Şımarık Ablam Doğum Günü Hediyesini Beğenmedi Ama Sonra Acı Gerçeği Öğrendi

  • Tarixində dərc edildi Ay əvvəl

    İşte Benim Hikayem

    Müddəti: 09:15

    #istebenimhikayem İsmim Gizem. 16 yaşındayım. Ablam Duru benden 3 yaş büyük. Eskiden aramız çok iyiydi. Şu an ise gerekli olmadıkça konuşmuyoruz. Bunun sebebini birazdan öğreneceksiniz. Babam borsa işinden genç yaşta zengin olmuş. Ablam da, ben de büyük bir malikânede doğduk ve büyüdük. En sevdiğimiz oyun saklambaçtı çünkü evimizde saklanabileceğimiz onlarca oda vardı. Yabancı dil öğrenelim diye bize dört farklı ülkeden dört dadı bakıyordu. Bazen sabah kalktığımızda annem, “Kızlar hadi alışverişe çıkalım” derdi. İlk uçakla Londra’ya gidip akşama kadar mağaza mağaza dolaşırdık. Anlayacağınız, masallardaki gibi bir hayatımız vardı.

Üzümlü Kek SUNAR
Üzümlü Kek SUNAR

BENİM DOĞUM GÜNÜMDE ARABA ALINSA BABAMIN 1 YIL KÖLESİ OLURUM AQ CJDJDJ

8 saat əvvəl
ada
ada

#durudannefretediyorum

8 saat əvvəl
ada
ada

Her like Allahsız duruya bir tokat .

8 saat əvvəl
Lps Miniş
Lps Miniş

Dünya nın en şımarık insanı:Baba bu jeep değil yaaa Biz:Ulan ne mal kız en az 30 bin liralık araba lan buu🤬

10 saat əvvəl
NO NAME
NO NAME

YORUMLAR: 90%-DURUYA GICIK OLDUM FLN 8%-INSANLARIN DERTLERINI DINLEMEYI SEVIYORUM 2%-DIGER EGLENECELI YORUMLAR

12 saat əvvəl
Rueen Güneş
Rueen Güneş

Babasına çok acıdım

Gün əvvəl
Yaren Gündem
Yaren Gündem

Yahu duru önemli olan seni düşünmesi. Sana bir çöp bulup verse bile önemli olan seni düşünmesi saygısız

Gün əvvəl
DİLA QUENN
DİLA QUENN

Annem hadi alışverişe gidelim dediğinde biz bime gidiyoz

Gün əvvəl
owo alien
owo alien

Bruh bunlar gerçetmi?

Gün əvvəl
Nargiz Samedova
Nargiz Samedova

Duru çok kötü.😠😡🤬

Gün əvvəl
Sabri Yokus
Sabri Yokus

Duru ya. Büyük bir tokat 👊👊✋✋

2 gün əvvəl
Sabri Yokus
Sabri Yokus

Duru manyak benim adım Canan bizim okul da. Da Duru var

2 gün əvvəl
Ebru Kıral
Ebru Kıral

şöyle şımarık insanlardan nefret ediyorum

2 gün əvvəl
JOKEREFİKAAN • 7 yıl önce
JOKEREFİKAAN • 7 yıl önce

Durudan nefret ediyorum

2 gün əvvəl
Gizem Rumeysa Yalçın
Gizem Rumeysa Yalçın

yarın benim doğum günüm ve babam sadece bir tane kıyafet alabiliceğini söyledi ama yinede Allah'a Çok şükür 😊

3 gün əvvəl
Endl3ss - Trick
Endl3ss - Trick

Şerefsiz duru

3 gün əvvəl
Bilgen inan Akçay
Bilgen inan Akçay

Ya kızım senin elin armut mu topluyo çak bi tokat ablana

3 gün əvvəl
ikra ikra
ikra ikra

Her like duruya bir tokat ✋✋(- -)

3 gün əvvəl
manevra x
manevra x

Benim babamda oto yıkamada çalışıyor ve babasına çok üzüldüm

3 gün əvvəl
Öykü sena Gerçekler
Öykü sena Gerçekler

O kızın ağzının ortasına bir tane çakasım var

3 gün əvvəl
Gulnara Guseinov
Gulnara Guseinov

😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😤

3 gün əvvəl
kervan saray
kervan saray

Duruma bi der vermek için 👇

3 gün əvvəl
ŞENGÜL Sahin
ŞENGÜL Sahin

Şımarık Duru😒😒😒

3 gün əvvəl
Elia
Elia

Duruya şurdan bi koyucam jüpitere uçucak haberi yok

4 gün əvvəl
Rafail Bayramov
Rafail Bayramov

Hasta

4 gün əvvəl
Rafail Bayramov
Rafail Bayramov

Deli bu ablanya

4 gün əvvəl
Mohammed ev
Mohammed ev

Ya bende çok üzüldüm 🙁😢😔😔

4 gün əvvəl
Damla Demirel
Damla Demirel

Bana mesaj atar mısın

4 gün əvvəl
Damla Demirel
Damla Demirel

Şimdi hayat mısın

4 gün əvvəl
şerife Kamberler
şerife Kamberler

Suç babada o da ne satıyo dükkânı kızım durumumuz bu bunla idare et diye biraz sert konuşabilirdi yani babaya üzülmeyin

4 gün əvvəl
Deltojo TV
Deltojo TV

Ben olsam evlatlıktan reddedip sokağa atarım bakalım babası gibi uğraşıp o beğenmediği araba kadar güzelini alabilecek mi?

4 gün əvvəl
Mercan yaren Türemen
Mercan yaren Türemen

kız alah seni capar

4 gün əvvəl
Ozan VATANSEVER
Ozan VATANSEVER

Duruyu öldürmek istyen + 1

4 gün əvvəl
Hatice Tınas
Hatice Tınas

Her lik duruya bir tokat

4 gün əvvəl
Hatice Tınas
Hatice Tınas

Babasına çok üzüldüm

4 gün əvvəl
Feyza Subaşı
Feyza Subaşı

Hayır yani biz öyle bir arabaya bile sahip değilken o kız dünyadaki en güzel arabalardan birine sahip babasıda salak kızı ona küfür etse ben bunu hak ettim der bizim 1 arabamız var o hem küçük ama ihtiyacımız olan şeyi veriyor yani hadi her like o kıza ve babasına 1 tokat yapıştırınnnn!

5 gün əvvəl
ALONe Dark
ALONe Dark

Duru ya gıcık olanlar

5 gün əvvəl
Enes Yaman
Enes Yaman

Askerede Gitmiyorum.Kanserede Yakalanmadım.Sadece İnsanların Dertlerini Dinlemeyi Çok Seviyorum.

5 gün əvvəl
Fıstık ezmesi
Fıstık ezmesi

Zengin züppeye bak :D

6 gün əvvəl
Rumeysa Yılmaz
Rumeysa Yılmaz

Aklıma kuzey yıldızı geldi

6 gün əvvəl
Nurhan Alagöz
Nurhan Alagöz

Bede Çok üzüldüm 😓😓😭😭🤧

6 gün əvvəl
Banu Ozay Gecmen
Banu Ozay Gecmen

Arkadaşlar şimdi duruya haksızlık etmeyelim şımarın tekiydi ilk başta ama sonra anladı hatasını

7 gün əvvəl
Çılgın Oyuncu
Çılgın Oyuncu

Ya abi siz malmisiniz insan babasina der ki baba sallama onu fln

7 gün əvvəl
SENSEI
SENSEI

Bu yorumu beğenmeyeynin gelecekte ki çocuğu inş Duru gibi olur.

7 gün əvvəl
Babaa 50 Kurus
Babaa 50 Kurus

Adamin neden fakirleştiğini sonunda daha iyi anladim

7 gün əvvəl
slow blader d.
slow blader d.

Şımarık büyütüyolar sonra maddi durumu gidiyo ben olsam ağzına bitane vururum kimse babasına kimse böyle konuşamaz

7 gün əvvəl
Ali Temel Aslan
Ali Temel Aslan

Şerefsiz abla

7 gün əvvəl
ANGEL DEad
ANGEL DEad

#durudannefretediyorum

7 gün əvvəl
Nilay Gemci
Nilay Gemci

Birisi nin dertlerini dinlemek çok hoşuma gidiyor lan

7 gün əvvəl
Gãčhā Emmā
Gãčhā Emmā

Her like duruya bir tokat (•_•)

7 gün əvvəl
the Bro Emre
the Bro Emre

İşte paranın köpeğin olmuş

7 gün əvvəl
Cahit Alp Cebesoy
Cahit Alp Cebesoy

Değerini bil

7 gün əvvəl
KağaN BGS
KağaN BGS

Çocuğuna harçlık veremeyen babalar var 😔

7 gün əvvəl
¿Lou?
¿Lou?

ne terbiyesizsin sen duru

7 gün əvvəl
ALİ YALÇINDAĞ
ALİ YALÇINDAĞ

sebebsiz insan hikayeleri dinlemeyi sevenler butonu :~) 👇🏻

8 gün əvvəl
jennie.honeyx
jennie.honeyx

Ailemden hiç bir şey istememiş bi insan olarak hikayedeki Duru denen pislik karakterin babasına üzülüyorum bu gün de..

8 gün əvvəl
Nagihan Yurtlu
Nagihan Yurtlu

Bir şey diyim mi durunun babasına davranışlarını görünce ağliyasim geldi

8 gün əvvəl
Sinan Ors Beylerbeyi
Sinan Ors Beylerbeyi

Babasina da çoooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkk üzüldümm

8 gün əvvəl
Sinan Ors Beylerbeyi
Sinan Ors Beylerbeyi

Terbiyessiizzzz duru ! Hrrrrrrr

8 gün əvvəl
Turankenstein
Turankenstein

Hatasını anladığı için Duruya gıcık olmayanlar butonu 👇

8 gün əvvəl
Duru Nayir
Duru Nayir

Ablam Duru? Benim adımda Duru! Hahaa😁 şansa bak!😂😃

8 gün əvvəl
NEMESİS Νεμεσις
NEMESİS Νεμεσις

Arabaları satsaydınız ya

8 gün əvvəl
noob kişisi
noob kişisi

Ona babası doğum gününde araba alıyor beğenmiyor işte bizimki de yanımızda bile değil anamız ise bişi almıyor sadece doğum günün kutlu olsun diyor 😌

9 gün əvvəl
Kodla Oyna Eğlen Mantık Arama!
Kodla Oyna Eğlen Mantık Arama!

Duruya türkiyedeki milyonerlerin aldığı tofaş veya şahin veya kartal alalım

9 gün əvvəl
doğu ve zeko kral gerçek ad uğur
doğu ve zeko kral gerçek ad uğur

herkes gıcık oluyor duruya

9 gün əvvəl
Luxury makeup
Luxury makeup

Halit Argun aklima geldi 🤣

9 gün əvvəl
Yağmur topal
Yağmur topal

Salak duru

9 gün əvvəl
ibrahim hakkı
ibrahim hakkı

😭😭

9 gün əvvəl
Kübra nisa minik tontiş
Kübra nisa minik tontiş

Benim doğum günüm de 16 nisan

9 gün əvvəl
prenses aysel
prenses aysel

Dersini almasina sevindim

9 gün əvvəl
PRİNCESS BLUE
PRİNCESS BLUE

Benim babam bana tablet aldı ama zengin değiliz fakat fakirde değiliz

11 gün əvvəl
Ayşe Develioğlu
Ayşe Develioğlu

_Hayatta ne paranın nede şımarıklığın bi değeri vardır.Bence en önemlisi aile ve tutumluluk katılanlar like atın_👍 Devam keee #aile Devamını oku

12 gün əvvəl
Ela ŞAHİN
Ela ŞAHİN

valla benim doğum günümde defter alıyorlar sevinçten havalara uçuyorum kıza araba alıyorlar baba oyuncak gibi

13 gün əvvəl
Leyla Er
Leyla Er

Benim babam :bebek alır Durunun Babası :Araba ADALETİNE SOKAM DÜNYA

13 gün əvvəl
Ummet Terlikli
Ummet Terlikli

Nankor onu aldığına şükret

13 gün əvvəl
Fake Over
Fake Over

Sabah annemin beni uyandırması ve annem ablam ben uçağa atlayıp canımızın istediği ülkeye gidip alışveriş yapıp sonra türkiye ye geri dönmekmi... neyse hayal kurmağı bırakam

13 gün əvvəl
Zeynep Berra Dalgic
Zeynep Berra Dalgic

Her like duruya bir tokat

13 gün əvvəl
Ezel Bozkurt
Ezel Bozkurt

8:00 porche diyo sonra cip diyo

13 gün əvvəl
Erdinç Tamer
Erdinç Tamer

Babam bana böyle Araba alsa havaları uçarim

13 gün əvvəl
Queen Of Disaster
Queen Of Disaster

Bu nasıl anne şımarık kızına kizamiyomu sus pus oturuyo babasına kizarken

14 gün əvvəl
Derya Aydin
Derya Aydin

Benim ismim de duru

14 gün əvvəl
Esra Nur SOY
Esra Nur SOY

Yasak Elmadaki Halit'in hayatı😤😤Duru=Zehra Gizem=Lila

14 gün əvvəl
Sude al
Sude al

Duru tribini ... ya o kadar şey yapıyo sen git trip at

14 gün əvvəl
Günay Akkel Topal
Günay Akkel Topal

Özür dilerim ama ablan tam bi neyse

14 gün əvvəl
Kamran Hesenov
Kamran Hesenov

Duruya gıcık olanlar1+ durudan nefret edenler 2+ 🤔🤔

14 gün əvvəl
• Cøllette •
• Cøllette •

`-`

15 gün əvvəl
Kaniye Ay
Kaniye Ay

benim babam bana sarilsin o bana yeter

15 gün əvvəl
POYRAZ TV
POYRAZ TV

Ben şeye takıldım londraya gidiyorlar alışveriş yapmak için hemde uçakla biz yürüyerek A101’e gidiyoz

15 gün əvvəl
Ceren Bal
Ceren Bal

Ay ben bu kizi döverim gıcık ya

15 gün əvvəl
Gökhan Keskin
Gökhan Keskin

Duruyu çokkkkkkkkk gıcık olanlar buraya dokunsun 👇

15 gün əvvəl
Gökhan Keskin
Gökhan Keskin

Duruyu sevmeyenler buraya dokunsun 👇

15 gün əvvəl
Gökhan Keskin
Gökhan Keskin

Merhaba benim adım Hira kuzenim in anne si babası boşandı benim annem ona annelik yaptı o da eski yi ona unutura nadım ama biliyorum oda benden 1yaş büyük o çok seviyorum hikayemi beğendiysen bu yoruma like at

15 gün əvvəl
efesevval Gullu
efesevval Gullu

nankör duru

15 gün əvvəl
Burak Ant
Burak Ant

Keşke el arabasi alsaymis KAJSBDJIWJDJD

15 gün əvvəl
Yusuf hamza Adil rona
Yusuf hamza Adil rona

Çok sinirlendi m

15 gün əvvəl
Big Smoke
Big Smoke

Ben daha doğum günü kutlamamışım hediye beğenmiyor nasıl bir andaval bu

16 gün əvvəl
Reyhan Baristiran
Reyhan Baristiran

Çakala bak

16 gün əvvəl
dört kafadar biz geliyoruz
dört kafadar biz geliyoruz

1.30 da adamın duruşuyla gölgesi uymuyor

17 gün əvvəl
_fłø_ _wēř_
_fłø_ _wēř_

Gidib ablamdan "özür" dilicem🤐 (Bu nasil evlat?bu nasil abla?)

17 gün əvvəl
Sinan Yapıcı
Sinan Yapıcı

Sizi çok seviyorum çünkü çok güzel bir şey

17 gün əvvəl

İrəli

Zümrüdüanka 11. Bölüm

2:27:27

Zümrüdüanka 11. Bölüm

Zümrüdüanka

Baxış 1,5M

Kuruluş Osman 30. Bölüm

2:22:00

Kuruluş Osman 30. Bölüm

Kuruluş Osman

Baxış 2,7M

Babam Ailemizi Gizlemek İçin Gizli Ajan Kiraladı

10:33

Babamın Evin Bodrumunda Sakladığı Sırrı Öğrendim

08:59

İkiz Kardeşim Yüzünden 72 Kilo Zayıfladım

10:43

İkiz Kardeşim Yüzünden 72 Kilo Zayıfladım

İşte Benim Hikayem

Baxış 2,3M

Instagram Ünlüsü Olunca Hayatım Mahvoldu

09:47

Instagram Ünlüsü Olunca Hayatım Mahvoldu

İşte Benim Hikayem

Baxış 454K

Zümrüdüanka 11. Bölüm

2:27:27

Zümrüdüanka 11. Bölüm

Zümrüdüanka

Baxış 1,5M

Kuruluş Osman 30. Bölüm

2:22:00

Kuruluş Osman 30. Bölüm

Kuruluş Osman

Baxış 2,7M

Velisi Sayılırım | Bizim Köyün Şarkısı

10:04

Velisi Sayılırım | Bizim Köyün Şarkısı

Beşiktaş Kültür Merkezi (BKM)

Baxış 14M

AMONG US ANIMATION - A SIMPLE TASK...

0:29