SENCE HULK GERÇEK OLABİLİR Mİ A*K!? AMONG US YENİ HULK MODU!! | Eksto

  • Tarixində dərc edildi 10 gün əvvəl

    Eksto

    Müddəti: 16:18

    Zekanz, Kaytie, Enes, Efe, Baran, Tolga, Osman ve Ynix ile birlikte "Among Us Hulk Modu" oynadık. İyi Seyirler...
    ABONE OLMAYI UNUTMAYIN 👍 🔔 ZİL'E TIKLAYIP BİLDİRİMLERİ AÇABİLİRSİNİZ ◕‿◕
    OYNADIĞIMIZ MODLARA PAPİ OYUNDA DİSCORD SUNUCUSUNDAN ULAŞABİLİRSİNİZ!!
    www.discord.gg/papioyunda
    🌐Sosyal Medya Hesaplarımız
    Discord 👉 discord.gg/fnsqqPFvs3
    Instagram Eksto Ömer 👉 omerfurkanakkan
    Instagram Eksto Can 👉 fcanbaskan
    🎮Sevebileceğiniz Diğer Videolarımız👇
    NE KADAR KAZANIYORUZ?! NASIL EDİTÖR OLDUK?! EKİPLE NASIL TANIŞTIK?! SORU-CEVAP
    👉azfun.info/first/tGzQxa2BmNzOrbY/video
    Barış Can (Barış G), Garen For Win, Literary, Singedesign, Woozie, Zekanz ve Mami ile birlikte Among Us Oynuyoruz
    👉 azfun.info/first/0KWZ3NGpbNyrodw/video
    OHA!😱 ÖLDÜRDÜĞÜMÜZ ADAM YENİDEN DİRİLDİ!! AMONG US'IN EN SAÇMA BUG'I
    👉 azfun.info/first/pqKqp9KgiqrIfbY/video
    3 IQ IMPOSTOR!!🤪🤪 KAMERALAR AÇIKKEN ADAM ÖLDÜRDÜK HEMDE İKİMİZ DE!!
    👉 azfun.info/first/mqPNkrGAetfVbrY/video
    AMONG US YENİ SHERIFF MODU! SHERIFF OLDUM IMPOSTOR'LARI KESTİM!
    👉 azfun.info/first/tYGmm8xujrzcpNA/video
    BOMBA YERLEŞTİRİP PATLATIYORUZ!! 😱 AMONG US YENİ MAYIN MODU!! LAND MINE
    👉 azfun.info/first/sn7RlMmAo6TcY6Y/video
    HERKES VENT ATABİLİYOR!! AMONG US YENİ VENT MODU!!
    👉 azfun.info/first/rIPMxLmOZ6O3naY/video
    CESETLERİ TAŞIYIP SAKLIYORUM! AMONG US YENİ CESET TAŞIMA + VENT + SES MODU
    👉 azfun.info/first/znrSm7BqcLjUqL4/video
    TÜM HARİTAYI GÖREBİLİYORUZ!! AMONG US YENİ KAPTAN MODU!! (CAPTAİN MODE)
    👉azfun.info/first/qYLJkt2ikcamZ7I/video
    YANLIŞLIKLA HERKESİN İÇİNDE VENT ATTIM AMA ASILMADIM! 😄😄
    👉azfun.info/first/tni6mLtxopWYqLI/video
    🎬 Oynatma Listeleri
    Among Us Videolarımız 👉 bit.ly/38GUAFg
    Tüm Videolarımız 👉 bit.ly/2IwEfYK
    ☎ İletişim
    ekstoiletisim@gmail.com
    Merhaba, biz Eksto. Biz diyoruz çünkü Eksto, ekibimizin adı. Ekip dediğimize bakmayın sadece 2 kişiyiz 😄 Ömer ve Can.
    Ömer 24 , Can 23 yaşında. Uzun zamandır AZfun sektöründe editörlük yapıyorduk, bizi oradan da tanıyor olabilirsiniz. Can video editörlüğü, Ömer ise görsel grafik ve kanal yönetimi alanında editörlük yapıyordu. Şuan ise kendi kanalımıza yoğunlaşma kararı aldık. Beraberinde Barış Can ile de çalışmaya devam etmekteyiz. Kanalımızda sabit içeriklerden ziyade eğlendiğimiz oyunların videolarını paylaşıyoruz. Sizlerin yorumlarını okuyor ve kanalı sizin istekleriniz doğrultusunda şekillendiriyoruz. Takipte kalın, günden güne hep beraber büyüyüp gelişeceğiz...
    #amongus #amongustr #eksto #amongusmod

Eksto
Eksto

İNSTAGRAMDAN TAKİBİNİZİ ALIRIZ Ömer 👉 https://www.instagram.com/omerfurkanakkan/ Can 👉 https://www.instagram.com/fcanbaskan/

10 gün əvvəl
d b
d b

😎😎😎😎😎🤑😎😎❤️❤️❤️❤️💟💟💞💞

6 gün əvvəl
AlperTaha Özdinç
AlperTaha Özdinç

Abi ne olur yanıtla birbirinizin yanına yaklaşınca nasıl sesinizi duyuyorsunuz ama normalde duymuyosunuz

7 gün əvvəl
oyun rehberi
oyun rehberi

Abone olmıcam abi çünku dünya yuvarlak değil

8 gün əvvəl
Kara pençe
Kara pençe

Barış abisi keyfi çıkmıyor be bro

8 gün əvvəl
Burak Akalın
Burak Akalın

@HYRA FAN 31 31 31 31 YAZIP DURMA SANA GİRER

9 gün əvvəl
Akmuhammet Amanow
Akmuhammet Amanow

10:10 bu espiriyi yapmazsan olmazdi delgmi

15 saat əvvəl
Roblox Strawberry Jisoo
Roblox Strawberry Jisoo

Başlıkta küfür var hiç bi anlamı yok ama

17 saat əvvəl
Emir Can
Emir Can

Abi cansin

21 saat əvvəl
Mahmut Sırakaya
Mahmut Sırakaya

En baştaki şarkının adı ne ya

23 saat əvvəl
MEHMET ALİ UYSAL
MEHMET ALİ UYSAL

abi baştaki şarkının adı ne

Gün əvvəl
Fethiye Bolgi
Fethiye Bolgi

Abone oldum zili açtım

3 gün əvvəl
kadir oyunda
kadir oyunda

Abi hileli amongs oyna lütfen can abi

3 gün əvvəl
kadir oyunda
kadir oyunda

Abi zekanz al yere vur kill at hileyle ruhunu kes

3 gün əvvəl
kadir oyunda
kadir oyunda

Mal Ömer

3 gün əvvəl
Yusuf Özher
Yusuf Özher

Yozgatlı olanlar beğendi bile

3 gün əvvəl
Yusuf Gökçegöz
Yusuf Gökçegöz

video nun ilk başındaki şarkıyı bıilenler yazsın +1 leyin

4 gün əvvəl
MODDİNG AZ
MODDİNG AZ

Efm nie sokuyonuz ayıp deyilmi

4 gün əvvəl
Baran Canbolat
Baran Canbolat

Abi bende yozgatliyim

4 gün əvvəl
Fuat Aydın
Fuat Aydın

ABİ BAŞLAN GIÇ ŞARKISININ İSMİNİSÖLER Mİ SİN

4 gün əvvəl
egemen
egemen

0:02 sarkinin ismi ne

5 gün əvvəl
Gökçe Salman
Gökçe Salman

Halk diyince aklıma bu geliyor halk ekmeyi

5 gün əvvəl
Çılgın Çocuk
Çılgın Çocuk

Şarkı adı ne acaba???😁

5 gün əvvəl
rafael agazade
rafael agazade

abi video ya baslayarken o muzikin ismi ne bana dermisin eksto abi can abi omer abi nolur o muzik ne videoya baslayarken hulk yazinca yukariya o muzik ne dermisin nolur

5 gün əvvəl
Ibrahim Tunç
Ibrahim Tunç

Herkesin salı günü ramazan bayramı mübarek olsun aamiin

5 gün əvvəl
DENİZ YILMAZ
DENİZ YILMAZ

ben beyeniyom seni eksto

5 gün əvvəl
Selma Karayiğit
Selma Karayiğit

Bende o kanalı izliyorum

5 gün əvvəl
Ahmet Taha
Ahmet Taha

Abone değilmişim abone sanıyodum

5 gün əvvəl
TUNAHAN GAMER LEGEND
TUNAHAN GAMER LEGEND

Abi çok güzel videolar cekiyosun canım sıkıldığında hemen videona geliyom ve can sıkıntısını geçiriyom 1 kalp ini alırım

6 gün əvvəl
İsimsiz Oyuncu
İsimsiz Oyuncu

Barış abiler nerde

6 gün əvvəl
Serkan Bostan
Serkan Bostan

Ben aboneyim abi sana

6 gün əvvəl
Yusuf YILDIZ
Yusuf YILDIZ

Yemin ederim bu giriş kadar cool bi giriş görmedim >3

6 gün əvvəl
S2G HĪLAL
S2G HĪLAL

Kalp atarmısın

6 gün əvvəl
ᎶᎾLDᎽ LOvE γOU:
ᎶᎾLDᎽ LOvE γOU:

ABİ BURDUR YAP

6 gün əvvəl
efe sarı
efe sarı

Şu beyni olmayan maymun zekanzı atın

6 gün əvvəl
Efecan
Efecan

OH yeeee

6 gün əvvəl
Brawl Stars Steel
Brawl Stars Steel

Can abi omer abiden cokguze l karıolur fkfkglg like da attım abonede oldum Bi kalp atsana abi nlur

6 gün əvvəl
Brawl Stars Steel
Brawl Stars Steel

Omer abi like da attım abonede oldum Bi kalp atararsan karını kızını kızızındır gogkfkmflgpd

6 gün əvvəl
Cinar Erarslan
Cinar Erarslan

Papi oyunda ne alaka among us yeni harita ve mod çekiyor diye mi?

6 gün əvvəl
Cinar Erarslan
Cinar Erarslan

İnternetim yok robloxa giremiyorum:( among usa girmek istedim ona bile giremedim

6 gün əvvəl
Cinar Erarslan
Cinar Erarslan

İnternetim yok robloxa giremiyorum:( among usa girmek istedim ona bile giremedim

6 gün əvvəl
BaBa54 YTB
BaBa54 YTB

en baştaki şarkının adı ne çok beğendim pls hızlı soyleyin

6 gün əvvəl
yasin basturk
yasin basturk

O mod nasıl açılıyor?

6 gün əvvəl
ღ ༄੮৸૯ ദԼಲ૯ദ૯ଧଧഴღ༄
ღ ༄੮৸૯ ദԼಲ૯ദ૯ଧଧഴღ༄

olm among usa hulk geliyo fortnite'a gelmiyo,marvel sezonu gelmişti hulk yoq .-.

6 gün əvvəl
oyun merkezi
oyun merkezi

Yozgat mı lar çıldırdı lar bende Yozgat lıyım

6 gün əvvəl
Gorkem Salvarci
Gorkem Salvarci

Kralsın

6 gün əvvəl
XERENX
XERENX

ABİ NEDEN BU KADAR YAKIŞIKLISIN?

6 gün əvvəl
Mehmet Tunçerdem
Mehmet Tunçerdem

Liiiiiiiiiiinnnnnççç ööömmmeer

6 gün əvvəl
arda doğan
arda doğan

Oldum

7 gün əvvəl
Lil Sense
Lil Sense

ekstolar neden artık barış g ile video çekmiyor? ayrıldılar mı

7 gün əvvəl
Alperen Yuruk
Alperen Yuruk

Evet aboneyim zannettim

7 gün əvvəl
Eren dursun Gurbuz
Eren dursun Gurbuz

.

7 gün əvvəl
Sivasprodur GG
Sivasprodur GG

#renklerincinsiyetiolmaz

7 gün əvvəl
kral_emir07
kral_emir07

150kkkkkkkkk

7 gün əvvəl
TUNA AKYAR
TUNA AKYAR

abi her hesabımdan aboneyim seviliyorsunuz...

7 gün əvvəl
Muhammed İşcan
Muhammed İşcan

Katıl butonu ne zmn gelecek?

7 gün əvvəl
Muhammet Altan
Muhammet Altan

Ya bu adamın üstüne evinde bir yeri sıcak bir yer veriliyor bu adamı her gördüğümde üstüne hırka gibi bir şey oluyor ya bu kadar

7 gün əvvəl
Cengiz G
Cengiz G

Abi eksto valorant kanalinda niye video yok?

7 gün əvvəl
Alper Sazak
Alper Sazak

Şarkının adı ne

7 gün əvvəl
Samid oyunda
Samid oyunda

Pik Ömər pembeyi sevən erkek ler de var

7 gün əvvəl
Meroo Baskan
Meroo Baskan

Abi airship ı ile video yapin

7 gün əvvəl
EYLÜL'ÜN DÜNYASI
EYLÜL'ÜN DÜNYASI

Renklerin cinsiyeti yok seven seviyor kardeşiz neden derseniz ilk önce gelen kişi bizim anamız ve babamız oluyor 7,77 milyar kişi dogur birbirimizi dogurduk kardeşiz anlayın cinsiyete alaka yok kardeşiz de anlayııınnn

7 gün əvvəl
Taha Alp Doğan
Taha Alp Doğan

Abi en baştaki şarkının adı ne

7 gün əvvəl
Volkan Aydemir
Volkan Aydemir

Zekanzi direk atın

7 gün əvvəl
Zeynep Yavuz
Zeynep Yavuz

Eksto Nan kanalının gücü💛💛💛💛💛💛👑💙💙💙💙💙💛💛💛💛💜💜💜💜💚💚💚💚❤❤❤❤❤😊🙂☺🐱🐾 kuzu🍼 alakası yok konuyla ama ben söylemek istedim

7 gün əvvəl
Zeynep Yavuz
Zeynep Yavuz

BenPapi oyunda kanalını izliyorum OBİS bir kurt gibi

7 gün əvvəl
TUFI GAMES
TUFI GAMES

Azerbaycan dan selamlar abı kaytıe ile sevgılı ol

7 gün əvvəl
KeOpS - Brawl Stars
KeOpS - Brawl Stars

0:01 deki şarkının adı pls🙏

7 gün əvvəl
TuahperKassa
TuahperKassa

12:18 mağmayığ diyen koca yüreki kral SADASDASDASDASDASDASDADADADAS

7 gün əvvəl
MUHAMED
MUHAMED

😍😍😍😍

7 gün əvvəl
Mr.Mustafa
Mr.Mustafa

Osman Gültekin Senmising

7 gün əvvəl
Cansu Sarı
Cansu Sarı

pubg gelsin artıkk

7 gün əvvəl
Ercan Toprak
Ercan Toprak

Abi Walorant kanalına wideo atarmısın?

7 gün əvvəl
Ali Celik
Ali Celik

ABI SEN YOZGATIN NERESINDE OTURUYOSUN BEN YERKOY KUCUK CALIKLI

7 gün əvvəl
Kadircan Baytemür
Kadircan Baytemür

Ilk baştaki müzik ne ?

7 gün əvvəl
baran ağralı
baran ağralı

OlAmAz DeV gElİyOr😔✌

7 gün əvvəl
halil ozulker
halil ozulker

videoların çok güzel abiciğim :)

8 gün əvvəl
Halil Karartoprak
Halil Karartoprak

1:59 voulehou ömer benim üzerimdekiler gözüküyomu

8 gün əvvəl
Büşranur Yücel
Büşranur Yücel

Abi valla (bence) siz barış abiden bin kat daha fazla kazanmanız gerekiyor. Neden barış abi daha fazla kazanıyor acaba? 🤔😡❤️❤️

8 gün əvvəl
it's a joke!
it's a joke!

Tek hayalim : "Eksto ~lar~ yorumunuz yanıt verdi" bildiriminin gelmesi..❤️😢❤️

8 gün əvvəl
it's a joke!
it's a joke!

Abi yaa ben walla @boneyim sanıyordum! 🤦‍♀️😂❤️

8 gün əvvəl
akın poyraz volkan
akın poyraz volkan

AM SORY HEE

8 gün əvvəl
《ßrawler》 ßurak
《ßrawler》 ßurak

Nobody: ÖMER:Am SoRyY hE

8 gün əvvəl
Harika Manyaslı
Harika Manyaslı

zekanzla baris can küsmü ?

8 gün əvvəl
Engin Dilsiz
Engin Dilsiz

Eksto:İlk oyundan hulk geldi 153726287 geçen zamandan sonra anca hulk gelir asişaljsşlksdjşalskdjadfkjhlkj

8 gün əvvəl
Hadi Genc
Hadi Genc

Ömer lince hazır ol

8 gün əvvəl
LEE SIN
LEE SIN

abone oldum ve yakışıklısın abi

8 gün əvvəl
Levent Çelik
Levent Çelik

Başlama şarkısı en sevdiğim şarkı

8 gün əvvəl
Mglrz.808
Mglrz.808

barış abi amon us vidyosu atmıyor bende eksto abim den izleyim

8 gün əvvəl
Taleh Memmedli
Taleh Memmedli

İlk başdakı müzikin ismi ne

8 gün əvvəl
Tolga Balcı
Tolga Balcı

Şarkı adı ne

8 gün əvvəl
Xeyale Ehmedova
Xeyale Ehmedova

Abone oldum

8 gün əvvəl
asaf kologlu
asaf kologlu

zekazı linç edelim gıcıklığına gıcık vs gıcık D:D::D:D:D

8 gün əvvəl
Fatma Genc
Fatma Genc

Abi giriş efsane

8 gün əvvəl
Sebile Aslantaş
Sebile Aslantaş

Baştaki şarkının adıni bilen varmı ?

8 gün əvvəl
yunus emre
yunus emre

Eğlenceli moddu 😄👍

8 gün əvvəl
Rohat Alkan
Rohat Alkan

Şarkı ismi

8 gün əvvəl
Xəlilə Əfəndi
Xəlilə Əfəndi

Abi bildirimleri açamiyom annem kızıyo :(

8 gün əvvəl
Xəlilə Əfəndi
Xəlilə Əfəndi

Abi bildirimleri açamiyom annem kızıyo :(

8 gün əvvəl
Hamza Tasdemir
Hamza Tasdemir

Ömer abi linç

8 gün əvvəl
Ramazan Yılancı
Ramazan Yılancı

Abi dinazor modunu deneyin

8 gün əvvəl
kırmızı cihan
kırmızı cihan

A*k Mı!!!!!!

8 gün əvvəl
Numan Yilmaz
Numan Yilmaz

abi burak kuloğluyla video çek !!!!!!!!!

8 gün əvvəl
ceylin çelik
ceylin çelik

kim soktu? QWWQTRQRTSQHEJQQĞPWEÜRPWEÜĞFPĞFKASO

8 gün əvvəl
Nermin Özdamar
Nermin Özdamar

Can abi seni izlerken ne kadar gülersem gülüyim bi o kadarda ağlıyasım geliyor çünkü seni çok seviyorum seni asla bırakmıycam

8 gün əvvəl

İrəli

Sen Çal Kapımı 37. Bölüm

2:20:38

Sen Çal Kapımı 37. Bölüm

Sen Çal Kapımı

Baxış 3M

Sen Çal Kapımı 37. Bölüm

2:20:38

Sen Çal Kapımı 37. Bölüm

Sen Çal Kapımı

Baxış 3M