Maraşlı 13. Bölüm

  • Tarixində dərc edildi Ay əvvəl

    Maraşlı

    Müddəti: 2:14:48

    Maraşlı 13. Bölüm Özeti:
    Maraşlı ve Mahur uzun zaman sonra ilk kez bir araya gelir. Aralarında yaşanan hesaplaşmada, Maraşlı’nın bunca zamandır nerede olduğunu soran Mahur, Maraşlı’nın elini kana bulamasından rahatsız olur. Ama bu hesaplaşmanın asıl konusu birbirlerine kavuşamamalarıdır. Maraşlı, Mahur ile ilişkisi ile ilgili nasıl karar alacaktır? İlhan, Necati’ye şirketin el değiştirdiğini anlatır. Necati, İlhan’a Aziz’in her şeyi bilmesi gerektiğini söyler. İlhan, Aziz’e her şeyi anlatabilecek gücü bulabilecek midir? Aziz, şirketi kaybettiğini öğrenirse tepkisi ne olacaktır?Türel Ailesi, Mahur’un sergisine gidecekleri sırada aldıkları haberle Mahur’un hayatının yine tehlikede olduğunu öğrenir. Maraşlı, Mahur’un başına gelebilecek tehlikeye karşı sergiye gider. İlhan’ın peşinde olan Behram, İlhan’a iki saat içinde teslim olmaz ise Mahur’u ve tüm sergidekileri öldürüleceğini söyler. Maraşlı sergidekileri koruma altına alırken Nevzat bombayı uzaktan patlatacak kişinin peşine düşer. Olayların kontrolden çıkmasıyla gözler Maraşlı’ya çevrilir. Maraşlı, Mahur ve sergiye gelen konukların hayatını nasıl kurtaracaktır?
    Maraşlı yeni bölümüyle Pazartesi 20.00'de atv'de!
    Maraşlı Resmi AZfun Kanalına Abone Olmak İçin; rb.gy/shb5tt
    Oyuncuları:
    Burak Deniz
    Alina Boz
    Kerem Atabeyoğlu
    Serhat Kılıç
    Saygın Soysal
    Rojda Demirer
    Cemil Büyükdöğerli
    Melis İşiten
    Cihan Yenici
    #maraşlı​ #fragman #tanıtım

Mustafa TÜRK
Mustafa TÜRK

Yine insan gözünü kanatan büyüklükte videolu bir ATV logosu izledik çok şükür :)

8 saat əvvəl
Gece Öztürk
Gece Öztürk

Ya ben savaşla mahuru, hilalle maraşlıyı shipliyorum normal mi? Dkdkfkfmf

17 saat əvvəl
dilay ersoy
dilay ersoy

7:27 neden bu kadar taktım ama izleyip duruyorum ghcnnnnnnnnnnnnnnnnnbbn vgbhnv gb

Gün əvvəl
şelale
şelale

Kötüler kazanacaklarını zanneder hep

Gün əvvəl
Afsan Heydarov
Afsan Heydarov

1:35:30 vsyo?)) Rus dile geel😁

Gün əvvəl
Nimatov Dadaxon
Nimatov Dadaxon

Savaş rolü yaşıyor kesin vallaha 10 numara oyuncu

Gün əvvəl
malcolm eglinton
malcolm eglinton

Maraşlı and Mahur come together for the first time in a long time. In the reckoning between them, Mahur, who asks where the people of Marash has been for so long, is uncomfortable when the people of Marash get blood on their hand. But the main issue of this showdown is that they cannot meet each other. How will Maraşlı decide on his relationship with Mahur? İlhan tells Necati that the company changed hands. Necati tells Ilhan that Aziz should know everything. Will İlhan find the strength to tell Aziz anything? What will be his reaction if Aziz learns that he has lost the company? The people of Marash go to the exhibition against the danger that may happen to Mahur. Behram, who is after Ilhan, tells him that if he does not surrender to Ilhan within two hours, Mahur and all those in the exhibition will be killed. While Marash is taking the exhibits under protection, Nevzat goes after the person who will detonate the bomb from afar. Eyes turn to Marash as the events spiral out of control. How will it save the lives of Maraşlı, Mahur and the guests who come to the exhibition?

2 gün əvvəl
Aliye Işık
Aliye Işık

Harbiden Behiye güzel lan

3 gün əvvəl
Fuad HD
Fuad HD

Behiye kim lan

2 gün əvvəl
Güzel Yüreklim
Güzel Yüreklim

Ecemden nefret ediyorum uyuz kız

4 gün əvvəl
Fuad HD
Fuad HD

Ayn

2 gün əvvəl
Yoyo Hihi
Yoyo Hihi

Anlamadım bu man kafa kendi öldürmüş babasını neyin intikamını aliyo öküz hemde suçsuz günahsız kardeşlerinden. neyin kafasını yaşıyorsun senarist?

4 gün əvvəl
ayyaş necati
ayyaş necati

ah İlhan ❤

5 gün əvvəl
dadaş
dadaş

aha olaylara teroristler katildi hemen polat alemdara haberin verin

5 gün əvvəl
dadaş
dadaş

bence zelişin annesi mahurdan bin kat guzel bence basrolde o olmalı ben mahuru celal e yakistiramiyorum

5 gün əvvəl
Uffhyj Ududy
Uffhyj Ududy

İstihbarat filmi ama ben sevmiyorum

8 gün əvvəl
Soltan Heyderov
Soltan Heyderov

Honor hh7h7

9 gün əvvəl
Raul Semedov
Raul Semedov

Serasit son defa rica ediyorum lutfen bu ecemdi nedi bu kizi oldur bolumde.

9 gün əvvəl
burak çakır
burak çakır

Efsane şarkı: sokağın bağlı tavanı kadar 17:20

9 gün əvvəl
Ramo 01
Ramo 01

The Istanbul City Auto: Maraşlı.

10 gün əvvəl
TayTheBandit
TayTheBandit

34:08 sen gulme lan

10 gün əvvəl
Adnan Hamza
Adnan Hamza

Nedense bu bölüm bana çok dandik geldi .. senaryo kalitesi düştü bi hafif

11 gün əvvəl
Ayse Yilmaz
Ayse Yilmaz

En başından beri tahmin etmiştim Necati Omerin oğlu olduğunu Savaşla iş birliği yaptığını peki savaş biliyomudur babasını Necati vurdugunu

12 gün əvvəl
öyküü 19
öyküü 19

Zelis beni sinir ediyor tf

12 gün əvvəl
Dewo Aksu
Dewo Aksu

Kapak resmini görünce heycananlar

12 gün əvvəl
Timur Artikov
Timur Artikov

Maraşlı fotoraflar çok güzel 🤗🤗🤗😄😄👋

13 gün əvvəl
Armagan Uysal
Armagan Uysal

07:27 :D

13 gün əvvəl
Enes Berke TUNÇ
Enes Berke TUNÇ

resmi kanal olunca hiç küfür etmiyonuz bakıyorum XD

13 gün əvvəl
Irem Kargı
Irem Kargı

Ya bu Füruzan'ın sanırım iş birliği var Hilal'le

13 gün əvvəl
Bir Gün Gelirsinde Geç Olur
Bir Gün Gelirsinde Geç Olur

Bana da öyle geliyor

4 gün əvvəl
Emir Mehmet Gökçe
Emir Mehmet Gökçe

Allah bu dizeye arka sokaklar ömrü versin Amiin +1

13 gün əvvəl
doğan angis
doğan angis

Arkadas bu marasliyi %90 bayanlar izliyor bi an dedim bi erkek olarak benmiyim izleyen

13 gün əvvəl
Alican Ozer
Alican Ozer

Ecemi çıkarın lan ne tiksindim ondan

14 gün əvvəl
Fuad HD
Fuad HD

Bende ya

2 gün əvvəl
Zeynep KILINÇ
Zeynep KILINÇ

Mahur yenge öjrfjrfjrkrj

15 gün əvvəl
Timur Türkoğlu
Timur Türkoğlu

Bu dizide ne çok beddua kullanılıyor, herkes bela okuyor.

16 gün əvvəl
Biktoria aleksandrovna
Biktoria aleksandrovna

Nevzat en iyisi!!!

16 gün əvvəl
Onur Şener
Onur Şener

Sesinizin tonuna dikkat edin bayan

16 gün əvvəl
Bahtiyar Ayrıç
Bahtiyar Ayrıç

Şu mahurun arkadaşı cidden çok kötü biri

17 gün əvvəl
Fuad HD
Fuad HD

Bencede

2 gün əvvəl
gaffar deveci
gaffar deveci

Olum bu figüranların oyunculukları aşırı kötü

17 gün əvvəl
Zaur Salmanov
Zaur Salmanov

Mahur yenge 😅

17 gün əvvəl
Fedai Çelik
Fedai Çelik

Nevzat Gardaş n rolü çok süper.gardaaaaaaas👍🙂🙂🙂

17 gün əvvəl
azize onay
azize onay

SAVAŞ: yeter artık hadi birileri ölsün artık beliki canı sıkılmış

17 gün əvvəl
SADULLAH GÜMÜŞ
SADULLAH GÜMÜŞ

45:55 el frenini çekti sözde,😅 halbuki saldı kdkdjekwkwh😅😂😂😂

18 gün əvvəl
Mana Nana
Mana Nana

Bu maraşlının derdi çok lan maraşlı git mahuru kurtar maraşlı git olumu kurtar he abi hee

18 gün əvvəl
Marry Su
Marry Su

La cassa de papele dönmüs icerdekiler su iki bankaci haha montumda telefon var yardim edersen puhaha

19 gün əvvəl
Nuray Mursudlu
Nuray Mursudlu

Mahuru o,qədər abartıflar ki sanki evin üc kişisi yoxmuşkimi ,maraşlıda eləbil sevgisiz qalıbmışşş.....

19 gün əvvəl
Gulnar Aova
Gulnar Aova

Mahurun arkadaşı çok kıskanç 😂😂😂 Mahurun yerinde olsa Maraşlının ağzının içine girer 😃😅

19 gün əvvəl
ELİFESZTR
ELİFESZTR

Maraşlı allah aşkına şu ecemi bir öldürüver

19 gün əvvəl
Meltem Merve Urfalı
Meltem Merve Urfalı

Ecem kes sesini gerçekten

19 gün əvvəl
Fuad HD
Fuad HD

Evet ya

2 gün əvvəl
Mensure Yazici
Mensure Yazici

Abi, yenge benimle:))))

20 gün əvvəl
Kama M.tagiyeva
Kama M.tagiyeva

Atalar sözü almani qurd icinden yeyer tocna bu Necati ne olursa olsun bu aylede onun baci kardeşi var bu cox pis xeyanet Eziz bey sene zordan öldürtmeyib atani sen özün vurmusan bunun acisini hamidan cixamasin

20 gün əvvəl
Cuma Cobanlar
Cuma Cobanlar

Bu Necati kesin vişne suyu iciyordur...

20 gün əvvəl
Fuad HD
Fuad HD

😂😂😂😂😂😂😂

2 gün əvvəl
Nazı Ya
Nazı Ya

İlhandan alfa olma dersi 😎

20 gün əvvəl
Cagla Ozdemir
Cagla Ozdemir

Kolay olacak demedim öyle olacak dedim zaten haydiii

21 gün əvvəl
Alper Şahin
Alper Şahin

1:55:16 Nevzat :Konuş laajhahakahdjajsjsnggggnn ajshjsjfjs

21 gün əvvəl
Elxan Kerimli
Elxan Kerimli

Chox tesirlenďim

21 gün əvvəl
GISMAT K_EV
GISMAT K_EV

Maraşlının gözleri sniperden keskin

21 gün əvvəl
GISMAT K_EV
GISMAT K_EV

Necatinin neden güneşe karşı alerjisi yok . baba aynı

21 gün əvvəl
GISMAT K_EV
GISMAT K_EV

Necati'nin olduğu yerde yağmur yağıyor mahurun olduğu yerde yok .

21 gün əvvəl
namık ağazade
namık ağazade

Şu paltosunun cebinde telefonu olan adam mi La casa de papel mi izlemiş yoksa senaristmi 🤭🤣🤣🤣

22 gün əvvəl
doliio volay
doliio volay

Maraşlı: Güzel resimmiş. Mahur: Resim değil o fotoğraf. Maraşlı: Neyse ne. Hahahah ulan ya😂

22 gün əvvəl
Əfsanə Səfərli
Əfsanə Səfərli

Maraşlı hiç yemek yemiyor mu?fokfkdkslskdnkc

22 gün əvvəl
Yvz Tks
Yvz Tks

Camlar filmli mi değil mi bi karar verin artık😂

22 gün əvvəl
Burcu Ay
Burcu Ay

no one: yaralanan:çok canım yanıyoo aaa

22 gün əvvəl
doliio volay
doliio volay

aklım almıyor o ki Ömer'i vuranda Necati kendisi babasını vurmuw wimdi ne isdiyor bu aileden anlamadım dizide bir weyler düz getmiyor

22 gün əvvəl
Edip Sari
Edip Sari

Sniper hshshshahshs

22 gün əvvəl
aola wili
aola wili

Maraşlı: Güzel resimmiş. Mahur: Resim değil o fotoğraf. Maraşlı: Neyse ne. Hahahah ulan ya😂

22 gün əvvəl
Hamza Hakan Yıldırım
Hamza Hakan Yıldırım

1:48:46 La casa de papel senaryosunu çekmisler o adamda aynı arthuroya benziyor zaten güzel bir detay yakaladım

22 gün əvvəl
F Y
F Y

Maraşlının hareketleri çok yapmacıktı bee sonlara doğru

23 gün əvvəl
F Y
F Y

1.26.23 dakikasına kadar sıkıntıdan patladım ya. Sonunda aksiyonlu sahneleri başladı.

23 gün əvvəl
aola wili
aola wili

Yalnız maraşlıların böyle konuşmadığını biri açıklasın :)

22 gün əvvəl
Erdoĝan BAHAR
Erdoĝan BAHAR

Allah'tan araya Ramazan ayı girdide en azından Necatiye içki içirip durmuyorlar. Ya hemşerim Raci Şaşmaz'ın dizisindeki gibi çay içirin örnek olun vatandaşa ne kaybedersiniz? Ama o,(Seyid) Peygamber torunu bilmezsiniz!

23 gün əvvəl
Turan Ceferova
Turan Ceferova

Maraslı her kesin hayatını kurtara kurtara Cənnətdə yeri çokdan hazır😂

23 gün əvvəl
Nazım Öztürk
Nazım Öztürk

11:18 çok muazzam dedin kral zaten uyuz bir kadın sal onu sen

23 gün əvvəl
Chaima Chaima
Chaima Chaima

👏👍💕💕💕

23 gün əvvəl
Adem Direk
Adem Direk

Yani şu dizileri hint filmi gibi 2 saat 15 dakika çekmeseniz olmuyormu 40 50 dakikası tamamen boşluk kısa ve öz olacak eski diziler gibi

23 gün əvvəl
لطيفة عبداللَّه
لطيفة عبداللَّه

Tuuh! Tüm şehire bi kahraman Maraşlı😄Maraşlı kurtar!... Eyvaah! Bu turk dizileri de İndian filmlerine benzemeye başladı

23 gün əvvəl
bilishu aliss
bilishu aliss

Zelişin annesinin yanında Mahura sarılması çok iyiydi.

23 gün əvvəl
miko foin
miko foin

Zelişin annesinin yanında Mahura sarılması çok iyiydi.

24 gün əvvəl
Turkan Qenberli
Turkan Qenberli

Necatiyi hec anlamiyorum her ne olsa da İlhan ve Mahur kardewi ortada anne kanı var baba bir olmasa da anne bağı var anne birler insan nasıl kardeşlerinin ölümünü isder aklım almıyor o ki Ömer'i vuranda Necati kendisi babasını vurmuw wimdi ne isdiyor bu aileden anlamadım dizide bir weyler düz getmiyor

24 gün əvvəl
bilishu aliss
bilishu aliss

ayakkabının süre içerisinde değişmesi

23 gün əvvəl
Aslan Aslan
Aslan Aslan

Yav şu Nevzat troll adam ya 😂😂

24 gün əvvəl
Rufet Guseynov
Rufet Guseynov

Bu Mahur nekadar çok konuşuyor boş boş

24 gün əvvəl
Tuba Dikenyol
Tuba Dikenyol

Tek kelimeyle harikaydı

24 gün əvvəl
ERULLAH
ERULLAH

Yorumları okuma alıskanlıgı kaç kişide var

24 gün əvvəl
Büşra Çakıcı
Büşra Çakıcı

Yalnız maraşlıların böyle konuşmadığını biri açıklasın :)

24 gün əvvəl
Semih Sancar
Semih Sancar

Range rover da 44.45 den sonrasında aksiyon kamerasını görenler like 😃

24 gün əvvəl
Fərhad Rəhimov
Fərhad Rəhimov

la casa de papel maraşlı

24 gün əvvəl
Zeynep Cenan
Zeynep Cenan

Necati nin İlhan a olan nefretini çözemedim.Mahur u seviyor ama İlhan dan neden bu kadar nefret ediyor

24 gün əvvəl
Sezer Aydemir
Sezer Aydemir

Adamları tehlikeden korurken iyice panige sokuyor ne ates ediyiorsun marasli cok sacma :)

24 gün əvvəl
Hüsna Arı
Hüsna Arı

İlhan çok tatlı değil mi yav pis senarist şeker gibi adamı katil yapti

24 gün əvvəl
Rodi
Rodi

Şiveye ne oldu maraşlı nin yaw

24 gün əvvəl
Tayyar Uslanmaz
Tayyar Uslanmaz

Dk-1:20:10 😎Tokat show başladı😄 -Aziz Türel: Nasıl kandırdı lan nasıl kandırdı, bakkal dükkanı mı lan burası, burası koskoca şirket😄😄

24 gün əvvəl
sokin jon
sokin jon

O değilde Burak Deniz yani Maraşlı rolunu çok iyi yapiyor helal olsun, ve bir diğeri ise Savaş, mimikleri mükemmel değilmi?

24 gün əvvəl
Nashude Özbay
Nashude Özbay

5:58 kızın hırkası giyinik 8:23 kıza hırkayı giydiriyor djakmajdkanshdjnahsd dude..

24 gün əvvəl
Harun Kırıcı
Harun Kırıcı

ayakkabının süre içerisinde değişmesi

24 gün əvvəl
dünya_edits
dünya_edits

2:09:50 Nevzat:atla yenge Mahur:ne yengesi Nevzat yenge falan yok artık tamam Nevzat:Kusura bakma mahur hanım demek istedim Yine nevzat:Komutanım mahur yenge yanımda emniyette ve güvende kendisi (Yenge falan yok artık derken önceden vardı yani😂😂)

24 gün əvvəl
dünya_edits
dünya_edits

20:51 20:55 Celal:bayan üzüyosun beni Mahur:üzül üzül beter ol nsnnsdjjd (Bu arada bayan demesin maraşlı bi mahur,bi bayan,bi siz,bi sen bi karar ver admin bıhtık bayandan!!!)

24 gün əvvəl
Sam Arian
Sam Arian

Love this serial bangladesh 🇧🇩

25 gün əvvəl
Ramazan Uzkan
Ramazan Uzkan

20:16 bak bayan birazcık daha dayan:DD

25 gün əvvəl
Raykers Team
Raykers Team

02:01:15 sahnesi yine tanıdık geldi poyraz karayel 16.bölüm poyraz ve ayşegül'den oyun dakika 01:14 :D sevilen dizileri görmek güzeldir albayım...

25 gün əvvəl
Raykers Team
Raykers Team

1:34:46 sahnesinde ki silah bora 12 hızı yaklaşık 860 m/sn

25 gün əvvəl
Arif Gülcigil
Arif Gülcigil

Babasıyla mutlu bir kızı göz göre gore inadına almadiysa hilal bende başka birşey bilmem

25 gün əvvəl
Raykers Team
Raykers Team

dakika 20:54 bu sahnenin poyraz karayel 26. bölüm gidemezsin! sahnesine ne kadar da benziyor albayım neler oluyor albayım :DDD

25 gün əvvəl
Enes BURAN
Enes BURAN

amguard celal xd

25 gün əvvəl
Raykers Team
Raykers Team

dakika 19:11 poyraz karayel sözleri = MANYAK MISIN SEN YA :DDDDD herkes manyak albayım

25 gün əvvəl

İrəli

Maraşlı 14. Bölüm

2:13:45

Maraşlı 14. Bölüm

Maraşlı

Baxış 3,8M

Teşkilat 11. Bölüm

2:00:16

Teşkilat 11. Bölüm

Teşkilat Dizisi

Baxış 1,2M

Nuri Serinlendirici - POPURRI 2021

4:29

Nuri Serinlendirici - POPURRI 2021

Nuri Serinlendirici

Baxış 75K

Maraşlı 18. Bölüm

2:14:20

Maraşlı 18. Bölüm

Maraşlı

Baxış 55K

Kardeşlerim 13. Bölüm

2:27:51

Kardeşlerim 13. Bölüm

KARDEŞLERİM

Baxış 6M

Gönül Dağı 28. Bölüm

2:36:11

Gönül Dağı 28. Bölüm

Gönül Dağı

Baxış 243K

Kuruluş Osman 58. Bölüm

2:15:57

Kuruluş Osman 58. Bölüm

Kuruluş Osman

Baxış 3,9M

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 194. Bölüm

2:12:06

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 194. Bölüm

Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz

Baxış 5M

Teşkilat 1. Bölüm

2:05:47

Teşkilat 1. Bölüm

Teşkilat Dizisi

Baxış 10M

Afili Aşk 1.Bölüm - Full Bölüm

2:09:55

Maraşlı 17. Bölüm

2:17:24

Maraşlı 17. Bölüm

Maraşlı

Baxış 2,5M

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 64. Bölüm (Final)

2:33:16

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 64. Bölüm (Final)

Kuzey Yıldızı İlk Aşk

Baxış 706K

Nuri Serinlendirici - POPURRI 2021

4:29

Nuri Serinlendirici - POPURRI 2021

Nuri Serinlendirici

Baxış 75K

Sadakatsiz 30. Bölüm Fragmanı

0:56

Sadakatsiz 30. Bölüm Fragmanı

Sadakatsiz

Baxış 2,3M

Xankendinden goruntuler

1:00

Xankendinden goruntuler

Nəvai İsgəndərli

Baxış 114K

Masumiyet 10. Bölüm

2:3:48

Masumiyet 10. Bölüm

Masumiyet

Baxış 2,4M