Benim Adım Melek 44. Bölüm

  • Tarixində dərc edildi 2 ay əvvəl

    Benim Adım Melek

    Müddəti: 2:40:02

    Benim Adım Melek 44. Bölüm Özet:
    Defne Ömer’in hiçbir şeyi hatırlamıyor olması sebebiyle yıkılırken, Ömer de kendi içinde bunun karmaşasını yaşamaktadır…
    Suçu üstlenen Halil ve Mirza, Kenan’ın planı sayesinde hapisten çıkabilecek midir?
    Kollarında bayılan Funda’yı hastaneye götüren Melek neyi öğrenecektir?
    Seyran’ın geçmiş hayatından yankılar yaşayan Mithat, Seyran ve Banu arasında kendini nasıl bir dengede bulacaktır? Mithat Seyran’a yardımcı olması için bir kalfadan bahseder.
    Aslı’nın babası kızını götürmek için Antep’e gelir. Babası Aslı’yı bulabilecek midir?
    Locada olan tarihi eser mevzusu herkesin dikkatini Halil ve Mirza’ya yöneltmiştir. Kimileri locanın sorumluluğunu kaldıramayacaklarını düşünür. Ancak Seyit Ali ve Cumali ikisinin de arkasındadır. Seyit Ali zorunlu olarak seyahate çıkmak durumunda kalırken dükkanı oğullarına emanet eder.
    Melek’in söyledikleriyle şoke olan Alpay eve gidip Funda’ya çıkışır. Aslı’nın gidişiyle kendini kandırılmış hisseden Kerem bahisçilerden yakasını kurtarabilecek midir? Defne Ömer’e ulaşmaya çalışır, onun bu çabaları Ömer’de neye sebep olacaktır?
    Benim Adım Melek her çarşamba günü yeni bölümleri ile saat 20.00’de TRT1'de.

    Benim Adım Melek fragmanlar için tıklayın… bit.ly/AdimMelekFragmanlar
    Benim Adım Melek Resmi Facebook Sayfası (Official Facebook Page): AdimMelekTRT/
    Benim Adım Melek Resmi Twitter Sayfası (Official Twitter Page): adimmelektrt
    Benim Adım Melek Resmi Instagram Sayfası (Official Instagram Page): adimmelektrt
    Benim Adım Melek Resmi AZfun Kanalı (Official AZfun Page): azfun.info

Zehra özsoy
Zehra özsoy

Seyranın da tek derdi Banu oldu

18 gün əvvəl
fulya sönmez
fulya sönmez

Seyranin arkadaşıni gözüm hiccc tutmadi

25 gün əvvəl
bahriye turhan
bahriye turhan

seyranin arkadasina cok gicik oldum , ben bunu parcalarim ne bicim bir insan ya sacini basini yolmak istiyorum

28 gün əvvəl
Carmen L. Cruz
Carmen L. Cruz

Omer 😢😭

Ay əvvəl
Туран Ширинова
Туран Ширинова

Kerem awqin tapdi Anesi qardewin unutdu

Ay əvvəl
ulviyye semedzade
ulviyye semedzade

Şu kenanla alpay arkadaşlığı ne kadar iğrenc. Birbirlerine her türlü kötülük yapıb kazık atıyorlar laf sokuyirlar ama ayrılmıyorlar. Kenanın aptallığı. Kan bir kardeş olsa insan tahammül etmez siler hayatından

Ay əvvəl
Leyli Zarifowa
Leyli Zarifowa

Banunun otele gitdiginde sewinmistim.kesge geri donmeseydi.kari koca arasina girilmezki.bide universiteliymis,😠😠😠

Ay əvvəl
Marcela Tula
Marcela Tula

O guau q triste

Ay əvvəl
aqla qapla
aqla qapla

Zumrut hanim Defneyi unudar Ömer insallah demisdi onu yola salanda.Allah unutdurdu ama her kesi.

Ay əvvəl
Hülya Arslan
Hülya Arslan

Gürşatla derdoda arkadaş olsun inşallah

Ay əvvəl
Sibel Taş
Sibel Taş

Ömerin bu halini hiç beğenmedim hafıza kaybı yaşayan insan şaşkın olur, çevreye düşman gibi bakmaz eski ömer geri gelsin lütfen

Ay əvvəl
F B
F B

Bu aslinin babasini cok mu aramislar oyuncu olarak. Berbat oyunculuk 👎🏻👎🏻😶

Ay əvvəl
Elmir Baqirov
Elmir Baqirov

Ya bu Banu ne ise yariyor. Havayi para aliyor. O bu diziye gerek deyilki.!

Ay əvvəl
machst du mer widios ich habe alle gekugt Demir
machst du mer widios ich habe alle gekugt Demir

Derdo ile Türkmen kızını yakıştırıyorum

Ay əvvəl
Çiğdem 66
Çiğdem 66

Banu ciksin su diziden gereksiz oyuncu omer de kafan yerine gelsin bende artikk

Ay əvvəl
Herşeyden Biraz
Herşeyden Biraz

Yaa resmen dizi batağa saplanıyor yaa daha iğrenç neler ekleyecekler neler yaa resmen bırakacağım izlemeyii😥 güzel bir diziyi çöp edenlere teşekkürler

Ay əvvəl
fukan koldaş
fukan koldaş

hiç finale girmesin film çok güzel

Ay əvvəl
Müjde Erhan
Müjde Erhan

Herkes ne kadar CAHİLCe yorum yapmış yok hafıza kaybı abartılmış yok şu yok bu bune saçmalık ya sizin üstünüze bomba düşse ne olur herkesi unutsanız günlerce o delikte saklansanız biraz anlayışlı olun !

Ay əvvəl
Nazi Cabbarova
Nazi Cabbarova

Adamın əti tökülür gözəl dizini pis günə qoymuyun hafızası geri gelsin

2 ay əvvəl
Hulya Guvenoglu
Hulya Guvenoglu

Bu banu varya tam bi sarı çiyan

2 ay əvvəl
salih akkale
salih akkale

Ömer in hafiza kaybı çok sıktı çok...

2 ay əvvəl
sevda kengerli
sevda kengerli

Seyrandan resmen zehlem getdi, çok peşman olacaq yaptığına

2 ay əvvəl
sevda kengerli
sevda kengerli

Şu kenan ne kadar iyrenc biri

2 ay əvvəl
sevda kengerli
sevda kengerli

Şu banu kaldığı otele soramazmı yemek için bir yer? Çok saçma

2 ay əvvəl
on üzerinden
on üzerinden

banu seyrana aşıkmı arkadaş mithattanmı kıskanıyor ne iş anlamadım gitti.

2 ay əvvəl
on üzerinden
on üzerinden

hafızasını kaybeden ömer değil senarist zannımca.

2 ay əvvəl
Vusale Shirinova
Vusale Shirinova

Bu soyuk havada neden palto ilə bayırda otururlar müsafir gələndə də bayırda otururlar evin içində çəkiləş çətindir deyəsən

2 ay əvvəl
Hulya Guvenoglu
Hulya Guvenoglu

Ömeri alacan eline yermisin yemezmisin nerelerin ister deyip bi eyi dövecen

2 ay əvvəl
Hulya Guvenoglu
Hulya Guvenoglu

Bu banu bunları ayırır öyle gider misafirsen misafirligini bil kapa çeneni yag zıbar banu hanım sarı çiyan

2 ay əvvəl
Hulya Guvenoglu
Hulya Guvenoglu

Ya seyran salaklaşma gözünü aç size ne seyyara çıkıyorsa adam ekmeginin peşinde

2 ay əvvəl
Sen Gül
Sen Gül

Bu dizinin tadi tuzu gitmis, halbuki Cok güzel baslamisti🤔

2 ay əvvəl
KÜRŞAD D ALTAYLI,MBA
KÜRŞAD D ALTAYLI,MBA

Hayatimda gordugum en sacma bölümdü. Bu kadar amatörce bir senaristlik olamaz. Ömer ile defnenin son kisimdaki konusmalari ve ömerin tepkileri cok basit ve amatörceydi. Lutfen daha mantikli ve de profesyonel hikayeleri devam ettirin. Bunca zamandir yapmis oldugunuz emege yazik ediyorsunuz.

2 ay əvvəl
Arzu Abbasova
Arzu Abbasova

Bu banu nə pis adamdi

2 ay əvvəl
Mashael mostafawi
Mashael mostafawi

can you out English Or arabic subtitle for your muslim Brothers 😊

2 ay əvvəl
leyla aslan
leyla aslan

Seyran miy miy da miy miy baska bir sey bilmiyor sen bi Anasin bu ne salaklik yaa karsindaki sana düsmanlik yapiyor anlamanicin ne olmasini bekliyorsun , Mitadin senden bosanip o en iyi Arkadasim dedigin sari yilanla evlendikten sonrami anliyacaksin sen 18 yasinda misin bak o zaman anlardik insan o yaslarda kim dostu kim düsmani anliyor .senarist bu dizinin icine ediyor masallah

2 ay əvvəl
Aida Manon
Aida Manon

Díganme dónde encuentro los cap del 46 para arriba

2 ay əvvəl
Гульназ Хаджиева
Гульназ Хаджиева

Zumrutden başkasinin saçlarida cok cirkin .... Vay be bi enişte eksikti burda

2 ay əvvəl
Гульназ Хаджиева
Гульназ Хаджиева

Kabahat bu diziyi izleyende.... izlelince omrün karalyor.

2 ay əvvəl
Aysegul Kiraz
Aysegul Kiraz

Ömer le gelen kızı gordukce sinirlerim bozuluyor cok itici

2 ay əvvəl
Fatima Mammadova
Fatima Mammadova

Ömer hatırlamiyor tamam Defne de çok üstüne gidiyor doktor ne dedi bi bekleyin azcık ne sabırsız davranıyorlar

2 ay əvvəl
Su Dem
Su Dem

Seyit Ali Bey nereye gidiyor ?

2 ay əvvəl
Emine Özyılmaz
Emine Özyılmaz

Bu yılan babaannede nekadar hain vicdansız

2 ay əvvəl
Elif
Elif

Anlamıyorum Zümrütn ağzından Allah düşmüyor ama yinede gencecık bi kızı düşman gibi görüyor, hiçmi kendisini tartmıyor, defnede ömerı çok seviyor daha napsın, Allah evlatlarımızı böyle insanlardan korusun....amin

2 ay əvvəl
Nejla Sengil
Nejla Sengil

şu o nerden gıcık olmaya başladım durman gibi keşke patlamada olseydi

2 ay əvvəl
Emine Başgül
Emine Başgül

seyit ali amca gidiyor insALLAH Filmden filan cikmiyordur ?

2 ay əvvəl
Mahmut Usta
Mahmut Usta

Ömer’den nefret ettim bir de zümrütten bu dizinin içine ettiniz!!

2 ay əvvəl
01 Adana
01 Adana

Kutsi sen harika bir adamsin😍😍😍

2 ay əvvəl
Karanfîl Kokusu
Karanfîl Kokusu

Melek , Alpay a ne güzel konuştun.👏👍

2 ay əvvəl
Cevahir Goktepe
Cevahir Goktepe

Ömer hindistandan geldi onlar gibi bakıyor

2 ay əvvəl
Ibeth María Ibarra Jiménez
Ibeth María Ibarra Jiménez

Necia Defne, déjalo, está desmemoriado, no es que es otro hombre y menos déspota.

2 ay əvvəl
Егош Мамедова
Егош Мамедова

Kizda sonra agzina sicacey zumrut hanim

2 ay əvvəl
Hülya Bayraktar
Hülya Bayraktar

Ömer hafizasini kaybetmemis salaklastirmislar adami,ne demek ya yaninda bir kiz getirmis sadece ona güveniyor,anladik ailesini tanimiyor peki bu kin bu nefret ne,bu dizi böyle devam ederse bir an önce bitirin seyretmeye deyecek bir konu kalmamis dizide.

2 ay əvvəl
Hülya Bayraktar
Hülya Bayraktar

44 45 bölümler sacmalik olmus dizi ile ilgisi kalmamis böyle devam ederse reytingler düser.

2 ay əvvəl
MERVE NUR YAVUZ
MERVE NUR YAVUZ

Seyit Ali dede nereye gitti ya ben anlamadım

2 ay əvvəl
Silviq Muslum
Silviq Muslum

Moğol heba film

2 ay əvvəl
Bari Serif
Bari Serif

Turist Omer lan senn hafiza kayibina tukureyim. IT

2 ay əvvəl
Aynur Gök
Aynur Gök

Ömer deli gibi hareket ediyo iyileş artık

2 ay əvvəl
Zulfiya Yusupova
Zulfiya Yusupova

Bu diziyi ciktigi an gorurdum ama artik dusunuyorum

2 ay əvvəl
meryem ahmet
meryem ahmet

Saçmalaya saçmalaya diziden soğuttunuz insanları 😡

2 ay əvvəl
doğru danışan
doğru danışan

ünzileni çox beyenirem.çox iyi bir qızdır.çox gözel gülmesi var.hem çox terbiyeli

2 ay əvvəl
Ayla güneş
Ayla güneş

Bu nasıl hafıza kaybı ya hafıza kaybı değil sanki beyni sıfırlayıp herkesten nefret etme modu yüklemişler.Acayip baydı yani.

2 ay əvvəl
Seyit ArmY
Seyit ArmY

Hic gözüm tutmadi banuyu bazen merhametten maraz doguyor ayirir o mitatgili

2 ay əvvəl
Süreyya Atik
Süreyya Atik

seyran sana ilk kocan az bile yapmis senin gibiler baska dilden anlamiyor mitat sana bir kac beden büyük

2 ay əvvəl
Badegul Cetiner
Badegul Cetiner

Bu banu geri zekalisida artik sıktı seyranda aptal gibi herseye inaniyor bir kere dusunmuyor bu kız ne diyor yaa diye

2 ay əvvəl
e ce
e ce

Gülşat nasıl bi insan ya. Ömer 'in sanki özel hemşiresi bu kadar da abartı olmaz bi de aynı evdeler

2 ay əvvəl
İ.R Hacıyeva
İ.R Hacıyeva

Banu sen bir şeytansın

2 ay əvvəl
Aslan Aslan
Aslan Aslan

Ömer sınır oluyorum ölseydin şapşal şey boşver defne kimse için göz yaşına değmez unut gitsin

2 ay əvvəl
Nicat Surxayzade
Nicat Surxayzade

2:33:19 dakı şarkınnın ismi ne?

2 ay əvvəl
İ.R Hacıyeva
İ.R Hacıyeva

Senarist iyice saçmaladın abardın

2 ay əvvəl
Hanım Özcan
Hanım Özcan

Bu bölüm hiç güzel değildi yanında gelen kız çok gereksiz hareketleri var bakmadım

2 ay əvvəl
afacan ata
afacan ata

Hey inşallah bu dizi biter iğrenç saçma ötesi bi dizi çok ergence !!!!

2 ay əvvəl
Elif Kilinc
Elif Kilinc

Bu son Zümrüt 'ün sevindiği bi son oldu sanırım Defne de yanlış yaptı hafiza kaybı yasayan birinin üstüne o kadr gidilmez kitabi birak istersen okursunde cik zaman herseyi çözer

2 ay əvvəl
Rıfat Bektaş
Rıfat Bektaş

Ömer ne kadar hafızasını kaybederse etsin en azından Defne’yi 25 cm dudaklarından hatırlardı bence 😂😂😂

2 ay əvvəl
izciyimnet
izciyimnet

bu banu ik geldiğinde dedim mithatları ayıracak bu diye bir seyranı kıskanıyo iki mithattan hoşlandı.. gıcık bir tip, ayrıca ömerin tepkileri çok faazla...

2 ay əvvəl
özlem dağlar
özlem dağlar

çok sıkıcı olmaya başladı dertleriniz

2 ay əvvəl
Buse Çetinkaya
Buse Çetinkaya

Benim adım melek dünyanın en güzel dizisi

2 ay əvvəl
hatice birsen
hatice birsen

Senarist değiştimi ?Öyle bir haber çıkmıştı . Yani bir dizi ilerleyecek reyting alacak diye saçmalamaya ne gerek var. Neden hayal gücümüz klasikliğin ötesine geçemiyor. Hadi konuyu buralara getirdin bari mantık haralarıyla doldurma. Bıktım şu acıtasyon baskısından. Biz yeterince gerçek hayatta ağlıyoruz. Sıkıntılarımızın biri bitmeden biri başlıyor bari şu dizileri biraz gülümsetin. Tamam başta dizinin dozajı iyiydi ama artık kasıyor anlayın. Ben şunu savunuyorum. Herşey dozajında bitmeli bir dizi en fazla iki sezon sürmeli. Fazlasına konu bulunmaz zaten.

2 ay əvvəl
Sugra Ismayilovs
Sugra Ismayilovs

Bawqa isim bulamadizmi Asli Kerem 🙃

2 ay əvvəl
Eliza Gelashvili
Eliza Gelashvili

Hayret bışe hafıza kayıbı olsa bıle bu nasır agressıf hal dıyorlar sana bu annen amcan anan len anan hafızayken de ana anadır kayıpetmışken de anan gerı zekalı dılşad da maşallah gelın oldu su vermeler ılac vermeler g. Ayrılmıyor kı omerın

2 ay əvvəl
Idrıs Sukurov
Idrıs Sukurov

Omer gulsatida hic tanimiyor iyi davraniyor.defneye deli gibi.sacmalik

2 ay əvvəl
Rose
Rose

Ya şu Banu ya gıcık oluyorum, Seyran da çok saf, tamam arkadaşsınız anladık da arkadaşlığın da bi sınırı var yani, resmen karı koca arasına giriyor

2 ay əvvəl
Handan Yildirimer
Handan Yildirimer

banudan nefret ediyorum resmen seyrani fisekliyor

2 ay əvvəl
Handan Yildirimer
Handan Yildirimer

senarist abarttın omer kendine gelsin artik

2 ay əvvəl
Tel Tel
Tel Tel

Defne dudaklarina noolmus? Cok kotu. Guzel , genc kizdin. Noolduu

2 ay əvvəl
Supercel mehemm
Supercel mehemm

Omer sakin o kizla birlikte olma yoksa benim tarafimdan hafiza kaybi yasarsin ona gore

2 ay əvvəl
orxan huseynli
orxan huseynli

Mizra ve Gulsad men boyle dusunuyorum onlar birlikde olacaklar🤲

2 ay əvvəl
Fatma Melek Yüceer
Fatma Melek Yüceer

ne güzel başlayan bir dizi idi ne olduda bukadar kaza bela insanların üzerine yağdırıldı bu vicdansızca yazılan bir senaryo

2 ay əvvəl
Aysen Evli
Aysen Evli

Ömer burda çok tuzsuz bi hal almış yani salak biri gibi olmuş insan hayatında herşey olur Ömer çok tepkisiz tepkili gicigima gitmeye başladı defneyi çok üzdü ne hafızaymış be kalp kirmayabilirdi

2 ay əvvəl
Eliza Gelashvili
Eliza Gelashvili

Dılşadda yerleştı ıyıce

2 ay əvvəl
Eliza Gelashvili
Eliza Gelashvili

Defne dudaklarıne ne yaptj oyle bı genç kıze nıye lazım dudaklarını şışırmek hayret bışe

2 ay əvvəl
Aslan Aslan
Aslan Aslan

Final yapmasın güzel gidiyor sizi defam etsin

2 ay əvvəl
özcan
özcan

BENIM ADİM MELEK FULL BÖLÜM İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN https://ay.live/Bnmmlk

2 ay əvvəl
Habiba 0071528907887
Habiba 0071528907887

Su zumruti dizida gordugimca sinirlarimni kontrol edamaurim bu ne kin ya allah belasini versin Boyle babaannalari. Napsin etsin hep defnayi ezsin

2 ay əvvəl
Habiba 0071528907887
Habiba 0071528907887

Senarist diziyi davam ettira bilmak ucun sacmaliur valla burasi cok aptallik hic bi hofiza kaybi yasayan insan boyle yapmas Boyle tepki vermas Allah Allah cok abartili ne yapmaya calisiur bu cucukmi insanlar kandirursan.

2 ay əvvəl
Emine AKIN AÇIKGÖZ
Emine AKIN AÇIKGÖZ

Gaziantep'ten sevgiler.. Arkadaşlar sayfama abone olarak destek olursanız cok sevinirim💕

2 ay əvvəl
jack johns
jack johns

shaha

2 ay əvvəl
Sude Erol
Sude Erol

Ya iki yüzümüz gülüyor senarist hemen bunlar çok güldü ağlatalım diyo heralde başka açıklaması olamaz çünkü

2 ay əvvəl
Çınar ila çınar
Çınar ila çınar

https://www.youtube.com/watch?v=BY3kbMKbzDE

2 ay əvvəl
sevinc arin
sevinc arin

Ömerin hafıza kaybı yaşayıp saçmalaması, Banu yılanı yüzünden diziyi tvde izlemeyi bıraktım. Saçmalıklar devam ederse burdan da izlemeyı bırakacağım. Ve böylece çok izleyici kaybedeceksin sayın senarist

2 ay əvvəl
꧁Roblox Ceren꧂
꧁Roblox Ceren꧂

❤️

2 ay əvvəl

İrəli

Benim Adım Melek 45. Bölüm

2:36:51

Benim Adım Melek 45. Bölüm

Benim Adım Melek

Baxış 1,3M

Benim Adım Melek 55. Bölüm

2:28:22

Benim Adım Melek 55. Bölüm

Benim Adım Melek

Baxış 408K

Benim Adım Melek 42. Bölüm

2:24:36

Benim Adım Melek 42. Bölüm

Benim Adım Melek

Baxış 1,2M

Benim Adım Melek 39. Bölüm

2:34:45

Benim Adım Melek 39. Bölüm

Benim Adım Melek

Baxış 1,9M

Benim Adım Melek 23. Bölüm

2:55:16

Benim Adım Melek 23. Bölüm

Benim Adım Melek

Baxış 2,8M

Benim Adım Melek 43. Bölüm

2:23:16

Benim Adım Melek 43. Bölüm

Benim Adım Melek

Baxış 1,4M

Benim Adım Melek 32. Bölüm

2:36:08

Benim Adım Melek 32. Bölüm

Benim Adım Melek

Baxış 1,6M

Benim Adım Melek 54. Bölüm

2:21:40

Benim Adım Melek 54. Bölüm

Benim Adım Melek

Baxış 774K

Benim Adım Melek 31. Bölüm

2:44:19

Benim Adım Melek 31. Bölüm

Benim Adım Melek

Baxış 1,9M

Benim Adım Melek 46. Bölüm

2:38:19

Benim Adım Melek 46. Bölüm

Benim Adım Melek

Baxış 1,4M

Benim Adım Melek 51. Bölüm

2:37:32

Benim Adım Melek 51. Bölüm

Benim Adım Melek

Baxış 1,7M

Sol Yanım 12. Bölüm (Final)

2:25:27

Sol Yanım 12. Bölüm (Final)

Sol Yanım

Baxış 2,9M

Uyanış Büyük Selçuklu 24. Bölüm Fragman

0:53

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 53. Bölüm

2:16:48

Kuzey Yıldızı İlk Aşk 53. Bölüm

Kuzey Yıldızı İlk Aşk

Baxış 769K

Kuruluş Osman 49. Bölüm Fragmanı

0:51

Kuruluş Osman 49. Bölüm Fragmanı

Kuruluş Osman

Baxış 1,5M