdan da tüm mesajlara cevap veriyorsun çok ince bi insansın, senle insan sıkılmaz umarım bi gün muhabbet etme imkanımız olur neşeniz daim olsun 🧡 fıstık enise de iyi ki doğmuş 🧡

6 gün əvvəl
Elvan İrem Tatlı
Elvan İrem Tatlı

Iyiki doğmuş enise 🤩🥰

6 gün əvvəl
Emine Demir
Emine Demir

Alıştık annemize 🥰🌹🤩

6 gün əvvəl
Emine Demir
Emine Demir

Çok üzüldüm Hatice annemin gideceğine 😩

6 gün əvvəl
Aysel Aydın
Aysel Aydın

Beyza annen o kadar içtenki izledikçe izleyesim geliyo

6 gün əvvəl
Resad Ceferov
Resad Ceferov

Haticə teyzə mükəmməlsin ..

6 gün əvvəl
Mete Kasap
Mete Kasap

Mutlu ömürler😍😇

6 gün əvvəl
Sedat &Serap Topçu
Sedat &Serap Topçu

Gülen yuzleriniz hiç solmasin.💖Enisecim nice mutlu sağlıklı yılların olsun💖 bahtın açık olsun.😘🌹

6 gün əvvəl
Habibe Nur
Habibe Nur

Aslinda böyle aile varken neden yanliz basina türkiyede kalmak istedigini anlamis degilim. Tamam türkiye güzel hos ama önemli olan aile hele bide böyle aileye sahibkene. Eymende aile icinde büyürdü

6 gün əvvəl
Senay Kay
Senay Kay

Bülbülü altın kafese koymuşlar Vatan demiş inşAllah bizlerede nasip olur Vatanımıza dönmek.

Gün əvvəl
Beyza & Burak Şahin
Beyza & Burak Şahin

Niye yanlız başıma olayım ki kocam var çocuğum var, ailem burda zaten. Annemlerde Türkiye’ye gelecekler zaten biz niye gidelim😂

6 gün əvvəl
Emel Kızılışık
Emel Kızılışık

15 nisanda bende 12yaşıma gircemmmm

7 gün əvvəl
Nevin Gölcük
Nevin Gölcük

Hatice Ablam çok tatlısın yaaa ♥️

7 gün əvvəl
Nevin Gölcük
Nevin Gölcük

Doğum günün kutlu olsun Enise 🧿🥰

7 gün əvvəl
saime usta
saime usta

Sa güzel kardeşim sizi sürekli takip ediyorum çok ta seviyorum keşke doğum günü kutlanmasa hele birde mumlar uflenmese Peygamberimiz kim kime benzemeye çalışırsa onlar ile haşrolunur hadisi şerifi hatırlatmak istedim acizhane Sizi bir çok kişi takip edip örnek alıyor Hayır da öncülük etmeyi mevlam nasip etsin ins Allah'a emanet olun🌹

7 gün əvvəl
sevil aydin
sevil aydin

Gece gece cani pasta çekenler 😃 afiyet olsun. Hatice teyzeyi gidince çok ozliycem su gibi gidip gelsinler inşallah 🙏

7 gün əvvəl
sevil aydin
sevil aydin

Enise ye yeni yaşında sağlık huzur mutluluk başarı ve bol şanslar dilerim. Rabbim yüzünü hep güldürsün tüm sevdikleri ile birlikte bir ömür boyu mutlu yaşasın inşallah 🙏

7 gün əvvəl
Mustafa Dursun
Mustafa Dursun

Hatice abla olduğu zaman vloglar ayrı bi güzel ve eğlenceli oluyor...

7 gün əvvəl
Ayten Ariman
Ayten Ariman

daha nice yıllara sevdiklerinle 🎂 🎈 doğum günün kutlu olsun enise

7 gün əvvəl
Hatice Erdoğan
Hatice Erdoğan

Maşallah yaa🧿🧿🧿çok güzel ailesiniz

7 gün əvvəl
ALİ ÇETİN
ALİ ÇETİN

Cok samimi bir video olmuş çok tatlı bir ailesiniz 😇😇😇😇

7 gün əvvəl
Atiye Akarçay
Atiye Akarçay

Sağlıklı mutlu yaşlara enise cim 🎂

7 gün əvvəl
Eses 2626
Eses 2626

Almayan geliyo çok az kaliyo hatice ablamm bizde alisiyoz ona yeni yaşı şans mutluluk getirsin

7 gün əvvəl
Semiha Demirci
Semiha Demirci

Kızzz beyzaa benim bogazım kacmış ablam zor kurtarmış cecil peynir sunuyorya emerken bozazıma kacmış dikkat et görünce panık oldum

7 gün əvvəl
fatma Pala
fatma Pala

Mutlu huzurlu ahlaklı bir kız olursun inşallah enisem elma şekerli yanaklım 😍🤩😘🎉🎊🍩

7 gün əvvəl
HAtice Tkagc
HAtice Tkagc

Masallah eymen bugraya. Vallah ben ne zaman benim cocuklar soyle iyi boyle iyi desem ogun tam tersi olur nazar degmesin fazlada soylemeyin goz deymez soz deyer

7 gün əvvəl
Zeynep Dede
Zeynep Dede

Maşallah sizi her hali izle çok beğeniyorum Çok inançlı insanlar sınız Ama şu makyajınızı anlamıyorum Evde herşeyi yapabiliriz ama dışarda yasak onların malzemeleri haram olduğunu düşünüyorum Sizi sevdiğim yakıştıramadım için Söyledim dinimiz gereği söylemek gerekir bilirsiniz Kuzum benim yerime opermisiniz

7 gün əvvəl
Nurdan Ak
Nurdan Ak

😍😍😘😘

7 gün əvvəl
Be sa
Be sa

Enisenin saclari Masallah bir ricam ne sapuan kulanir

7 gün əvvəl
Cennet Aydoğdu
Cennet Aydoğdu

Allah annelerimizin eksikliğini hissetirmesin amin💖💖💕

7 gün əvvəl
Emine Yıldız
Emine Yıldız

Canim benim annen biobilandanin pisik kremini cok ovmustu yuzunde kulaniyormuydu merak ediyorum

7 gün əvvəl
dj diablo
dj diablo

Sizin araba da direksiyon sağda mı?

7 gün əvvəl
Zeynep Açarol
Zeynep Açarol

Yanlış anlama lütfen beni Beyza ama annen tatlının ucundan biraz verebilir hatta 1 tatlı kaşığı verebilir hiç birşey olmaz dı yazık günah

7 gün əvvəl
Zeynep Açarol
Zeynep Açarol

@Beyza & Burak Şahin içimde bi kötülük olduğu için söylemedim ki zaten sadece azıcık verebilirsin dedim tabi annesi sensin sen bilirsin herşeyi. Yanlış anlamayın lütfen.

7 gün əvvəl
Beyza & Burak Şahin
Beyza & Burak Şahin

Yazık günah mı? Bebeğin önüne ne koysan ister çünkü BİLMİYOR. Tadını bilmediği bişeyide canı istemez. Tatlı verip kendimi mi tatmin edicem ne gerek var ki! Çocuğun her istediğini ağzına yada eline veremezsin yada sen verirsin ama ben vermem. Tatlı şuan onun yaşına uygun değil! Ve tabiki vermeyeceğim. Büyümüş anlamış bi çocuk olsa neyse ama değil bunu karıştırmayın lütfen!

7 gün əvvəl
Esma Emirzeoğlu
Esma Emirzeoğlu

Baba uzakta ama kızına öyle sevgiyle bakıyor ki doğumgünü hediyesisin en güzeli budur herhalde.

7 gün əvvəl
Elif izgi
Elif izgi

bence de gözüm doldu allah herkese öyle bir baba nasip etsin

3 gün əvvəl
Gülay Pak
Gülay Pak

Samsun dan selamlar ankara ya kızımı getirmiştim hacettepeye kayıt için güzel yer

7 gün əvvəl
Kardelen Gül
Kardelen Gül

Abla annenin YouTube kanalı varmı açarsa çok sıkıklıkla ve aralıksız izlerim annrnini

7 gün əvvəl
Aysegul Demir
Aysegul Demir

Seninle ilk buluşmamız lafina bayıldım masallaah

7 gün əvvəl
htc sen
htc sen

Ay cok komiksin hatice abla seviliyorsun 😘🥰 hepiniz tabiki

7 gün əvvəl
Mesoure Ozdemoir
Mesoure Ozdemoir

Rabbim hayırlı mutlu ömürler versin inşallah cnm kardeşine ailenle birlikte 🎂😘

7 gün əvvəl
Emine Altın
Emine Altın

Doğum günün kutlu olsun kuzucum benim maşallah maşallah Allah nazardan korusun Allah uzun ömürler versin inşallah 💐🎂

7 gün əvvəl
Semihan Vedenik
Semihan Vedenik

Beyzacim cok tatli anacin var her zaman küçükler sansli benimde senin gibi büyük kizim var birde küçük kizim var cocuklarim hep diyor sudenaz sasli diyorlar ikide abisi var enisecigimin doğum günü kutlu olsun rabbim sağlık versin nice mutlu yıllara rabbim hayirli evlatlarimiz olsunlar âmin 😊😊

7 gün əvvəl
Selmin Kara
Selmin Kara

Tüm güzellikler ve mutluluklar sizin olsun canlarım nice mutlu yıllara

7 gün əvvəl
Edanur Okcu
Edanur Okcu

Enise paketi parcalarken annenin arkadan “kızım sen kime çektin böyle” demesi DJKJKJKJKJHJKK

7 gün əvvəl
Nazlı Kart
Nazlı Kart

Iyiki doğdun doğum günün kutlu olsun allah uzun ömür versin işallah 🎂

7 gün əvvəl
by sd
by sd

*Daha çok küçük, kitap hediye edilmesi gereken yasta makyaj malzemesi .d* tebrikler size

7 gün əvvəl
Selen Atay
Selen Atay

@Tuana Meryem Yıldırım Ben bu zamana kadar ne yapıpmyaomıyacağım konusunda izn almadım sizden de almayacağım. Ama susuyorum siz istediğiniz iöin değil ben susnak istiyorum....!

9 saat əvvəl
Tuana Meryem Yıldırım
Tuana Meryem Yıldırım

@Selen Atay o zaman sus.

10 saat əvvəl
Selen Atay
Selen Atay

@Tuana Meryem Yıldırım yazmayı bilmesem de vidio çekiyor diye insansanların hayatların sevdiklerine aldıkları hediyelere müddale etmem gerektiğini ve haksız eieştirelere sesiz kalmam gerektiğini biliyorum

Gün əvvəl
Tuana Meryem Yıldırım
Tuana Meryem Yıldırım

@Selen Atay yazmayı öğren öyle gel lütfen 🙏🏻😌

Gün əvvəl
Selen Atay
Selen Atay

@Tuana Meryem Yıldırım burada sizin düşüncemiz

2 gün əvvəl
İfakat Karaduman
İfakat Karaduman

Enise yeni yaşın hayırlı olsun😍. Sen çocukluktan gençliğe adım atıyorsun . Çok masum, samimi ve temiz müslüman türk çocuğusun. Gençliğinde ve ileri ki yaşlarında da inşallah şimdi ki gibi sorumluluklarini bilen masumluğundan ve samimeyetinden ödün vermeyen biri olursun.Nice yaşlara

7 gün əvvəl
Razgiya SARI
Razgiya SARI

Hayirli yaslarin olsun enisecigim saglikli huzurlu mutlu bereketli yillar aylar gunller seninle olsun ins hayirli yaslarin olsun guzel kizim🌹😍😍😘😍😍🌹

7 gün əvvəl
Talha Mustafa
Talha Mustafa

Hayırlı sağlıklı yaşlara...maşallah

7 gün əvvəl
Halime Sahin
Halime Sahin

Beyzacim bnce toplu ignelerini turbanin rengine gore tak siyahin uzerine beyaz cok parlamis

7 gün əvvəl
E.lif_ B.
E.lif_ B.

18:44 baba yüreği...kendi yemiş gibi baktı resmen Burak abi 🍋

7 gün əvvəl
E.lif_ B.
E.lif_ B.

16:23 evet bencede hiç hijyenik değil...”bedava verseler almam” annen süper ya maşallah 🧿

7 gün əvvəl
Türkân su Yavuz
Türkân su Yavuz

Abla annengili neden köy evine gittmediniz

7 gün əvvəl
Fatma Çakır
Fatma Çakır

Merhaba gençler muhteşem sınız afiyet şeker bal olsun eymen buğra çok tatlısını ya prenses nice mutlu sağlıklı güzel yılları olsun sevdiklerinle birlikte inşallah güzellik sakarya dan selamlar

7 gün əvvəl
Dilara BAŞARAN
Dilara BAŞARAN

19:49 koptummm 😂😂😂 sen kime hareket cekiyon 😂😂😂

7 gün əvvəl
Yunus Ali
Yunus Ali

Eymen Maşallah yesin tosunum yesin benim ilk Çocuk'ta ne versene yerdi maşallah ama ikincisi benim burnumdan çıkart hiçbir şey yediremiyorum ona

7 gün əvvəl
Tuğba Kalay
Tuğba Kalay

İyiki doğmuş enisem saçların çok güzel.beyzam seni anneni ve eymosumu öpüyorum tatlim.burak kardeşime selamlar

7 gün əvvəl
Beyza Meric
Beyza Meric

Ya siz çok güzel bir aylesinsi masallah ve hatice teyze sen gitme cünkü çok tatlisin ❤️❤️❤️💜❤️❤️💜❤️

7 gün əvvəl
E.lif_ B.
E.lif_ B.

4:45 - 4:55 😂 Cok güldüm.

7 gün əvvəl
Eda Bas
Eda Bas

ich liebe euch einfach so sehr Masallah Cansiniz Nice uzun Yaslara enisem iyiki dogdun Rabbim hayirli uzun saglikli ömür versin cok öpüyorum 😘😘😘🥰

7 gün əvvəl
melike şahin
melike şahin

Maşallah size Baban az kalsın ağlıyordu Nice güzel yaşların olsun Enise🤲🏼

7 gün əvvəl
Beyza Meric
Beyza Meric

iyki doğdun abla 🥳🥳😍

7 gün əvvəl

İrəli

Kardeşlerim 8. Bölüm

2:21:57

Kardeşlerim 8. Bölüm

KARDEŞLERİM

Baxış 6M

BEBEĞİMİZİN CİNSİYETİNİ ÖĞRENDİK 👼🏻

25:40

Kardeşlerim 8. Bölüm

2:21:57

Kardeşlerim 8. Bölüm

KARDEŞLERİM

Baxış 6M

Highlights Real Madrid vs FC Barcelona (2-1)

3:08

Vefa Serifova - Sevenim Var (Yeni Klip 2021)

4:21

"Buğlama" #90 Yeni (10.04.2021)

1:1:05

"Buğlama" #90 Yeni (10.04.2021)

İlk Media

Baxış 253K

TOYXANA-Salyan 1.Bölüm

22:47

TOYXANA-Salyan 1.Bölüm

Musviq Sahverdiyev

Baxış 342K