Kardeşlerim 3. Bölüm Fragmanı

  • Tarixində dərc edildi Ay əvvəl

    atv

    Müddəti: 01:05

    Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…
    Başrollerini Celil Nalçakan, Halil Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.
    Kardeşler kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7
    atv Resmi AZfun Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN
    atv
    atvcomtr
    atvturkiye

Nursenanın Dünyası
Nursenanın Dünyası

Doruk'la Asiye çok yakışıyor diyenler 👇

27 gün əvvəl
sopiko ismailovi
sopiko ismailovi

Bu dizi mukemell lutfen cabuk bitmesinn kaliteli bir dizzi gercek hayati anlatoyorr

Ay əvvəl
Xumar Aliyeva
Xumar Aliyeva

Йц

Ay əvvəl
Hayat Poladova
Hayat Poladova

Niyə yeni bölüm çixmir

Ay əvvəl
Özkan Çakırtaş
Özkan Çakırtaş

Pis yedili ye dönecek bu dizi.

Ay əvvəl
Ela Giz
Ela Giz

Bu dizi çok iyi rekor kırdı ve daha çok kıracak

Ay əvvəl
samaye aliyeva
samaye aliyeva

Türkiyənin okulunda belə olur?əyər bizdə olsa o saat okuldan govarlar

Ay əvvəl
Nurlan Kamran
Nurlan Kamran

Salam niye göstermirsiniz yutubda baxağ baxmalı künodur

Ay əvvəl
Deniz ismayılova
Deniz ismayılova

Yeni bölümü sabırsızlıkla bekliyorummmmmm😳😶😳

Ay əvvəl
ömer baş
ömer baş

Herşey ortaya çıkıyorsa dizi fazla ilerlemez final yapar 😡

Ay əvvəl
Liana Bairamidou
Liana Bairamidou

Когда 3серия

Ay əvvəl
Merve Nazari
Merve Nazari

Çok duygusal ve gerçek hayat bu tanışmak istemezsiniz çok seviyorum bu diziyi

Ay əvvəl
Бегимжан Абдрахманова
Бегимжан Абдрахманова

Как называется песня

Ay əvvəl
Savaş
Savaş

Vakit kaybı şimdiki diziler

Ay əvvəl
Ma Ri
Ma Ri

Çok.güzel

Ay əvvəl
Gizem
Gizem

Ah aybüke babam gibi çulsuz dedin gözümden düştün

Ay əvvəl
Baycu Noyan
Baycu Noyan

Aynen

Ay əvvəl
Melek Coşkun
Melek Coşkun

Biz annemizin elleri çamaşır suyu koksada öper koklardık yüzüne vurmazdık.babamızın sabahtan akşama kadar üç kuruş kazanmak için ne kadar emek sarfettiği bilir saygı gösterirdik.bir dediğini iki etmezdik.bırak çulsuz demeyi babamız bizim için kahramandı.limandı.sanki özel güçleri vardı ve çokta mutluyduk.şimdiki gençliğe zenginlik öyle bir empoze ediliyor ki mutluluğu parada zannediyorlar ve çok yanılıyorlar.diziler gençliği çok etkiliyor.

Ay əvvəl
Ahmet Ürekil
Ahmet Ürekil

Bence bu dizi 2021 çıkan en güzel dizi helel olsun çok güzel çokta acili

Ay əvvəl
Sedef Dönmez
Sedef Dönmez

Cok güzel cok beyendim

Ay əvvəl
Uğur Orhan
Uğur Orhan

Şengül karısı benim psikolojimi bozdu yaa

Ay əvvəl
Fatma Bölek
Fatma Bölek

Heyecanla bekliyoruz 🤗

Ay əvvəl
Zehra Saz
Zehra Saz

Bu dizide bütün insanları boğumak istedimmm farkettimde dünya nekadar berbat bi hale gelmeye başlamış kimse halden anlamıyor hele yengeleri olucak o yosmayı ekrandan içeri elimi sokup tokatlayasım geldii burda kendimi parçaladım hepsininnn ağlayıp pişman oldukları o sahneleri dört gözle bekliyorum

Ay əvvəl
Zehra Saz
Zehra Saz

Pişmanım ama ilk başladığında izlemediğim için pişmanım

Ay əvvəl
Zehra Saz
Zehra Saz

Şu iki bölümde ağlamaktan gözümde yaş kalmadı

Ay əvvəl
Bennu Nisa Koçak
Bennu Nisa Koçak

Bornoz cebi kadar gereksiz kötü insanlar var....

Ay əvvəl
Türk Brawler
Türk Brawler

Film güzel ama izleyemiyorum kuzey yıldızın dan

Ay əvvəl
ilayda0912
ilayda0912

Butun zenginleri boyle lans etmelerini doru bulmuyorum. Guzel dizi ama cok klise buluyorum artik bu tur dizileri. Zenginler herseyleri paraylan ortmelerini polis kanun nerde burda bir is yerinde biri dusuyor detajlara kadar incemeleri lazim kadin oluyot kazada yardim gelmeden adam kaciyor ve herseyi ort bas ediyor. Atv dizileri genelde boyle. Ikerdeki bolumlerde 10 canli olanlar cikiyor

Ay əvvəl
Elifce
Elifce

Allahim fragman bombaaaa🥀🥀

Ay əvvəl
Baron Von
Baron Von

Saçma sapan diye değiştirdigim birşey yok beş dk izleyim dedikten sonra bölümlerini tekrar izlediğim dizidir kendisi

Ay əvvəl
BAKI ŞUŞA
BAKI ŞUŞA

Akif öldümü?

Ay əvvəl
Elif Aslankılıç
Elif Aslankılıç

Hayır

Ay əvvəl
Гулджана Гулджана
Гулджана Гулджана

Dizi super tam gaz devam diyeler 🤲🙏👍

Ay əvvəl
zeynep Yesil
zeynep Yesil

Ay filim çok güzele ya 🤗

Ay əvvəl
Sarı civcivim JİMİN
Sarı civcivim JİMİN

bana bu dizi haftanin kaçinda başliyo soyliye bilirmi ya?

Ay əvvəl
Sarı civcivim JİMİN
Sarı civcivim JİMİN

@Elif Aslankılıç təsəkkurlər ÇOx saq olun dediyinizə görə 😁😁

Ay əvvəl
Elif Aslankılıç
Elif Aslankılıç

Cumartesi

Ay əvvəl
Vera Zdravkoski
Vera Zdravkoski

Great series

Ay əvvəl
nimet nimet
nimet nimet

eee akif bey ölmedi mi?! sakat kalsaydı keşke!

Ay əvvəl
aman sharıf
aman sharıf

🎬❤️🌹

Ay əvvəl
Suna Akkaya
Suna Akkaya

Nekadar saçma bı dizi gunumuzd anne babası ölen çocukların herbirine devlet maş veriyo biraz gerçekçi olun yaa

Ay əvvəl
esma yıldırım
esma yıldırım

Klasik ATV dizisi.. maalesef fakir çocuklar birden zengin koleje zenginlerin içine düşüyor ve aşk ve saçmalıklar gerçek hayatta böyle şeyler yok dizilere bakıp ağlayacağıza gerçeklere dönüp ağlayın

Ay əvvəl
eren cekemci
eren cekemci

Keşke salı günü yayınlansa

Ay əvvəl
señorita
señorita

Bunlarda gurur varsa Asiye Doruka aşk olmaz bunca şeyden sonra. Olursa da pes.

Ay əvvəl
Mavii
Mavii

5 bölüm fragmanından geliyorum, birlikte şarkı söylüyorlar sfdsd

28 gün əvvəl
Cidoo Öztürk
Cidoo Öztürk

Merhabalar buradan senariste yönetmene ve diğer emeği geçenlere sesleniyorum cumartesi günü gönül dağı var o yüzden siz bunu başka bir güne alın ben bu diziyi de çok sevdim pazar günü oynayan bölümlerini izliyorum ama lütfen başka bir güne alın şu diziyi lütfennnnn

Ay əvvəl
kekkdnbeon dıknrbodk
kekkdnbeon dıknrbodk

Umarım bu filmide çöp etmezler:/ . Film harika ilerliyor.

Ay əvvəl
Mavii
Mavii

Senraist kırgın çiçekler gibi bir dizi yazmış bunu çöp edeceğinizi sanmıyorum

28 gün əvvəl
guli guli
guli guli

En çokta Kadıre aciyorim 😢😢

Ay əvvəl
someone
someone

Ayyyyyyy 😭

Ay əvvəl
Qarabağ Azərbaycandır
Qarabağ Azərbaycandır

Azərbaycandan izləyənlər neçə nəfərik+1like 🇦🇿❤🇹🇷

Ay əvvəl
BTS Jimin
BTS Jimin

0:16 bu ne lan çirkin sey midem bulandi

Ay əvvəl
Ela ÜRKER
Ela ÜRKER

Çok fazla olaylar olacak bu hafta ama Cumartesi gününe geldiği için üzüldüm ablam izin vermeyecek😔😔😏😏 Ben bir yolunu bulup izlemem gerek😏😏

Ay əvvəl
Happiness
Happiness

Favorim Oğulcan olacak sbjdjfhfh komik bi rolü var kesinlikle

Ay əvvəl
Gulsum Gulsum
Gulsum Gulsum

Lake a bizim hikaye

Ay əvvəl
Beyza Dinç
Beyza Dinç

Cumartesi gününü iple çekiyorum resmen yaa bu ne güzel dizi 🎈

Ay əvvəl
Hatice Öztürk
Hatice Öztürk

Cok guzel dizi izliyorum

Ay əvvəl
Süreyya Cinpolatova
Süreyya Cinpolatova

Bu da aynı kırgın çiçekler olmuş

Ay əvvəl
E D
E D

Cemal GÖREÇKİ GELMİS

Ay əvvəl
Pinar Kızıltepe
Pinar Kızıltepe

Bu bölümde izlemeye başladım ve çok beğendim yeni bölümü sabirsizlikla bekliyorum Bnm gibi bekleyenler sayımızı bilelim 👍+

Ay əvvəl
Ojgun Ahmedov
Ojgun Ahmedov

Gqrcekten mukqmel 1dizi ama hu Hengul sinir ederi beni q ne ajamasas 1kadan 😤😤😤

Ay əvvəl
Busra Dora
Busra Dora

Gıcık asiye

Ay əvvəl
sevilya
sevilya

Ya kizin saci cok guzel ya

Ay əvvəl
Fadime Ateş
Fadime Ateş

Lan şu sonda calinan şarkı var yaa o şarkı başlayınca bi aglayasim geliyo

Ay əvvəl
Kuala
Kuala

0:15 igrenç

Ay əvvəl
Fatimə Seferova
Fatimə Seferova

Aynı kellejde okumaları bənce dizini biraz dahada heyecanlı yapacakdır

Ay əvvəl
Fatimə Seferova
Fatimə Seferova

Ömere yapdıkları şey çok kötu bişey😢

Ay əvvəl
Noor kaser
Noor kaser

WoooooW 🔥🔥🔥😍😍😍😍

Ay əvvəl
asi rüzgar
asi rüzgar

Sonunda izlenilcek bir dizi çıktı kardeşimle ağla ağla doymadık 🥺

Ay əvvəl
Xaliq Memmedov
Xaliq Memmedov

Cox gozel mə'nalı bir filim

Ay əvvəl
Mahizer Zamanova
Mahizer Zamanova

Şu 3 bölüm 2 fragmanında doruk'un asiyeye aşık aşık bakmasını bekliyom yani 3 bölümden çok şey bekliyom😁

Ay əvvəl
Gulesen Çelik
Gulesen Çelik

0:48 şarkının adını bilen var mı?🌼

Ay əvvəl
Gulesen Çelik
Gulesen Çelik

@Batuhan Çilingir tamam teşekkür ederim

Ay əvvəl
Batuhan Çilingir
Batuhan Çilingir

Bilmiyom ama içinden söz yaz çıkar belki her zamankj gibi :D

Ay əvvəl
King Q7
King Q7

Cikarin yengeyi diziden gicik oldum

Ay əvvəl
Abdurahman Başer
Abdurahman Başer

Gerçektende babam bile bir diziyi bu kadar sevdi 💓💓💓💓💓💓💓💓

Ay əvvəl
Furkan Kral
Furkan Kral

Melisa nebahate doruk akife çekmiş (doruk & asiye )

Ay əvvəl
aa _
aa _

Fakirliği yaşayan biz edebiyatını yapan bunlar...

Ay əvvəl
Nihat hesenzade
Nihat hesenzade

En Buyuk Zayiflik Caresizlik...Azerbaycandan izliyorum,🇦🇿🇦🇿

Ay əvvəl
Rüya
Rüya

Bu bölümü sakın kaçırmayın.👍

Ay əvvəl
Aysen Kok
Aysen Kok

Yine fakirler zengin kolejinde bu dizi kılișesi oldu

Ay əvvəl
riza_ flora
riza_ flora

❤❤❤

Ay əvvəl
ym vk
ym vk

Annem izleyip izleyip ağlıyor yaa filim müq

Ay əvvəl
Sadik Kazan
Sadik Kazan

Film bastan aşağı drama , ve aşırı drama , gereksiz bir dünya drama sahnesi , yok artık okadar da değil dediğim, cok fazla gereksiz sahne var, bakkala giriyor 5 tl parası var kaç tane yumurta oluyor diyor ya sahneye bak ya , lan artik suriyeliler bile çalışmadan ayda 2000 tl kazanıyor, bu kadar ruhunu psikolojisini bozmayın şu insanların aşın bunları artik aşın biraz

Ay əvvəl
Gunel Qasimova
Gunel Qasimova

Bence karika irelde kadire asik olucak😂

Ay əvvəl
Wildcat Andy
Wildcat Andy

Fazla dram👎annelerinin cüzdanındaki şans oyunu kuponundan kesin köşeyi dönerler.

Ay əvvəl
Kaybedenler Kulübü
Kaybedenler Kulübü

Çocuga garsonluk işi vereceğine koskoca holdingde masa başı bi iş verseydide bu saatten sonra bari rahat etseydi ama ozaman dram olmazdı

Ay əvvəl
Hayri Can Tolumoğlu
Hayri Can Tolumoğlu

Ama kuzeni doruğa aşık olacak TAHMİN ama doruk asiyeye

Ay əvvəl
Hayri Can Tolumoğlu
Hayri Can Tolumoğlu

Aynen

Ay əvvəl
Nesrin Yaman
Nesrin Yaman

Cok güzel bir dizi ya cok ta guygusal her izlediğimde agliyorum ya emeginiz daim olsun👍👌

Ay əvvəl
Pakize Doruk
Pakize Doruk

Cok guzel anlamlı bir dizi severek izliyorum cünkü bende kücuk yasta öksüz kaldım insallah uzun sürer bu dizi cok guzel mis

Ay əvvəl
Nedim Yılmaz
Nedim Yılmaz

Aglamk istiyen. İzlesin 🤣🤣🤣

Ay əvvəl
MURAT ALPARSLAN
MURAT ALPARSLAN

lütfen kolej sahneleri daha çok olsun

Ay əvvəl
Sherlock Holmes
Sherlock Holmes

Hasan abiiii hayırlı olsun 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

Ay əvvəl
Haeliyev Haeliyev
Haeliyev Haeliyev

Akif öldümü?

Ay əvvəl
Elif Aslankılıç
Elif Aslankılıç

Hayır

Ay əvvəl
merve miray
merve miray

Keşke her dizi böyle olsa en azından insanlar bişeyler öğreniyor ben şahsen ailemin değerini daha iyi anladım 😔

Ay əvvəl
Rin
Rin

haklısın aynı yasak elma ve diğer zengin diziler gibi birbirlerine hava atmak yerine, hayatın anlamlarını anlatan diziler izlemeliler mesela gönül dağı ve bu

Ay əvvəl
Mehmet Sabri Karakaş
Mehmet Sabri Karakaş

Abone olunuz +1

Ay əvvəl
berfinims blog
berfinims blog

Kırgın çiçekler gibi bu film de

Ay əvvəl
Fatıma Zehra
Fatıma Zehra

Asiyenin aşkından süründüğündede bu kadar havalı takılacak mısın acaba doruk bey 😏🙄

Ay əvvəl
Firuddin Ismayilov
Firuddin Ismayilov

En çoxda heyatin esl uzunu bu kinoda görürəm onda gore ela bir heyat tamaşası dir...

Ay əvvəl
Zeynep
Zeynep

Kırgın Çiçekler 2 geliyor. Koleje de yerleştiler tam nefretten doğan aşkta başlar. Doruk, Asiye'ye aşık olcak kesin. Melisayla da Ömer birlikte olcaklar.

Ay əvvəl
Yonca Can
Yonca Can

Neden trendler de değil bu dizi ya nolur bitmesin izleyin bol bol

Ay əvvəl
Gönül Gürbüz
Gönül Gürbüz

Gerçekten harika bir dizi olmuş. İzlemeye değer

Ay əvvəl
Yiğit Koçak Aşkı
Yiğit Koçak Aşkı

Ömer'e eriyorumm yaaaaaaa 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 (Yiğit Koçak seviyorum seni ❤️)

Ay əvvəl
Yiğit Koçak Aşkı
Yiğit Koçak Aşkı

@Elif Aslankılıç Eğer Yiğit Koçak fanıysanız benim kanalıma da bakabilirsiniz 🥰

Ay əvvəl
Elif Aslankılıç
Elif Aslankılıç

👍

Ay əvvəl
Kader toksoy
Kader toksoy

Çok güzel bir dizi kırgın çiçeklerin dizi siyle aynı insallh hep öyle güzel geçer

Ay əvvəl
S A
S A

0:29 Türkiye’deki kızların özeti sanırım

Ay əvvəl
ela nur
ela nur

Güzelim diziyi kolej dizisine çevirecekler 2 bölümlük dizi oldu bu

Ay əvvəl
Mavii
Mavii

E cocuklar lise öğrencisi napsinlar her bolum nasil ilerletecekler başka türlü

28 gün əvvəl
Furkan Ergin
Furkan Ergin

İlk defa ağladım bişey izlerken

Ay əvvəl

İrəli

Kardeşlerim 3. Bölüm

2:26:27

Kardeşlerim 3. Bölüm

KARDEŞLERİM

Baxış 6M

Kardeşlerim 2. Bölüm

2:14:32

Kardeşlerim 2. Bölüm

KARDEŞLERİM

Baxış 4,6M

Kardeşlerim 3. Bölüm 2. Fragmanı

01:05

Kardeşlerim 3. Bölüm 2. Fragmanı

KARDEŞLERİM

Baxış 1,4M

atv Canlı Yayını

atv Canlı Yayını

atv

Baxış 16

Kardeşlerim 4. Bölüm

2:21:52

Kardeşlerim 4. Bölüm

KARDEŞLERİM

Baxış 7M

Kardeşlerim 5. Bölüm

2:28:54

Kardeşlerim 5. Bölüm

KARDEŞLERİM

Baxış 7M

Emanet 156. Bölüm 2. Fragmanı

0:50

Emanet 156. Bölüm 2. Fragmanı

Umut Yorulmaz

Baxış 386K

Sen Çal Kapımı 38. Bölüm

2:3:40

Sen Çal Kapımı 38. Bölüm

Sen Çal Kapımı

Baxış 2,6M

Arıza 30.Bölüm (Final)

2:0:00

Arıza 30.Bölüm (Final)

Arıza

Baxış 441K

Bir Zamanlar Çukurova 92. Bölüm Fragmanı

0:51

Bir Zamanlar Çukurova 92. Bölüm Fragmanı

Bir Zamanlar Çukurova

Baxış 1,4M