Ufak İt Sürüsü Kutalmış'ı Alt Edemedi - Savaşçı 55. Bölüm

  • Tarixində dərc edildi 2 ay əvvəl

    Savaşçı

    Müddəti: 06:29

    Savaşçı 55. Bölüm - Ufak İt Sürüsü Kutalmış'ı Alt Etmeye Yetmedi
    Savaşçı 55. Bölümü İzlemek İçin TIKLA:
    azfun.info/first/y5bGyaupltq5ndw/video
    Savaşçı 55. Bölüm Özet:
    Yüzbaşı Haydar’ın kalbi durmuştur. Doktorlar Haydar’a müdahale ederken, Kutalmış Paşa’nın aracı da bir grup teröristin saldırısına uğrar. Albay Kopuz karargaha döner dönmez saldırıyı düzenleyenlerin kim olduklarını ve bağlantılarını öğrenmek için harekete geçer. Bütün oklar Karon’u gösterirken Seyfi de plan doğrultusunda, Nora’nın Karon’la tekrar bağlantıya geçmesini sağlayacaktır.
    Bu arada kırmızı bültenle aranan bir teröristle ilgili gelen bilgiler karargahı alarma geçirir. Albay Kopuz Seyfi’yi istihbarat toplaması için görevlendirirken Kılıç Timi de teröristi yakalamak için operasyona çıkar. Ancak gelişen beklenmedik olaylar Kılıç Timi ve Seyfi’yi ölümle burun buruna getirecektir.
    Özel Kuvvetler Komutanlığı’na, kamuoyunda bilinen adıyla “Bordo Bereliler”e mensup bir timin destansı hikayesini anlatan Savaşçı, bir dönem Bordo Bereliler’in seçkin birliklerinden olan ünlü Kılıç Timi, komutanları Albay Halil İbrahim Kopuz (Murat Serezli) ve Yüzbaşı Kağan Bozok’un (Berk Oktay) hapisten çıkıp tekrar timi toplamaları ve göreve dönüşleriyle başlar. Üstün beceri, görev duygusu ve sonsuz vatan sevgisiyle Kılıç Timi, ülkenin ihtiyaç duyduğu her noktada görev alacak, Türkiye’nin sıkılmış yumruğu, bükülmez bileği olacaktır. Aşklarını, özlemlerini, yaşadıkları türlü zorlukları omuzlarında taşıyan bu genç adamlar, kendilerini adadıkları vatan için her şeylerini fedaya hazırdırlar.
    Çünkü onlar için “Söz konusu vatansa, gerisi teferruattır..!”
    FOXplay Resmi Web Sitesi: www.foxplay.com.tr
    FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
    Savaşçı: www.fox.com.tr/Savasci
    Savaşçı’ya abone olmak için: bit.ly/2O8Qtnk
    FOX Resmi Facebook Hesabı: FOXtelevizyonu
    FOX Resmi Twitter Hesabı: FOXTurkiye
    FOX Resmi Instagram Hesabı: FOXTurkiye
    Oyuncular:
    Berk Oktay
    Murat Serezli
    Sarp Levendoğlu
    Gaye Turgut Evin
    Doğan Bayraktar
    Ali Tarık Fındık
    Sertan Erkaçan
    Serhat Nalbantoğlu
    Ersin Olgaç
    Nazan Diper
    Ogeday Girişken
    Anıl Altınöz
    Serkan Kuru
    Şahverdi Ali Eren
    Esma Soysal
    Bahadır Buyruk
    Yiğit Anıl Dinkçi
    Melih Akdemir
    Eylül Toros
    Elit Andaç Çam
    Belma Mamati
    Zerrin Sümer
    Alp Öyken
    #FOX #savaşçı
    Daha fazla video için abone olun: azfun.info
    Bizi sosyal medyadan takip edin:
    Savaşçı Facebook Hesabı: savascifoxta
    Savaşçı Resmi Twitter Hesabı: savascifox
    Savaşçı Resmi Instagram Hesabı: savascifox

İbrahim Aytekin
İbrahim Aytekin

Tüm general tümen komutanının bu kadar yetersiz korumayla dışarıda olması imkansızın ötesinde birşey bu

8 gün əvvəl
Abdullatif Aytekin
Abdullatif Aytekin

Yav abi bari biraz gerçekçi yapın normalde bı paşayı en az 3 arabayla çıkartırlar daha bide özel kuvvetler komutanı o adamlardada en az uzi olur yani

26 gün əvvəl
İsmail Ekinci
İsmail Ekinci

Okulu teröristler bassa hayali kuruyodur bu diziyi yazanlar fksnsksbssknsss

29 gün əvvəl
Eyüp Ercan
Eyüp Ercan

Tümgenerali bir astsubay yada subay ayda yılda bir ya görür ya görmez ama bunlar genaralin odasında çay kahve içiyor muhabbet ediyor..

Ay əvvəl
Eyüp Ercan
Eyüp Ercan

Bu sahne aşırı derecede saçma olmuş, koskoca tümgeneral böyle tek başına bir yere gitmez.. Ayrıca özel kuvvetler komutanının mutlaka ayrıca bir koruma aracı vardır..

Ay əvvəl
Sinan Akarsu
Sinan Akarsu

o kadar saçmalık var ki hangisini anlatayım koskoca general var iki tane korumayla gidiyor. yedek silah yok tabancayla taarruza kalkıyorlar. araba zırhsız. arkadan önden ateş ediliyor keleş ve uzilerle ç ölen yok arabada delik yok boş kovanlar yok biraz gerçekçi lütfen ön cam ne mübarek öyle kurşun geçmiyor. diğer camlar tek kurşunla dökülüverdi. birde ölmek üzere olmakta iken diğer askerler yetişiyor. çatışma oluyor komutanım vuruldum generalin verdiği rahat tepkide ne diyeyim artık 😆

Ay əvvəl
Emirhan Beyaz
Emirhan Beyaz

Bir generalin bindiği araç neden kurşungeçirmez değil

Ay əvvəl
Fatih Tekin
Fatih Tekin

Hepiniz askerlik yaptınız.. hiç bir silahtan boş kovan çıkmadığına şaşırmıyorsunuz da tabanca değil tüfek mi olsa diyorsunuz? Hiç bir gerçeklik var mı sizce sırf bu sahnede değil alayı boş kurgu üstüne kurulmuş.

Ay əvvəl
Enver Arda Akca
Enver Arda Akca

Maskelilerden birisi necip memili mi bana mı öyle geliyor

Ay əvvəl
Magnus Carlsen
Magnus Carlsen

Izlediğim en saçma çatışma sahnesiydi. Komutana ne oldu anlamadım, komutanın korumalarının yanında tek şarjörlü tabanca mı var, o dandik tabancayla keleş ve uzi ile aracı tarayan adamları vurmak imkansızdır. Vurulma sahneleri çok saçma. Komutan ise siper almayı bilmiyor, araba zırhlı değil, gelen destek kuvvetin de uzun bağlı saçı var kuaforden çıkmış gelmiş 🤣

Ay əvvəl
SAVAŞ ARSLAN
SAVAŞ ARSLAN

FOX DA YAYINLANAN DİZİDEN NE BEKLERSİN İŞTE. PUPGİ DEKİ SAHNELER BUNDAN DAHA GERÇEKÇİDİR. BU ŞEKİLDE DİZİ ÇEKMEK BİR MİLLETİN ORDUSU İLE ÖZEL BİRLİĞİ İLE RESMEN DALGA GEÇMEKTİR.

Ay əvvəl
eren c
eren c

3:41 de adam otomatik tüfekle geliyor ve vuruluyor tüfek 70 cm uzağına düşüyor kutalmış paşa 4:26 da mermim bitti diye feryat ediyor oynat bakalım

Ay əvvəl
Buse Naz Gündüz
Buse Naz Gündüz

Çift taraftan atış yapıyorlar Nasıl kafalarını çıkartıyorlar ya

Ay əvvəl
Nazif Yumuk
Nazif Yumuk

Oyle bir sacma sahneki korumalarda 2 tane tabanca yedek şarjör bile yok

Ay əvvəl
Emrah Çiçek
Emrah Çiçek

Sıfırbir in catisma sahneleri buna 5 basar bu ne ya ozel kuv. kom. ankaranin gobeginde ugradigi saldiriya bak sahneye bak senaristin neyse bisey demiyorum.sjxk

Ay əvvəl
Dexia Shonkar
Dexia Shonkar

Selam SAVASCI Plz upload 100 Bòlum Episode Awaited the most exciting surprising heart touching story ♥ teşkkűr ederim Watching Japan 🇯🇵 Arigatou ありがとう

Ay əvvəl
RengarenK ColorfuL
RengarenK ColorfuL

SU SAHNEYİ 1. BOLUMDE KOYSANİZ BU DİZİ İZLENMEZDİ

Ay əvvəl
Burak eykan
Burak eykan

Bordo bereli nin yanında komando ne alaka lan

Ay əvvəl
Kerem Avcı
Kerem Avcı

Koskocaman general Aracı kurşun geçirmez değil mi ? Şaka gibi

Ay əvvəl
savaş Esentürk
savaş Esentürk

ömrüm boyunca bu kadar saçma bir dizi görmedim özel kuvvetler komutanının yanında koruma olmadan eşliksiz gezen bir araç gördünüz mü hayatınızda üstelik araç zırhlı bile değil flama da yok ben aselsanda gördüm özel kuvvetler ve genelkurmaydan gelen 5-6 araçla koruma ile geldiklerini + glock17 ne kadar ateş edebilirsin ki hatalar hatalar mp5 olsaydı desem glock17 yan cebinde durur bir sürü hata var burda

Ay əvvəl
devran bozkurt
devran bozkurt

Çiğdem teymen komutana yaklaşani indirin diyor sanki yanında 20 kişilik tim var adam burnunun dibine girmiş halen yaklaşanı diyor

Ay əvvəl
devran bozkurt
devran bozkurt

Ya bu diziyi özel kuvvetleri itibarsızlaştırmak içinmi çekmişler anlamadım bu ne saçmalık

Ay əvvəl
Murat eren Çakmak
Murat eren Çakmak

Ankaranın göbeğinde özel kuvvetler komutanı tek arabaylamı gezer nerde eskort hem o arabada komutan olduğu bile belli değil nerde flama aracda kurşun geçirmez cam bile yok çok basit bir sahne

Ay əvvəl
Samet Karagöl
Samet Karagöl

Genellikle jandarma araçları kullanması gerekiyor gerçekçi olmuyor böyle normal araba kullanıyorlar mavi jandarma aracı olsa güzel olur 🇹🇷

Ay əvvəl
Erhan Gul
Erhan Gul

Savaşçı 5.Sezon & 4.Sezon Müzikleri https://www.youtube.com/watch?v=qyfRq3Lklg0&list=PLzK6Np-meXxmpI55apnTXMTK1seMDVq1I&index=1

2 ay əvvəl
Yahya Kerem Öz
Yahya Kerem Öz

Koca general 3 şarjör emir astsubay ve şöförlemi korunuyo

2 ay əvvəl
Onur Şener
Onur Şener

Komutanım vuruldum Nerenden vuruldun Omuzdan bu ne sakinlik kardeşim utanmazsan iki çay söyle rahat rahat vur adamları

2 ay əvvəl
Muharrem Toprak
Muharrem Toprak

Koskoca Tümgeneral iki korumaylamı yola çıkıyor

2 ay əvvəl
Kerem Kokturk
Kerem Kokturk

Komedi bu sahne. Değil o mesafeden 100 metre dahi olsa arada böyle bir yaylım ateşinden sağ değil tek parça dahi kurtulman IMKANSIZ hikaye caf caf bunlar. Çocuk masali

2 ay əvvəl
Yağızhan Y.
Yağızhan Y.

Eskiden izliyodum diziyi bu kadar rezalet hale gelmesi şaşırttı iyi ki izlemeye devam etmemişim

2 ay əvvəl
Efsane Samuel
Efsane Samuel

Oh Tanrım, yorumumu gören ve bana beğeni ve abonelik veren herkese veriyorum 1: Sabır ☺️; 2: Konfor❤😇; 3: Başarılı 😍

2 ay əvvəl
Yorgunbei
Yorgunbei

Bu ne ya PUHAHAHAHA kim bütçe ayırıyo şu saçmalıklara seyircisi kim bunun yarıldım aw ;D;D

2 ay əvvəl
Umut KILIÇ
Umut KILIÇ

Fazlasıyla amatör çekilmiş

2 ay əvvəl
Servet Ulaş
Servet Ulaş

Sahneleri çok saçma bu filimin yüneticisi telefonda çok savaş oyunlarını oynamış anlayan anlar

2 ay əvvəl
Efsane Karamel
Efsane Karamel

asd:ASD sorma o silahın arabayı delıp gecmesı lazım ayakları bosta neyse arka sokaklara devam :( (

Ay əvvəl
east blood
east blood

2015 te Diyarbakır'ı temizledik neler gördük ulen bari biraz gerçekçi yapın koskoca paşa 1 araçla mı gezer allah göstermesin şu gerçekte olucak 10 saniyede biter işleri nasıl bir mantık bu Keleş uzi vs 9 mm az mantık yani

2 ay əvvəl
Ramazan Aktaş
Ramazan Aktaş

Ulan ne zaman canım sıkılsa buna bakarım artık. Öldüm gülmekten valla ya. Resmen komedi sahnesi çekmişler

2 ay əvvəl
Örvin Adler
Örvin Adler

Kutalmış ölmez

2 ay əvvəl
kemal demirbas
kemal demirbas

İyi sahne ama

2 ay əvvəl
Aşkitom Yess
Aşkitom Yess

Abi ak47 uzi ile Arabaya ateş etsen arabayı deler geçer çöker araba biraz ciddi ve gerçekçi yapın lütfen

2 ay əvvəl
Rohollah Ahmadi
Rohollah Ahmadi

Savaşçı iyi dizi idi . Yalnız zamana göre bozuldu. Mantık yok . Düzen yok . Artık gerçekçi değil. Bu sahne de en kolay ve en derin noktaları şu : 1_ koskoca bir paşa tek araçta gidiyor ( bir belediye başkanı en az 4 araçta eşlik edilerek yola çıkar) 2_ araçta olası saldırı da kullanacak silahl yok . 3_ komutanın aracında yedek teçhizat yok. 4_ tsk birbirine bağlantı kuramıyor ( bu mümkün mü?) 5_ Şehrin göbeğinde o kadar silah sesine giden polis jandarma yok??? 6_ diziyi uzatmaya değil de biraz inandırıcı bir rol oynamaya yönelik çalışırlarsa halkın dilimden düşmez

2 ay əvvəl
sedat sayılmış
sedat sayılmış

ALLAHTAN GERÇEK DEĞİL HA NE ARAÇ ZIRHLI NEDE KONVOYU VAR VE USTELİK OTOMATİK SİLAH YOK GERÇEK OLSA VAY HALİNE ASKERİMİZİN BUKADAR YAPMACIK OLMAYIN AZCIK DAHA GERCEKCI OLUN YA SÖZ DİZİSİ SAÇMAYDI SAVAŞCI GUZEL AMA BİRAZ DAHA GERÇEKCİ LÜTFEN YORUMLARI DİKKATE ALIN..

2 ay əvvəl
kemal kemal
kemal kemal

Aklıma gaffar okan geldi. Allah mekanını cennet eylesin.

2 ay əvvəl
özgür tanrkulu
özgür tanrkulu

Paşaların makam araçlarının plakası üzerinde yıldız ve aracın solunda flama olur ayrıca en az bir tane MP5 olur

2 ay əvvəl
Konuralp Balcik
Konuralp Balcik

Ne komik diziler Lan bunlar Bu mal kanalar Türkiye'deki tüm erkeklerin askere gittini bilmiyor mu silah ve mermin ne yaptığını bilmiyor mı da böyle komedi filmleri çekiyorlar.

2 ay əvvəl
Halil Atuğ
Halil Atuğ

Oğlum demesi çok duygulandım tüm tskmizin tüm personelini tebrik ediyorum şehitlerimizin ruhu şad olsun mekanları cennet olsun gazilerimize de acil şifalar diliyorum SAYGILARIMLA

2 ay əvvəl
Özgür Efe Debreli
Özgür Efe Debreli

Koskoca Özel Kuvvetler Komutanı tek araçla çıkmış, üstelik emir astsubayı ve şoförü de durmuş mal mal adamların ateş etmesini bekliyor. Orada o şüpheli hali gördünüz hemen geri kaçın işte böyle mal bir sahne olmaz.

2 ay əvvəl
Halil Atuğ
Halil Atuğ

Çok silah yada şarjör ile komutan korunmaz önemli olan maksimum güvenlik mucadelen geçer sahnede olsa güzel buldum saygılarımla

2 ay əvvəl
mert sayan
mert sayan

Yetişen mavi bere benim la arkadaki

2 ay əvvəl
village food 7up
village food 7up

Very well done.

2 ay əvvəl
Fatma Coşkun
Fatma Coşkun

Saçmalık

2 ay əvvəl
ali jshsjs
ali jshsjs

Orda Bozok Baba olcaktı 5dk azınıburnunu kırardı

2 ay əvvəl
Zeynep Ergül
Zeynep Ergül

Deniz yıldızındaki Bahri değilmi o komutan

2 ay əvvəl
Mesut Aydin
Mesut Aydin

Bu nasıl sahne ne kadar amatörce çekilmiş adamlar arabayı taradi vurulma şekillerine bakın biraz gerçekçi çekin

2 ay əvvəl
Gurbetçi Yörük
Gurbetçi Yörük

Keşke bu işi bilen birilerine danışıp öyle çekseler bu sahneleri, gerçekten çok komikler.

2 ay əvvəl
CHRIS EVANS
CHRIS EVANS

Neden ve boyle konustuguna gore biliyorsun herhalde brz anlat bakalım

2 ay əvvəl
ORAGON KidTV
ORAGON KidTV

why still dont have update episode 99

2 ay əvvəl
LiTO
LiTO

Özel kuvvetler komutanısın ve kurşun geçiren bi araçla geziyosun ve tek bi tabanca olmaz korumalarda otomatik yedek silah koltuk altında bekletilir ben koruma taburanda askerlik yapmistim emekli kor general korumasiydik bu sekilde degildi ekipmanlarimiz

2 ay əvvəl
Sels Soy
Sels Soy

Şu başağın çatışmasını görebilecez mi

2 ay əvvəl
yusuf Bülbül
yusuf Bülbül

Bu filmi yapanlar ak47 MP5 Belçika Browning hiç görmüş mü acaba ne işe yarar biliyorlarmi 8 tane adam tarıyor arabayı bu ön cam en son patlıyor,😂😂😂

2 ay əvvəl
Pars
Pars

Yemin ederim flash tv oyuncularını getirsen daha gerçekçi oynarlar gülmekten yıkıldım mk ;))

2 ay əvvəl
yanlız kurt
yanlız kurt

Kaçlı yılardayiz lan flash tivi

2 ay əvvəl
xCellat
xCellat

Vay be keleşler uziler var teröristlerde araç zrhlı olmadıgı halde bi bok olmuyor adam sırtından vuruluyor hala ateş ediyor yedek jarjör yok tek araç koskoca tümgeneral yoldan araçlar geçiyor durup bakmıyor bile muhtemelen o araçlar diziyle alakası olmayan normal vatandaşların araçlarıdır.Ha bide o camlar iniyorya o adamları gerçek hayatta elini yüzünü heryerini kesmesi lazım ama dizilerde şeker cam oldugundan kesmiyor HELAL OLSUN TÜRKİYENİN EN BÜYÜK PRODÜKSİYONLU ASKER DİZİSİNE BAK BE .D

2 ay əvvəl
Lance Hayden
Lance Hayden

İğrenç çok saçma

2 ay əvvəl
Mert kemalettin Köksal
Mert kemalettin Köksal

Ankaranın göbeğinde bu olay şaçma rütbesi o kadar olmayanlar bile 2 koruma aracı ile gidiyor ama kutalmış paşa çok iyi oynuyor

2 ay əvvəl
ARKA SOKAKLAR TURKCELL
ARKA SOKAKLAR TURKCELL

💂💂💂💂💂💂💂💂💂💂

2 ay əvvəl
ARKA SOKAKLAR TURKCELL
ARKA SOKAKLAR TURKCELL

☆☆☆☆☆☆☆

2 ay əvvəl
Yusuf Kilinç
Yusuf Kilinç

Cok komikti gulduk baya bidaha olmasin lutfen

2 ay əvvəl
ARKA SOKAKLAR TURKCELL
ARKA SOKAKLAR TURKCELL

Savaşçı final olmasın😭😭😭😭😭😭

2 ay əvvəl
Gökhan Yayla
Gökhan Yayla

İmkansız bir sahne keleşlere karşı tabancalar 😂

2 ay əvvəl
Osman Taş
Osman Taş

Koskoca tümgeneral tek araba mı.gezihor way amk ise.bak.bizim burdakide orduyla geziyor 😂😂

2 ay əvvəl
Cansu Orhan
Cansu Orhan

Yorumlar 90 cansu koç ve bu

2 ay əvvəl
krminani r
krminani r

Super

2 ay əvvəl
krminani r
krminani r

Boyele guzel sahne oluru be

2 ay əvvəl
sivri dilim
sivri dilim

Dizi başlarken astsubayın cep telefonuna bakarkenki rahatlığına bak. Diğer elinde kürdan var sanki. Silahın arpacığıyla bi dişlerini kurcalamadığı kalmış

2 ay əvvəl
Erkan Sahin
Erkan Sahin

Yaw iyi hoşta hocam yani cok amatör yaa. Sahneler konusmalar konu. 1. Adam komik bi sekilde kendini atio aahh omzum:) olm noldu krampmi girdi. Cunku ayni kramp gibi davrandin. 2. Vurulmada ayni basit oyunculukla. Nerenden vuruldun olm omzumdan komutanim az onceki adamdan asagj kalmadim ayak bacak kol kafa yok bizde omuz çalisioz hep :)) Sonra kadin gelio komutana yaklasani vurun dio anons yapio :) nolcakti kopruyu geceni vuracak degilya olm onun icin geldiniz zaten. Bide bi baktik kamyonun yanina gelmisler kimse duymamis. Ya biraz gercekci hocam yaa biraz usta oyunculuk.

2 ay əvvəl
Tugrul Aydin
Tugrul Aydin

İyi güzel de elemanlarda keleş ve uzi var gerçek yaşanşa sağ çıkması imkansız bari korumalarda otomatik tüfek olsun sahne basit olmasın

2 ay əvvəl
MoTo Rap54
MoTo Rap54

@ilker kar evet bir sorunmu var nedir yani.??

23 gün əvvəl
MoTo Rap54
MoTo Rap54

@eren olcay karataş haklısın döndükten sonra bi ara merak saldım oynadım naparsın işte milletimizin huyunda var merak....

23 gün əvvəl
ilker kar
ilker kar

@MoTo Rap54 he kesin askersindir

23 gün əvvəl
eren olcay karataş
eren olcay karataş

Sen çok PUBG oynuyon heralde

24 gün əvvəl
MoTo Rap54
MoTo Rap54

@ilker kar lan kazulet sen osura osura yatarken ben adını bile ilk defa duydugum daglarda tim ile beraber operasyonlara gittim senin gibi develere neye anlatıyorsam....

Ay əvvəl
CİNLİ ADAM abune olun
CİNLİ ADAM abune olun

https://youtu.be/8D1ysXnLHdo,

2 ay əvvəl
CİNLİ ADAM abune olun
CİNLİ ADAM abune olun

https://youtu.be/ROpjpcx0cqo,

2 ay əvvəl
Hüseyin Karaca
Hüseyin Karaca

Çok saçma genaralin aracı zırhsızmı olur

2 ay əvvəl
Arda Gezer
Arda Gezer

@OyunBaz Oyuncu Yok en saçması oda değil en saçma Tümgeneral'in korumasının yedek şarjörünün olmaması :D

Ay əvvəl
Ayse 1653
Ayse 1653

Kurşun geçirmez olmaması saçma

2 ay əvvəl
OyunBaz Oyuncu
OyunBaz Oyuncu

Asıl saçma olan karargahin yakınında bunu yapamazlar

2 ay əvvəl
Pakize Babayeva
Pakize Babayeva

Ankaranın göbeginde böyle saldırılar olursa, komutan ve yanındakılar neden tedbirsiz, sadece bir tabança ile gezirler? Yedek şarjörleri bele yok... Barı ceplerine taş doldurardılar....

2 ay əvvəl
Ayse 1653
Ayse 1653

Daş yoh mu daş??

2 ay əvvəl
Cihat Uçar
Cihat Uçar

araba zırhlı değil! koruma sayısı az! komutanın koruması 14 lü taşıyor! şoför ani manevra vb sürüş teknigi yok! film basit! çok basit

2 ay əvvəl
Legend - AN1L
Legend - AN1L

@Cihat Uçar tm ama dizi

2 ay əvvəl
Legend - AN1L
Legend - AN1L

dizi

2 ay əvvəl
Yavuz Taşan
Yavuz Taşan

Teğmenim yetişti 😉

2 ay əvvəl
Hilmi Yalın
Hilmi Yalın

5:03 paytak paytak kosuyo shjdjfjf

2 ay əvvəl
mert sayan
mert sayan

Yok lan yerde silah var basmamak için kosuom

2 ay əvvəl
kaleng kaleng
kaleng kaleng

Suscribe balik dulu

2 ay əvvəl
Swore X Alesta
Swore X Alesta

Ya arkadaş şu silah efektlerini adam akıllı yapın artık yıl oldu 2021 hayla atım yatagindan boş kovan çıkmıyor silahın mekanizması hareket etmiyor namlunun ucundan sadece ateş çıkıyor çıkan ateş bile gerçek ci değil o kadar sahne cekiyonuz bir kurusıkı tabancayı bile çok mu görüyorsunuz adamlar dizi film için ak-47 bile kurusıkı hale getiriyor daha çok gerçekçi olsun diye ne olur artık duyun sesimizi

2 ay əvvəl
Eren Özkan
Eren Özkan

kuru sıkı tehlıkeli olabilir onun icin bence airsoft kullana bilirler bos mermili blowback falan ve daha gercekci bir efekt.

2 ay əvvəl
Günnur ATAŞ
Günnur ATAŞ

Ayn

2 ay əvvəl
İsmail Akyel
İsmail Akyel

Ya çok güzel dizide bazen çok saçma sahneleri var arkadaş arabada koca tümgeneral var ama sadece 3 tane tabanca var bide yedek şarjör yok

2 ay əvvəl
Beyefendi
Beyefendi

Aynen öyle normalde o araçta en az 1 tane G3 ve MP5 olması gerek

2 ay əvvəl
OFAAL
OFAAL

Flash tv yi getirdiniz aklıma adam gibi sahne çekin.

2 ay əvvəl
Pars
Pars

Bir yorum ancak bu kadar isabetli olur

2 ay əvvəl
Sezer Yılmaz
Sezer Yılmaz

Bir tümgeneral en az 3 konvoyla gezer Ck saçma

2 ay əvvəl
Yasəmən ətri
Yasəmən ətri

"İnşallah, Ailen Uzun Yaşar" "İnşallah, İstediğin Şey Gerçek Olur " "İnşallah, Sevdiğine Kavuşursun" "İnşallah, Zengin Olursun" 995 AB0NEYİM 1000 OLMAZ MI??

2 ay əvvəl
barış sen
barış sen

koskoca paşa yaveri tek tabancayla dolaşsın araçta 3 tane uzun namluludan aşağı olmaz normalde

2 ay əvvəl
T Ü R K M E N I M
T Ü R K M E N I M

Full bölümler niye yok yaaa 😭

2 ay əvvəl
Beryag SOYSAR
Beryag SOYSAR

Emir astsubaylari efsaneeee🥰🥰

2 ay əvvəl
????
????

Kanalımda ezan,kaside,sela,kuran gibi videolar çekiyorum abone olursanız çok sevinirim.

2 ay əvvəl
Barış Yüzer
Barış Yüzer

Adamları keleş le. Tarıyorlar hiç kimse ölmuyor

2 ay əvvəl
Furkan Demirkıran
Furkan Demirkıran

@TURKSH S2İŞ 👍

2 ay əvvəl
Gönül Isik
Gönül Isik

@TURKSH S2İŞ gerceklerdede tumgeneral en az 10arac Ile Yola cikar😂🤣

2 ay əvvəl
siyabend coruh
siyabend coruh

@TURKSH S2İŞ yada roketle

2 ay əvvəl
TURKSH S2İŞ
TURKSH S2İŞ

Gercekte böyle değil terörist ler gider kafasina sikar gerçek ler acitir ne yaziki

2 ay əvvəl
Çağdaş Ali Çakır
Çağdaş Ali Çakır

O değilde mavi takımlı arkadaş öyle bi vuruluyorki sanırsın koluna bişey çarptı.

2 ay əvvəl
Mert Ali Kılıç
Mert Ali Kılıç

Dişi Kurtlar Çiğdem Teğmen ve Başak Astsubay Kutalmış Paşayı Çakal sürüsünden kurtardı

2 ay əvvəl
????
????

Kanalımda ezan,kaside,sela,kuran gibi videolar çekiyorum abone olursanız çok sevinirim.

2 ay əvvəl
Mevlut SERDENGEÇTI
Mevlut SERDENGEÇTI

Film guzel ama koskoca tumgeneral bir pasanin hicmi korumasi yok ve yanindaki korumalarin yedek sarjor ve tabancalarida iyi degil

2 ay əvvəl
Aysu Nd
Aysu Nd

İyi,izle,anlarsin,dizidir

2 ay əvvəl
????
????

Kanalımda ezan,kaside,sela,kuran gibi videolar çekiyorum abone olursanız çok sevinirim.

2 ay əvvəl
Yıldırım Bayazıt Özaktürk
Yıldırım Bayazıt Özaktürk

Koskoca ÖKK'nın tek araçlık koruması mı var biraz gerçekçilik lütfen biraz gerçekçilik istiyoruz..

2 ay əvvəl
kral louis hazretleri
kral louis hazretleri

Özel kuvvetler komutanı korgeneraldir bu tümen komutanı

2 ay əvvəl
????
????

Kanalımda ezan,kaside,sela,kuran gibi videolar çekiyorum abone olursanız çok sevinirim.

2 ay əvvəl
Ayse 1653
Ayse 1653

Başak çavuş, Sedat ise başçavuş. Aralarında çok fazla rütbe farkı var ve Başak Sedat'a iyi misin diye sordu. Olmaz Başakçığım resmi konuşman lazım o senin komutanın.

2 ay əvvəl
Ayse 1653
Ayse 1653

@Alperen Kılıçin ayrıntıcıyız

2 ay əvvəl
Alperen Kılıçin
Alperen Kılıçin

Ben de onu diyecektim

2 ay əvvəl
????
????

Kanalımda ezan,kaside,sela,kuran gibi videolar çekiyorum abone olursanız çok sevinirim.

2 ay əvvəl
gul kiz
gul kiz

Komutanim vuruldum Siper al🤣

2 ay əvvəl
Son ZayNex'çi Ege
Son ZayNex'çi Ege

Sen hiç bilmezmisin? adam vuruldu. siper almasında napsın tek şarjörle üstlerinemi koşsun

2 ay əvvəl
sivri dilim
sivri dilim

O adamlar general olabilmek için kimbilir ne zorlu eğitim sürecinden geçiyor baba erenler. Kalkıpta ne üdüğü belirsiz 3-5 çapulcuyamı kalmış adamın canına kast etmek.

2 ay əvvəl
kral louis hazretleri
kral louis hazretleri

Yaşlanıyorlar bir asker albay olduktan sonra yaşlanır çöker

2 ay əvvəl
????
????

Kanalımda ezan videoları çekiyorum abone olursanız çok sevinirim.

2 ay əvvəl
KADİR GÜNEŞ
KADİR GÜNEŞ

Tıpkı benim gençliğim

2 ay əvvəl
????
????

Kanalımda ezan videoları çekiyorum abone olursanız çok sevinirim.

2 ay əvvəl
Рома Рома
Рома Рома

SALAM ALEYKUM TURK ESGERI YASASIN TURK TURAN HERBI BIRLIYI🇦🇿🇹🇷 🇵🇰🇹🇲🇰🇿🇺🇿🇰🇬INSALLAH QALIB OLAQ. ALLAH BIZIMLE.

2 ay əvvəl
Alp EREN
Alp EREN

ANAYURT'TAN ATAYURT'A SELAM OLSUN.

2 ay əvvəl
????
????

Kanalımda ezan videoları çekiyorum abone olursanız çok sevinirim

2 ay əvvəl

İrəli

Ataş Tv - Cəbhədə Meyxana

14:22

Ataş Tv - Cəbhədə Meyxana

Ataş Tv

Baxış 100K

Hercai 49. Bölüm

2:28:36

Hercai 49. Bölüm

Hercai

Baxış 1,2M

Sen Çal Kapımı 19. Bölüm

2:14:56

Sen Çal Kapımı 19. Bölüm

Sen Çal Kapımı

Baxış 3,2M

Ataş Tv - Cəbhədə Meyxana

14:22

Ataş Tv - Cəbhədə Meyxana

Ataş Tv

Baxış 100K

Hercai 49. Bölüm

2:28:36

Hercai 49. Bölüm

Hercai

Baxış 1,2M

Sen Çal Kapımı 19. Bölüm

2:14:56

Sen Çal Kapımı 19. Bölüm

Sen Çal Kapımı

Baxış 3,2M

Karantin balladası

17:14

Karantin balladası

Taleh Yuzbayov

Baxış 153K

İki dostun döyüşdən sonra görüşü

1:13

Benim Adım Melek 41.Bölüm 2.Fragmanı

0:51

Benim Adım Melek 41.Bölüm 2.Fragmanı

Benim Adım Melek

Baxış 711K