Masumlar Apartmanı 6. Bölüm

  • Tarixində dərc edildi Ay əvvəl

    Masumlar Apartmanı

    Müddəti: 2:24:14

    Masumlar Apartmanı 6. Bölüm Özeti:
    Hikmet’in İnci ve Han’ın evlendiğini açıklaması Masumlar Apartmanı‘nda deprem etkisi yaratır. Safiye’nin İnci’yle ilgili kurduğu kabuslar gerçek olur. Haluk, elindeki evlilik kozunu Han’a karşı kullanarak içinde bulunduğu borç batağından kendini kurtarmaya çalışır. İnci, Han’ın karanlık taraflarını gördükçe sevdiği adamın kim olduğunu sorgulamaya başlar.
    Aynı okula gitmeye başlayan Neriman ve Ege arkadaşlığı tüm olumsuz şartlara rağmen ilerler. Han, Uygar ve İnci’nin aynı radyoda çalışmalarını kabul etmiş gibi gözükse de asıl amacı farklıdır. Safiye içine düşen kurttan kurtulmak için Han’ın evliliğinin gerçekliğini araştırmaya karar verir. Safiye’nin yaptığı plan Gülben’in zor anlar yaşamasına sebep olur. Güvenli alanım dediği evinde onu kötü bir sürpriz beklemektedir.
    Senaryosunu Dr. Gülseren Budaycıoğlu’nun kitabından alınarak hazırlanan ve gerçek hayata dayalı hikayelerden oluşan dizide, psikolojik sorunlarla boğuşan bir ailenin yaşadığı sıkıntılar ve aile olmanın sağladığı dayanışma ile bu sıkıntıların üstesinden gelmek için sergilediği çabalar anlatılıyor.
    #MasumlarApartmanı her salı 20.00’de #TRT1'de!

    Masumlar Apartmanı fragmanlar için tıklayın…
    bit.ly/2Rp0KQu
    Masumlar Apartmanı bölümler için tıklayın...
    bit.ly/36eFcie
    Masumlar Apartmanı Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): masumlarapartmani/
    Masumlar Apartmanı Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): masumlarapt
    Masumlar Apartmanı Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): masumlarapartmani
    -------------------------------------------------
    TRT1 Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): TRT1/
    TRT1 Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): trt1/
    TRT1 Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): trt1
    TRT1 Resmi AZfun Kanalı (Official AZfun Page): azfun.info

ilahe velixanli
ilahe velixanli

Han İncinin babasını öldürdümü?

9 dəqiqə əvvəl
Hilâl Öztürk
Hilâl Öztürk

safiye artık gülbeni üzme aq ya

4 saat əvvəl
Elza Yılmaz
Elza Yılmaz

Safiye gibilerine hastaneye gitmek istiyormusun istemiyormusun sormak saçma bence.Ap açık şizofren..tedavi olması şart.

10 saat əvvəl
Aysel Memmedova
Aysel Memmedova

Bunlar cox debil aile

12 saat əvvəl
Hilâl Öztürk
Hilâl Öztürk

gülben sana kocaaaman sarılmak istiyorum

12 saat əvvəl
İrem Yilmaz
İrem Yilmaz

Esat iyi ki var lan cok ise yariyor

12 saat əvvəl
Elif
Elif

Han'ın verdiği mavi çiçeğin adı ne? Bayıldım ama bulamıyorum.Bilen var mı?

15 saat əvvəl
MERVE
MERVE

Bi şey dicem inciyle han asla yakışmıyo ve sahte geliyolar

16 saat əvvəl
Lacyn Abdullayewa
Lacyn Abdullayewa

Ya arkadaslar bem kizlara uzuluyorum ailece masumlar han da zateen aksamlari kagit topluyo

Gün əvvəl
Гюля Шушинская
Гюля Шушинская

Han çöplükte ne arıyor?

Gün əvvəl
Aslı Çam
Aslı Çam

Ay inciiiii içimi baydın

Gün əvvəl
КЫЯЛЫМДАГЫ АШКАНА
КЫЯЛЫМДАГЫ АШКАНА

Bâzen iç sesim saymaya başlıyor 1,2,3,4 . Çok kötü yaa, bu diziyi bıraksam mı acaba.

Gün əvvəl
КЫЯЛЫМДАГЫ АШКАНА
КЫЯЛЫМДАГЫ АШКАНА

Aşk çok iyi ilaç, çok kötü dert💔

Gün əvvəl
TUBA ADIGÜZEL
TUBA ADIGÜZEL

Gülben nufüs müdürlüğüne değil de askere gidiyo sanki 🤣🤣🤣

2 gün əvvəl
Isa1999 Babayev
Isa1999 Babayev

gulbenin icinde derdi cok amma. icine atir.

2 gün əvvəl
Ezgi Sönmez
Ezgi Sönmez

Dizinin sonunda bunların düzenlediğini düşünen varmı

2 gün əvvəl
cavid zulfuqarli
cavid zulfuqarli

Masumlar apartmani degil manyaklar yada mahkumlar apatmani olmasi gerekiyodu dizinin adi sinirlerim altust oldu

2 gün əvvəl
Reqina Mirzeyeva
Reqina Mirzeyeva

Böyle abimi olur??Böyləsine kalbimi belə veririm

2 gün əvvəl
Reqina Mirzeyeva
Reqina Mirzeyeva

Oyuncuları çok güzel oynuyorlar zengin olucaklar bu dizifen sonra

2 gün əvvəl
Luna Reeves
Luna Reeves

Benim Nerimanın sabunlu kalmış kafasına takıldı aklım 🤕

2 gün əvvəl
tartışmaya açık
tartışmaya açık

neriman kendine gel bi tane vuracaksın alt tarafı safiyenin ağzına. yemin ediyorum hem izlemek istiyorum hem izledikçe uyuz oluyorum ya bu kadar acizlik olur mu ya. insanın bir dayanma noktası vardır.

3 gün əvvəl
Xosrov Poladov
Xosrov Poladov

Sinirlerim bozuluyo dizinin bazi sahnelerinde

3 gün əvvəl
CHRISTAL CASTLE
CHRISTAL CASTLE

Psikolojim bozuldu izlerken...

3 gün əvvəl
CHRISTAL CASTLE
CHRISTAL CASTLE

2:04...Inanılmaz. Bu psikopatla yaşanır mı?!? (Muhteşem bir performans o ayrı konu).

3 gün əvvəl
Doğan Orhan
Doğan Orhan

Bu dört safiye'nin uğurlu sayısı mı, kutsalı mı nedir? Her şeyi dört kere yıkıyor, dört kere ovalayıp dört kere siliyor. Allah'tan dört ya kırkdört olaydı barajlarda su kalmaz biterdi.

3 gün əvvəl
Solmaz Cəfərova
Solmaz Cəfərova

4 kardeş olmaları ile alakalı sanırım

2 gün əvvəl
Sabina Nur
Sabina Nur

Senarist taksidə ,altına sərdiyi əsğini ayı poşetə qoymaq ğerekirdi

3 gün əvvəl
Sessiz Çırpınış
Sessiz Çırpınış

"Evlilik aşkı öldürüyor" un kanıtısın Han insan evlendikten 1 gün sonra değişir mi hic 😃😃

3 gün əvvəl
TUBA ADIGÜZEL
TUBA ADIGÜZEL

Şu incinin tripleri beni benden alıyor bu ne ya çiçeği araba da adamın kafasına atsaydı😃

3 gün əvvəl
a Yılmaz
a Yılmaz

Bir insan hayatında anne ne kadar önemli davranışı yetiştirme tarzı dimi

3 gün əvvəl
Hatice Nur Canbaz
Hatice Nur Canbaz

2:04:08 kitapları gidiyo bu bölümde çok kötü yaptı kızı

3 gün əvvəl
Nurcan Gök
Nurcan Gök

Filmin ismi olmamış yani uymamış

4 gün əvvəl
Burcu Özen
Burcu Özen

Hadi Kanalıma Destek Lütfeeen 🖤

4 gün əvvəl
SERGEY PETROVIC
SERGEY PETROVIC

HAN gibi birisi gercek hayatta inci gibi birisini ne yapsin ki ? gider kendi cevresinden birini bulur , ne alaka ? ornek : koc ailesinin bir mensubu neden gidip siradan biriyle evlensin bunu neden yapsin ki ? davul bile dengi dengine derler ... dizi yapmislar sacma sapan milletin beynini kemirmek hayal dunyasinda yasatmak icin , olmayan hatta olamayacak seyleri sanki gercek hayatin bir parcasiymis gibi sunmaya calismalari YALAN RUZGARI NI gecti walla ...

4 gün əvvəl
Salih Sivaslı
Salih Sivaslı

İlk bölümleri hoşuma gitti ama sonra sıktı benim gibi olanlar

4 gün əvvəl
Rozerin Yılmaz
Rozerin Yılmaz

keşke 1:36:10 sahnesini saklayabilsem ahh han..abiler de vardır ki seni hayalinden ideallerinden soğuturlar seni , hayalini degersizlestirirler cok uzaktırlar cok

4 gün əvvəl
Rəhimə Əsgərova
Rəhimə Əsgərova

Bir tane saç tanesine *yele gibi* diyen koca yürekli safiye benim saçımı her taradığımda tarakta kalan saçları görse cinnet geçirir herhalde😂😂

4 gün əvvəl
Azərbaycanlı
Azərbaycanlı

😂

4 gün əvvəl
Rəhimə Əsgərova
Rəhimə Əsgərova

Safiye:Foşur foşur yap😂Foşur foşur 🤣

4 gün əvvəl
Flopster
Flopster

Gülben gülerken ağlıyo nasıl yapiyo mq ya

4 gün əvvəl
beyaz papatya
beyaz papatya

Bu han incinin babasını mi öldürdü be

4 gün əvvəl
beyaz papatya
beyaz papatya

Yaaa gülbene çok üzülüyorum. Böyle insanlar var olması çok üzücü. Nerimanada çok üzülüyorum ya hepsinin arasında kalmış. Hana da istedikleri hiç birşey olmuyor ( fakat maddi açıdan istediği oluyor ) Safiyede hep annesi yüzünden bu durumda , ezilip horgorulmus, igneliyici kelimeler duymuş hep

4 gün əvvəl
beren gulboy
beren gulboy

keske dizi icin bu sekilde suyu israf etmeseler :(

4 gün əvvəl
Aynur Yusifli
Aynur Yusifli

2’ci saatde ağladım. Allahım bu nasıl sahne😞😞😞

4 gün əvvəl
garip kus
garip kus

Asiyeden cok su uyuz gulbene sinir oluyorum ya adamin dolabini herseyi ispiyonluyo

4 gün əvvəl
Senuber Yusifzade
Senuber Yusifzade

Han ve Incinin sahnelerini atlıyorum, izlemiyorum, çok sıkıcı ve gerçekci deyil.

4 gün əvvəl
Sarah Alises
Sarah Alises

İnciyi çok seviyorum yaa,çok tatlı bir kızz . Bu arada masumlar apartmanını kaçırmadan izliyorum.💜💜💙

4 gün əvvəl
Serpil Hutoglu
Serpil Hutoglu

Bu dizi insanın psikolojini bozuyor

5 gün əvvəl
Rəhimə Əsgərova
Rəhimə Əsgərova

Aynen ya ellerimi her 10 dakika da bir 4 defa yıkadım ve ellerim çatlak çatlak olmuşdu 4 defa sabun ile yıkamaktan 😲 Galiba psikolojim bozuluyor😄

4 gün əvvəl
Yağmur Korkmaz
Yağmur Korkmaz

Gülbeni izlerken sinir krizleri geçiriyorum ya

5 gün əvvəl
Lara Llll
Lara Llll

Neden

4 gün əvvəl
Ömer Faruk Çalışkan
Ömer Faruk Çalışkan

abi gülben çok pörtlek gözlü

5 gün əvvəl
rç

Han dizi ilerledikçe bize içindeki psikopatı gösteriyor fark ettiniz mi?

5 gün əvvəl
Ömer Faruk Çalışkan
Ömer Faruk Çalışkan

aynen öyle

5 gün əvvəl
Selin Kaymak
Selin Kaymak

Gerizekallılar

5 gün əvvəl
Sona Alili
Sona Alili

Bu diziyi izleye izleye bende hasta olucam /

5 gün əvvəl
Caner Çetin
Caner Çetin

Zaten saç temiz banyo temiz neden iğrenç buluyorlar yaa 😅

5 gün əvvəl
Peruze Tuncer
Peruze Tuncer

Bu kadar karmaşık bi ev görmedim başım dönüyor her yerden biri çıkıyor biri giriyor.

6 gün əvvəl
Fusun Akkoyun
Fusun Akkoyun

Çok yanlış bir Evlilik bence

6 gün əvvəl
Fusun Akkoyun
Fusun Akkoyun

Bu kızla çok zor

6 gün əvvəl
Neşe Ünver
Neşe Ünver

Keşke kalp acılarımızda kaynar suyla yıkanınca geçse.. Yıkanırdım valla, kaynar suyla.. 💔

6 gün əvvəl
Neşe Ünver
Neşe Ünver

@Gülnarə Məmmədova öle kardeşim napcan 🥺😕

3 gün əvvəl
Gülnarə Məmmədova
Gülnarə Məmmədova

😥😥

3 gün əvvəl
Kübra Reis
Kübra Reis

40:17 kör müyüm göyüyoyum 😂😂😂

6 gün əvvəl
Yegane Quliyeva
Yegane Quliyeva

Akilli girib deli cixar adam bu evden

6 gün əvvəl
Kübra Reis
Kübra Reis

Hayatı boyunca tüm ipleri herkese veren İnci sıra hayatının aşkına gelince tüm ipleri tutmak istiyor bi anda karakteri değişti 30 yaşından sonra aklı başına geldi.

6 gün əvvəl
Salihe ÜNAL
Salihe ÜNAL

Telefondan izleyenler burda mı

6 gün əvvəl
sukran oz
sukran oz

Safiyenin esat sana bakmaz durumun malum dediği yerde içim gitti ya Gülben’e off gülümsemesinin ardındaki hüzün 😞

6 gün əvvəl
LİBERTA 1960
LİBERTA 1960

Ailemiz için bunu yapmalısın Gülben. Neyi? Dışarı çıkmalısın😅😅😅😅

6 gün əvvəl
Non Stop
Non Stop

Han neden çöp topluyo ya. Onun derdi ne insallah cozumu cikar

6 gün əvvəl
LİBERTA 1960
LİBERTA 1960

Nerimanla baba düşman hattı Gülben sen düşünme bırakta zekası olanlar düşünsün😅

6 gün əvvəl
Ranø Cuc
Ranø Cuc

Gülben oyuncusu mucize doktor dizisinden bu yüzden çıkmış Meğer bu diziye gelmek için💛💛💛

6 gün əvvəl
Khayala Alisoy
Khayala Alisoy

Boyle psikoloji dizilerde ask sahnelerinin fazla olmasi gereksiz bence

6 gün əvvəl
Selma Akbayır
Selma Akbayır

Bu safiyeyi hasta masta diyoz ama cok zeki bide dedeye fosil dedi ya

6 gün əvvəl
Selma Akbayır
Selma Akbayır

Ekmekten akan ketcaptan igrenecek kadar titiz ama çöp yiginini yapanda copleri toplayanda han

6 gün əvvəl
Silvias Heide
Silvias Heide

Han babayi cuvala koydu sanki

6 gün əvvəl
Nurten Temur
Nurten Temur

Ya su inci bu etekleri çok aramişmi nekadar sevksiz

6 gün əvvəl
Ilaha Xalilova
Ilaha Xalilova

Vay vay vay annesinin Safiyeye yaptıklarını şimdi o ailede ki,herkese yapıyor

7 gün əvvəl
telek telekek
telek telekek

Aslında bütün suç babada gibi.Anne hasta olduğu için çocukları hırpalamış, anlaşılır. Ama babanın ilgisizlizliği gerçek bir kabahat. Affedilmemeli, seyirci olduğu için, kaçtığı için, aklı başında birtek o olduğu için affedilmemeli. Mesela dede tüm gelgitlerine rağmen kendi torunları için bir mücadele veriyor,doğru veya yanlış, safiye bile bir gram aklıyla kendi doğruları için mücadele veriyor,bir samimiyet var,ama baba da yok. Aslında ortada baba da yok.

7 gün əvvəl
Saniye Ağıllı
Saniye Ağıllı

Bu bölümde bazı sahneler çok komikti ya

7 gün əvvəl
Hicran Shirinova
Hicran Shirinova

Han ismin cok sevdim. Rolu de kotu deyil. Gulben oskar alar sonunda🏆

7 gün əvvəl
Hicran Shirinova
Hicran Shirinova

Safiye temizlik kursu verebilirmisin?

7 gün əvvəl
05 Ru
05 Ru

Что за 2 проблемы на его шее,психически больные

7 gün əvvəl
Gacha Medine
Gacha Medine

Berimanla o çoçugun roluna bayılıyorum sksksksksk çok tatlıı slsls

7 gün əvvəl
mr Mom
mr Mom

Han inci nin erkek kardesinin okul masrafini ve inci nin babasina para yedirtiyor inci nin ailesini besliyor

7 gün əvvəl
Rəhimə Əsgərova
Rəhimə Əsgərova

Aynn

4 gün əvvəl
No Name
No Name

Han neden çöp topluyor ? Anlıyan anlatsın lütfen

7 gün əvvəl
Sevil Quliyeva
Sevil Quliyeva

Shu Safiyeye bir erkek bulun rahatlasin ya😀😀😀sesi kafamizi shishirdi.diziyi izleyemez olduk ya😅

7 gün əvvəl
Silvias Heide
Silvias Heide

Pisikolojik manyak ama holding sahibi isler süper bizimkiler yarisini becerse tm diycem🤣🤣

7 gün əvvəl
Ays Nur
Ays Nur

Bu Nerimanın tripi kime lan💆🏻‍♀️

7 gün əvvəl
Leyla Abdullayeva
Leyla Abdullayeva

Safiye ülkenin yarı suyunu bitirmiş, Safiyeyi oynuyucam diye Ezgi diyer yarısını bitirdi.

7 gün əvvəl
Şule Begik
Şule Begik

incinin başrol olması cok sacma

7 gün əvvəl
Rozerin Yılmaz
Rozerin Yılmaz

kim demiş odur diye biz basrollerimizi seçtik bi kere

4 gün əvvəl
Selenay Cengiz
Selenay Cengiz

Su içerken ölmüşlerin canına değsin dio ya kıyamam ölmüşlerin ruhuna değsin😉😂😂😂

7 gün əvvəl
selin rension
selin rension

Incı sen tatlı olmaya çalışma lütfen

7 gün əvvəl
Burçin Kulak
Burçin Kulak

Bir ara verip yazmak istedim.. Gülben... gerçekten .insan rolünü ancak bu kadar iyi oynar.. Çok etkilendim gerçekten Hanla olan sahnesinde gözlerimden yaşlar aktı.. Oyunculuk efsane.. Han sen adamsın.

8 gün əvvəl
Ezgi Sarıarslan
Ezgi Sarıarslan

inciden nefret ediyorum mıymıy 🤑

8 gün əvvəl
tartışmaya açık
tartışmaya açık

deden sonra inci de bozmaya başladı. kadın trip attıkça kusacak gibi oluyorum artık ya. bu kadar abartmaya ne gerek var anlayamıyorum gerçekten. adamın isteği mantıklı olmasının dışında olması gereken oyken bir de adamı trip yağmuruna tuttu. yemn ediyorum inci de dedesi de erkek kardeşide çok gıcık ya

8 gün əvvəl
Ays Nur
Ays Nur

No body: Safiye: Eyvah, leş gibi oldu

8 gün əvvəl
Sahil Hesenov
Sahil Hesenov

Safiye saç telinden iğreniyorsa nasıl kesti saçını?çok uzun degil çünkü

8 gün əvvəl
Leyla Abdullayeva
Leyla Abdullayeva

Yaaa üff çok mutsuzum corona olduğumu öğrendim😟

8 gün əvvəl
Leyla Abdullayeva
Leyla Abdullayeva

@Berke Swizher sağol...

6 gün əvvəl
Berke Swizher
Berke Swizher

gecmis olsun

7 gün əvvəl
Leyla Abdullayeva
Leyla Abdullayeva

@Blume Blume sağol😔

7 gün əvvəl
Blume Blume
Blume Blume

Geçmiş olsun!

8 gün əvvəl
Sahil Hesenov
Sahil Hesenov

Çok duygulandım.gerçekten şimdi de yaşayan varmı bunları?. Han'ın durumuna çok üzüldüm

8 gün əvvəl
Sara Hannibal
Sara Hannibal

Bu Safiye’yi öyle iyi anlıyorum ki annesinin ben 7 ceddini... 4 kişide travma yaratmış beyinsiz.

8 gün əvvəl
Sara Hannibal
Sara Hannibal

Gülben napıyorsun öyle minnoş gibi küveti okşuyorsun? Düzgün yapsana foşur foşur mdmdmxmxf

8 gün əvvəl
Ülviyyə Abdullayeva
Ülviyyə Abdullayeva

Bu Safiyye ne qeder konuşur cenesi kopdu ... super bir oyunculuq ben bayıldım superdi

8 gün əvvəl
Zeynep Polat
Zeynep Polat

Banyodan Neriman çıkarıldığı esnada başı köpüklüydü odaya geldiğinde köpüksüz .

8 gün əvvəl
Aytəkin Vəliyeva
Aytəkin Vəliyeva

Annem Safiye, ben İnci))

8 gün əvvəl
Altan Eroğlu
Altan Eroğlu

Safiye bir kere de Gülben in dediği sayıya İnan 4 diyo yok daha 1 2 diyor yok 3 oldu

8 gün əvvəl
sinbad duma
sinbad duma

Uykusunda safiyenin agzina tuz ruhu dokun,sizde kurtulun bizde...

8 gün əvvəl
iremnur Özdemir
iremnur Özdemir

Bazen sabunu da sabunlayacak diye çok korkuyorum

8 gün əvvəl

İrəli

Masumlar Apartmanı 7. Bölüm

2:19:49

Masumlar Apartmanı 7. Bölüm

Masumlar Apartmanı

Baxış 7M

Masumlar Apartmanı 11. Bölüm

2:20:22

Masumlar Apartmanı 11. Bölüm

Masumlar Apartmanı

Baxış 4,3M

Karantin balladası

17:14

Karantin balladası

Taleh Yuzbayov

Baxış 107K

Masumlar Apartmanı 1. Bölüm

2:20:29

Masumlar Apartmanı 1. Bölüm

Masumlar Apartmanı

Baxış 15M

Masumlar Apartmanı 9. Bölüm

2:46:36

Masumlar Apartmanı 9. Bölüm

Masumlar Apartmanı

Baxış 6M

Çocukluk 8. Bölüm

1:39:04

Çocukluk 8. Bölüm

Çocukluk

Baxış 226K

Kesintisiz 15 Müziksiz İlahi Dinle

42:57

Kesintisiz 15 Müziksiz İlahi Dinle

İlahiler Ezgiler Marşlar

Baxış 3,1K

Masumlar Apartmanı 4. Bölüm

2:31:52

Masumlar Apartmanı 4. Bölüm

Masumlar Apartmanı

Baxış 8M

Masumlar Apartmanı 2. Bölüm

2:40:40

Masumlar Apartmanı 2. Bölüm

Masumlar Apartmanı

Baxış 12M

Masumlar Apartmanı 5. Bölüm

2:25:35

Masumlar Apartmanı 5. Bölüm

Masumlar Apartmanı

Baxış 7M

Masumlar Apartmanı 10. Bölüm

2:27:49

Masumlar Apartmanı 10. Bölüm

Masumlar Apartmanı

Baxış 5M

המעט קחתך את אישי   שיעור לפרשת ויצא

43:49

Karantin balladası

17:14

Karantin balladası

Taleh Yuzbayov

Baxış 107K

Benim Adım Melek 41. Bölüm

2:14:50

Benim Adım Melek 41. Bölüm

Benim Adım Melek

Baxış 819K

Kafandakini Ye!

23:00

Kafandakini Ye!

YAPYAP

Baxış 241K

Doğduğun Ev Kaderindir | 21. Bölüm

2:13:00

Doğduğun Ev Kaderindir | 21. Bölüm

Doğduğun Ev Kaderindir

Baxış 2,5M