Şeref Sözü 3. Bölüm 2. Fragman

  • Tarixində dərc edildi 6 ay əvvəl

    Şeref Sözü

    Müddəti: 01:13

    ADABEYLİ ADASI'NI VE ADABEYLİ AİLESİ'Nİ BÜYÜK SIRLAR BEKLİYOR
    'Adabeyli Ailesi' sahip oldukları adada kendi koydukları kurallar çerçevesinde yaşamaktadır. 'Cihan Adabeyli'; koskoca bir servetin ve toprakların yegane sahibi, atadan kalma bir düzenin temsilcisidir.
    Ansızın Adabeyli Adası'na bir telefon gelir ve 'Cihan Adabeyli'nin tüm hayatı geçmişte canını kurtaran bir adama verdiği şeref sözünü tutma vaktinin gelmesiyle değişir. Arayan 'İsra'dır.
    'İsra'nın tek bir umudu vardır; o da 'Cihan Adabeyli'dir.
    Adabeyli Adası'nda 'İsra'nın gelişi ve yanında getirdikleriyle geçmişin sırları ortaya dökülecek, geleceğe dair büyük bir yangının fitili ateşlenecektir.
    Verilen şeref sözü, geride kalan her şeyin yıkımına ve çok büyük acılarla sınanacak destansı bir aşkın doğumuna sebep olacaktır.
    İnstagram : shorturl.at/pBI09
    Twitter : shorturl.at/ekpUY
    WEB : shorturl.at/sxAFU
    Facebook : shorturl.at/rCJK3
    @timsandb @showtv

Nurlan Seyidov
Nurlan Seyidov

Faruk çok haklı,oğlinu istiyor Ayrıca ben burda faruku istiyom kötü de olsa

6 ay əvvəl
Tural İdrisovlu
Tural İdrisovlu

Harika

6 ay əvvəl
Tural İdrisovlu
Tural İdrisovlu

Cok guzel bir dizi farklı bir senaryo muhtesem

6 ay əvvəl
Bariş Yürür
Bariş Yürür

Vallah faruk u sevdim işallah isra da faruk a aşik olur ya vallah bilmiyorum bir yada faruk diyer yanda cihan kimin le olsun hiç bilmiyorum ama sen faruk a olursa o zaman dizi daha güzel olur diyorum ama cihan la da olue sa ayni bence isra faruk da cihani da kendine koma yapsin ya

6 ay əvvəl
tina tabrizi
tina tabrizi

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Yutuba daa yükleyinn😭😭 lütfenn çabuk😭😭😭 televizyondaan izleyemiyorumm😭😭😭

6 ay əvvəl
Aymira Solmaz
Aymira Solmaz

Sefirin kizi ve seref sozune hayranim

6 ay əvvəl
Patrizia Rami
Patrizia Rami

İsrail'e ve bebeğe verdikleri tüm zararı ödeyecekler .... kahretsin

6 ay əvvəl
Masal HorrorУжаc Korku
Masal HorrorУжаc Korku

.

6 ay əvvəl
Elianny Ferlin
Elianny Ferlin

Baskın dillerdeki tüm fragmanlara otomatik altyazılar ekleseler harika olurdu. Uluslararası topluluk diziyle çok ilgileniyor, bu yüzden yaparsanız daha fazla ziyaret alacaksınız.

6 ay əvvəl
NEJLA
NEJLA

Faruğun uyanması bir nevi iyi israyı kurtarabilir onu seviyor

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Trend için beğen🦋

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

730

6 ay əvvəl
solara ttt
solara ttt

Ne saçma salak diziler kadınlar yine köle gibi tecavüz var kaçırma var zorlama var

6 ay əvvəl
Ecem Dağ
Ecem Dağ

Müthiş bir fragman

6 ay əvvəl
Esra Özdemir
Esra Özdemir

Ya daha neler gelecek isranın başına

6 ay əvvəl
Jimin A
Jimin A

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻🌹🌹🌹🌹🌹💛💛💛💛💛💛

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Trend 34 oldu🦋

6 ay əvvəl
Kader Durgut
Kader Durgut

Gerçekte bu olayın yaşanmasını istemezdim Çünkü çok kötü olurdu

6 ay əvvəl
NeFes Akmyradovich
NeFes Akmyradovich

Esranin çekmediği acı kalmadı 😥

6 ay əvvəl
Rauenna Christinne
Rauenna Christinne

O Faruk não morre 😡🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷

6 ay əvvəl
Aziz Sapayew
Aziz Sapayew

Cihan ♥️Isra

6 ay əvvəl
Hüseyin Odabaşı
Hüseyin Odabaşı

Ne salak saçma bir fragman

6 ay əvvəl
Edinaura Pereira
Edinaura Pereira

Love de Brasil 🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷💯💯🏆🥇🥇🥇🇹🇷❤🇹🇷❤🇹🇷🇹🇷❤💑💑💑😍😥🌻🌹💑💑💯💯🇧🇷🇧🇷🇧🇷

6 ay əvvəl
Serdar Bozkurt
Serdar Bozkurt

Dizi için final kararı çıkmış.dizinin günü yanlış final yapmasın günü nu değiştirin Çarşamba yerine salı günü olsaydı daha iyi olurdu.

6 ay əvvəl
Aytac Talibova
Aytac Talibova

Şeref sözü dizi çox guzeldir

6 ay əvvəl
Amina Mammadova
Amina Mammadova

kız esmada süreyyaya böyle demişdi bir gün geldiğin yere ağlayarak döneceksin bak noldu bunadı😂

6 ay əvvəl
Vahide Cin
Vahide Cin

Çok heyecanlı bir filim

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Reyting için bol bol yorumm. Ve beğenme🦋

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Beğen geççç

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Trend 36 olduu

6 ay əvvəl
Francesca Mauri
Francesca Mauri

Bellissima serie si può vedere con i sottotitoli grazie in italiano

6 ay əvvəl
Hidayet Gül Yağlı
Hidayet Gül Yağlı

6.bölüm final diyorlar inşallah doğru değildir

6 ay əvvəl
Xaliq Huseyinov
Xaliq Huseyinov

Allah bu diziyə arka sokaklar ömrü versin.😂😂😂

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Trend 34 olmuş

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Trend 31 olmuş

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Beğen geç

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Trend için beğen

6 ay əvvəl
fatmanur günay
fatmanur günay

Korku filmi mi izliyoruz

6 ay əvvəl
Marwa S
Marwa S

Muthis bi dizi yaaaa

6 ay əvvəl
Leyla Sahin
Leyla Sahin

🥰

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Trendlerdee 31 numaraa😍😍😍😍

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Trend olmuşş yaaa😍😍😍😍

6 ay əvvəl
Huda Sohail
Huda Sohail

There was no sign of any gun shot wound? Her dress seems clear and her hair were as same as they were before (before getting shot and falling in the sea) 🤔🤔🤔🤔

6 ay əvvəl
Gogchan Azaltin
Gogchan Azaltin

Bir de ikinci bölümünde Arapça Şarkısı çok bir eski şarkıda ve bu şarkının 2001 doğumu gençler pek sevmezler keşke bir yeni şarkılardan söylesaydı daha güzel olurdu

6 ay əvvəl
Gogchan Azaltin
Gogchan Azaltin

Arapça konuşmaları hiç güzel değil keşke bir Arap aktörü getirseydiniz onların yerine konuşsaydı dizi daha güzel olurdu

6 ay əvvəl
Şeyma Aydemir
Şeyma Aydemir

Bence bazı kısımlar İsra'nın rüyası..

6 ay əvvəl
Özge Elem Babacan
Özge Elem Babacan

Ayyyyy kiza yazik ama harbi güzel yapmişlar diziyi

6 ay əvvəl
Miro Mima
Miro Mima

This is so unfair you should change the day of this show instead of complaining about the low rating last episode got 3.43 it is considered better than the 1st one but still this show is not safe so please change the day or whatever these actors are doing a good job so help them and do yours properly😬

6 ay əvvəl
havalı kardeşler
havalı kardeşler

Bütün izlediğim diziler çarşamba günü, bu dizinin günü değişmeli yoksa netten izlemeye devam edeceğiz..

6 ay əvvəl
Ahmet Karacam
Ahmet Karacam

İsra ya iyi oldu. Ne şaşmış.Evlu adamın yanına gelmekle.

6 ay əvvəl
Sri Suyatmi
Sri Suyatmi

Seref Sozu Like Kara Sevda,Isra = Nihan,Cihan = Kemal,Faruk = Emir, end Kid Omer = Deniz,maybe

6 ay əvvəl
E 020
E 020

Çarşanba Günü dizilerden.. 1. Şeref Sözü 2. Sen çal kapımı 3. Kuruluş Osman Hangisini izliyoruz..?

6 ay əvvəl
E 020
E 020

Şeref Sözü..👍☺

6 ay əvvəl
Aziz Akbas
Aziz Akbas

Dizi gerçekten çok iyi ama saati uygun deil cihan adabeyli çok sevdiğim bi oyuncu daha sert rol oynamalı

6 ay əvvəl
HAMİDE BÜLBÜL
HAMİDE BÜLBÜL

😊ŞEREF SÖZÜ'nü😊 sevenler❤❤ 👇🏻

6 ay əvvəl
Nazli Beyrul
Nazli Beyrul

Faruk çok tez uyandı komadan

6 ay əvvəl
SuSkUn GaMzE-li
SuSkUn GaMzE-li

Faruğu boynu altında kalmiya 😵

6 ay əvvəl
mouna Dz
mouna Dz

فاروق يبان صح عربي

6 ay əvvəl
Hıranur Sağın
Hıranur Sağın

Harika😍👏💕👍👏

6 ay əvvəl
Sila Yagmur
Sila Yagmur

Sen anlat karadenize benzemeye basliyo bi kadin iki erkek konu insallah uzamaz tadinda biter dizi

6 ay əvvəl
Leyla Sahin
Leyla Sahin

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

6 ay əvvəl
Eylül Demirel
Eylül Demirel

Ya peki dizi devam edicekmi finalmi edicek 🙄🙄

6 ay əvvəl
Eylül Demirel
Eylül Demirel

Icim yandı ya😭😢😭😢

6 ay əvvəl
Sibel Sibel
Sibel Sibel

Ya bu dizide ne oluyor kafam karıştı

6 ay əvvəl
Doğan Kartal
Doğan Kartal

Her dizide bu adam evli bir de başka kadına aşık oluyor bu nasıl iş ya

6 ay əvvəl
Armanai Ertikhalova
Armanai Ertikhalova

Bize geçmişten daha fazla sahne gösterin lutfen, özellikle Faruk ve İsra’nin sahnelerin. Çünkü anlamadığımız şeyler var.

6 ay əvvəl
bir kullanıcı
bir kullanıcı

Ben size ne olacağını söyleyeyim Şimdi Esra'nın çocuğu öldü diyecekler Sonra işte olaylar olaylar

6 ay əvvəl
Başak ile deniyoruz
Başak ile deniyoruz

👈🏻Mağazalarda denediğim kombinlerin videolarını hala izlemediniz mi? Hadi kanalıma gelin 😍

6 ay əvvəl
Aysel Akkus
Aysel Akkus

Faruk kazansınnnn yaaaa nolurrr nolur nolur nolurrrrrr

6 ay əvvəl
Belen Garcia Fernandez
Belen Garcia Fernandez

Activen los subtítulos en Español por favor para que nos podamos enterar . Me encanta esta serie. Saludo desde España

6 ay əvvəl
yasemin Kaya
yasemin Kaya

Faruk osrayı Öldùrmek yerine psikopatça aşık olsa film daha gúzel olur

6 ay əvvəl
Selen Yılmaz
Selen Yılmaz

Asla vazgeçmem gibi olsaydı keşke tolgahan daha sert olsaydı kıskanç olsaydı her şey onun sözünden çıkmasaydı dizi daha beğeni alırdı bence onun tipine öyle karekter yakışıyor benim fikrim hemen final oluyor çok üzüldüm 😔😔😔😔

6 ay əvvəl
Mariposa Salimova
Mariposa Salimova

Allahın cezası Emsel

6 ay əvvəl
Selen Yılmaz
Selen Yılmaz

Çok güzel 💕💕💕💕final olmasın

6 ay əvvəl
Энеджан Мурадуллаева
Энеджан Мурадуллаева

2 fragman biraz siccin karışımlı olmuş yaa siccin 3 andır di biraz fark eden varmı...

6 ay əvvəl
Eda Kayhan
Eda Kayhan

Faruk oğlunu nasıl öğrendi

6 ay əvvəl
With Omar
With Omar

Bu nasil bi fraqman vallah anlamadim. Kiz yasiyormu yasamiyormu? Bebegini buldumu bulamadimi? Cihanin yanina dondumu donmedimi. Hicbirsey anlamiyorum

6 ay əvvəl
عبدو قادر
عبدو قادر

Yeni çok güzel bir bölüm

6 ay əvvəl
YENİ USTA
YENİ USTA

Umarım Ailen Uzun Yaşar Umarım İstediğin Her Şey Olur Umarım Hayal Ettiğin Yerlere Gelirsin 172 Aboneyim 179 Yaparmısınız

6 ay əvvəl
YENİ USTA
YENİ USTA

Umarım Ailen Uzun Yaşar Umarım İstediğin Her Şey Olur Umarım Hayal Ettiğin Yerlere Gelirsin 172 Aboneyim 179 Yaparmısınız

6 ay əvvəl
Şahsənəm Daşdıyeva
Şahsənəm Daşdıyeva

Faruk❣️İsra. İNŞALLAH

6 ay əvvəl
Hacer Serttas
Hacer Serttas

Vallahi yarın iple çekiyorum 💥💥💥💥💥

6 ay əvvəl
Fikriye Sürer
Fikriye Sürer

ben şok 😮😮🤐😲 ben böle kaldım

6 ay əvvəl
Yasemin Gümüşoğlu
Yasemin Gümüşoğlu

Çok güzel lütfen devam edin bitmesin bu dizi

6 ay əvvəl
Me!
Me!

Bir şey sorcam faruk nasıl hastaneye düştü anlamadim ya

6 ay əvvəl
Usert Fbi
Usert Fbi

İsra açaba ne den çılık atıyor ????

6 ay əvvəl
melisa hazal
melisa hazal

yine kadina zulüm ve tabi mal muk dusunen karaktersiz kadinlar tarafindan

6 ay əvvəl
Handan Kartal
Handan Kartal

Boyle bir annelik olurmuki oglu istiyor ama annesi sirf hurslari yuzunden istedigiyle eblendirmek istiyor Bence boyle annelerr bir ceza vermeli

6 ay əvvəl
Özge Çevik
Özge Çevik

Faruk harika konuşmuyor mj

6 ay əvvəl
Aynur Pamuk
Aynur Pamuk

Faruktan mı kaynanasından mı kaçsın bilemedi kızcağız

6 ay əvvəl
Rumeysa Özben
Rumeysa Özben

Ayy faruk uyandııı

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Reyting için bol yorummm

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Beğen geç

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Farukk deyrkii onların bana ihtiyyacı varr🤣🤣🤣🤣 çok komikk🤣🤣🤣🤣🤣🤣

6 ay əvvəl
Zulyagram
Zulyagram

Diziiii mükemmelll

6 ay əvvəl
Show Music ➊
Show Music ➊

"Umarım, Ailen Uzun Yaşar" "Umarım, İstediğin Şey Gerçek Olur" "Umarım, Sevdiğine Kavuşursun" "Umarım, İstediğin Arzular Gerçek Olur" " Umarım, Corona Çok Hızlı Bir Zamanda Biter" ( 3483 Aboneyim 3590 Yaparmıyız? )

6 ay əvvəl
Asia edit world
Asia edit world

Sen anlat karadenizi andırmıyor değil. Ama yine de 2020 nin en güzel dizisi bence🔥

6 ay əvvəl
Sude Harmanda
Sude Harmanda

Arkadaşlar faruk daha gelmiyor sadece uyandı

6 ay əvvəl
Альбек Абрамов
Альбек Абрамов

Faruk🔥❤️

6 ay əvvəl
Vahide Cin
Vahide Cin

Salı gününde yayınlansın

6 ay əvvəl

İrəli

Şeref Sözü | 3. Bölüm

2:07:43

Şeref Sözü | 3. Bölüm

Şeref Sözü

Baxış 2,9M

Masumiyet 12. Bölüm

2:13:16

Masumiyet 12. Bölüm

Masumiyet

Baxış 465K

Sen Çal Kapımı 2. Sezon Teaser

1:15

Sen Çal Kapımı 2. Sezon Teaser

Sen Çal Kapımı

Baxış 3,3M

Punhan Piriyev & Sakit Samedov (Dunya 2021)

6:05

Punhan Piriyev & Sakit Samedov (Dunya 2021)

Punhan Piriyev Official

Baxış 21K

Teşkilat 11. Bölüm

2:00:16

Teşkilat 11. Bölüm

Teşkilat Dizisi

Baxış 1,3M

Şeref Sözü | 1. Bölüm

2:13:58

Şeref Sözü | 1. Bölüm

Şeref Sözü

Baxış 5M

Acemi Cadı 1. Bölüm

1:07:57

Acemi Cadı 1. Bölüm

Acemi Cadı

Baxış 2,1M

Kuruluş Osman 58. Bölüm

2:15:57

Kuruluş Osman 58. Bölüm

Kuruluş Osman

Baxış 4M

Söz | 1.Bölüm

2:08:35

Söz | 1.Bölüm

Söz Dizi

Baxış 31M

Солдатик / Фильм HD

1:26:23

Солдатик / Фильм HD

Домашний

Baxış 4,7M

Sen Çal Kapımı 2. Sezon Teaser

1:15

Sen Çal Kapımı 2. Sezon Teaser

Sen Çal Kapımı

Baxış 3,3M

Punhan Piriyev & Sakit Samedov (Dunya 2021)

6:05

Punhan Piriyev & Sakit Samedov (Dunya 2021)

Punhan Piriyev Official

Baxış 21K

Kardeşlerim 14. Bölüm 2. Fragmanı

1:00

Savaşçı 105. Bölüm

2:7:30

Savaşçı 105. Bölüm

Savaşçı

Baxış 461K

Selena, Selin'e yardım etti!

13:48

Son Yaz 19. Bölüm Ön İzleme

1:01