dark queen
dark queen

Barış dicleyi haketmiyor anca kıskanınca aklı basına geldi #dicem

7 saat əvvəl
Ceyda
Ceyda

2. Fragman bugün gelir herhalde

7 saat əvvəl
Nisan Avar
Nisan Avar

Ne zaman gelecek bu fragman 2 kaç gündür bekliyoruz

7 saat əvvəl
Aynur Yusibova
Aynur Yusibova

Nerde kaldı bu fragman 2😟

7 saat əvvəl
Рахиб Тапдыгов
Рахиб Тапдыгов

Ya ben Diclenin yerinde olsaydım varya şanslıydım ya çünkü Barışlada yakışıyolar Emirlede Diclenin işi zooooor

7 saat əvvəl
Hojitsu H
Hojitsu H

BURADAN SENARİSTE SESLENİYORUM, EN BAŞTA KARAKTERLERİ NASIL OLULTURDUYSANIZ, KİŞİLİKLERİ NASILSA ÖYLE YAZIN HİKAYEYİ. YORUMLARA GÖRE BİR ÖYLE BİR BÖYLE YAPARAK HİÇ ETMEYİN SENARYOYU. Elinize sağlık, severek izliyoruz :)

7 saat əvvəl
Səbuhə Əliyeva
Səbuhə Əliyeva

Dizi 2 saatse bu reklamlarla 4 saat oldu be bıkdım bu reklamlardan

8 saat əvvəl
Рахиб Тапдыгов
Рахиб Тапдыгов

Lütfen emir kalsın bu filmde ya emir çok şeeekeeer🤩😍🤩🤩

8 saat əvvəl
lenaa lena
lenaa lena

Barişcimmm

8 saat əvvəl
Mery Black
Mery Black

Ya yerim ama ben Emir'i. Lütfen üzmeyin bu çocuğu. Tertemiz bir kalbi var besbelli. Barış'dan bin kat daha iyi. Lütfen üzülmesin.

8 saat əvvəl
sudem salabas
sudem salabas

1000000%100 emirle daha fazla yakışıyorlar <3

8 saat əvvəl
Delimineel
Delimineel

fragman nerdee

8 saat əvvəl
Y Yiğit
Y Yiğit

2. Fragman geldi mi

8 saat əvvəl
arghhgrrr
arghhgrrr

Bu Vampir Ece'ye bayılıyorum.herşeyi döküyor.karıştırıyor.herkes bir yerlere kaçıyor.konuyu kapatıyor.çok eğlenceli.:)

9 saat əvvəl
Olinda Zabaleta
Olinda Zabaleta

Emir y dicle 🤩😘

9 saat əvvəl
Mey Ay
Mey Ay

Yap et sonra herkes gelip senden özür dilesin. Gerçek hayatta da böyle oluyor bu ülkede, anlamıyorum, burada da anlayamadım bu tavrı. Sonra kötülük yapanlar daha da cesaretleniyor, buna çanak tutanlar söylenmesin bir zahmet...

9 saat əvvəl
Mey Ay
Mey Ay

Bunun adı vallahi de billahi de iyilik, incelik filan değil. "Senin gibi birinin değerini bilemedim." diyor Barış da, ben Dicle olsam utanırdım bu sözden çünkü ancak şuursuzca kendimi feda etmemin güzellemesi olabilir bu söz. İzlerken sinirlendim Dicle'ye, Barış bitmiş zaten...

9 saat əvvəl
İLKİM'in PİYANOSU
İLKİM'in PİYANOSU

Bu barış niye hep psikopat

9 saat əvvəl
Damla k
Damla k

Bir gün tekrar fakir olursam dicle cebimde dursun diyor heralde

9 saat əvvəl
ellla ylmzz
ellla ylmzz

Yuh

9 saat əvvəl
Şerife tıp
Şerife tıp

Yarın günlerden menajerimi ara😊😊😊

9 saat əvvəl
Dee
Dee

Ay o kadar şeyden sonra aşık olmasın artık lütfen, anca kaybettikten sonra aklınız başınıza gelir hep

10 saat əvvəl
Dee
Dee

Dicle Emir’e karşı neden bu kadar tavırlı, iyi davrandığı için mi 🙄 barıştan daha kısa sürede tanımasına rağmen daha değer veriyo kıza

10 saat əvvəl
Dee
Dee

Beren bozuntusundan da sıkılmaya başladım

10 saat əvvəl
Elmir ismayilov
Elmir ismayilov

Beren başka bir yöntemle Dicleye tele kuruyor amma yine alinmayacak Aslinda Berende kötü deyil bunu ilerde hepimiz görecez. Ama yönetmen kardeş rica ediyorum dicle beren kirac baba kiz mevzisi fazla uzadi şuna bi son verelim artik

10 saat əvvəl
Aygul Tekayewa
Aygul Tekayewa

Beren artik üstündeki ceketi cikarsa 😧😧😧

10 saat əvvəl
ay ışığı
ay ışığı

İzmirliler kalbimiz sizinle.Allah yardimciniz olsun.sizleri seviyorum.

11 saat əvvəl
Canan Oguz– Brown
Canan Oguz– Brown

Aferin Dicle,bir fare tuttun !

13 saat əvvəl
Genelleme yapmadan dinle
Genelleme yapmadan dinle

Sen yuksek abajurla rol keserken sari cocuk yaraya merhem ariyor.

13 saat əvvəl
cristina naretto
cristina naretto

Por favor subtitulado en español

13 saat əvvəl
K K
K K

Emir varken baris kim allah askina yeni bir emir sarrafoglu olarak goruyorum suan onu oyle etkileyici ki 😂😂

14 saat əvvəl
Rhera Hallucinant
Rhera Hallucinant

Dicle'ninki iyilik değil salaklık artık, sadece ben mi böyle düşünüyorum ya? Her seferinde neden affediyorsun sana yapılan hataları, üstelik kimse özür bile dilemeden ya da telafi etmeye çalışmadan? Bu kadar mı değersizsin gözünde!

14 saat əvvəl
Emma Mmdv
Emma Mmdv

Lütfen konuk olarak Danla Bilic i çağırın

14 saat əvvəl
Əli Heybetov
Əli Heybetov

Şu Barışda her yere Berenle gidiyor geziyor sonrada gelip Dicleyi kıskanıyor ya

14 saat əvvəl
CANBERK YADİGAR
CANBERK YADİGAR

Barış ve Dicleyi lütfen harcamayın Emir gibi bi insanın hayatına başkasına ilgisini olduğunu bile bile zorla girmeye çalışan yapışık tipler kazanmasın

14 saat əvvəl
Elikram Ibrahimov
Elikram Ibrahimov

1.1elli2.besyuzelli9

14 saat əvvəl
Eftalia Ibryam
Eftalia Ibryam

Ikinci fragman ne zmn gelcek lan. Bekle bekle içim şişti offff

14 saat əvvəl
kubra kaya
kubra kaya

Yönetmen ve oyuncular sahnenin hakkını vermişşşş.. reytingi bol olsun. Zirvede olsun inşallah🙏🏻

14 saat əvvəl
Eylül TÜRK
Eylül TÜRK

Yaa lütfen bir an önce ikinci fragman gelsin hatta üçç

14 saat əvvəl
cristina naretto
cristina naretto

Por. Favor capítulo 11 en castellano

15 saat əvvəl
Drita Muzhaqi
Drita Muzhaqi

Shume i bukur.(cok guzel)

15 saat əvvəl
dilek brs
dilek brs

Beren in mutluluğu hak ettiğini düşünüyordum. Ilk bölümlerde.ama.illa 2. Kız kötü olacak. Klise yapacaksınız

15 saat əvvəl
Gülcan Üstündağ
Gülcan Üstündağ

Barışı hep feris idare ediyordu herzaman dengesiz gibiydi emirle reytingler çıktı Dicle emir diziye keyif kattı iyi geldi dizilerin tutmasının sebepli baş rollerdir iyi seçilince seyredilir emirle diclede güzel oldular👍

15 saat əvvəl
Mert Çalış
Mert Çalış

Barış bey Berenle yiyişirken partiden partiye giderken Dicle ağlarken bırakıp yalnız kalınca bitki çayı olarak kullandığın 'Daha iyilerine layıksın' dediğin kızın mutlu olması dokundu mu sana kıyamam :d

15 saat əvvəl
Gülcan Üstündağ
Gülcan Üstündağ

Bence emir daha iyi yakıştı diziye barışı herkes beğenmiyor ilk bolumlerdede ne yaptığı belli değil gergin bir tipti Dicle gidip kavgadan sonra bardan almıştı izleyin reytingler kiminle yükseldi emirle bence dizi daha keyifli oldu seyirci olarak söylüyorum Dicle emir iyi geldi diziye

15 saat əvvəl
Mert Çalış
Mert Çalış

Ne kadar hoşsunuz Emir bey

15 saat əvvəl
Bir Arkadaş
Bir Arkadaş

Sallayinca deniz anası gibi 🤣

15 saat əvvəl
anonim
anonim

Feris çok acımasızsın

15 saat əvvəl
Mert Çalış
Mert Çalış

Olm niye her kaslı çıplak uyuyor

15 saat əvvəl
elenaa 999
elenaa 999

Ku jan shqipet m 🇦🇱🇦🇱🇦🇱🇦🇱

15 saat əvvəl
Əli Heybetov
Əli Heybetov

öff yaa tamda işler düzelmişken şimdide Beren başladı,hayır yani zaten Diclenin Kıraçla senle işi yok.

15 saat əvvəl
Yagmur Eskin
Yagmur Eskin

Ferisin yaptığı kesinlikle çok saçma birşey, iki laf için koşturup, onunla birlikte olmak isteyen kişiyi hiç düşünmüyor.

15 saat əvvəl
Dori issa
Dori issa

Şu Ece yi diziden çıkarin ya, sevimsiz

16 saat əvvəl
Ceylin Öztürk
Ceylin Öztürk

Of hayır barış sevmesğn dicleyi emir var o sever

16 saat əvvəl
Hicran hicran
Hicran hicran

Çok yakışıyorlar be

16 saat əvvəl
esma naz
esma naz

dicle'nin arkadaşının ünlülere olan hayranlığını rağmen ünlülerin dicleyle ilişkisini kıskanmayıp daha çok ona destek olması mükemmel bir olay

16 saat əvvəl
Ahmet Şükrü Bozkurt
Ahmet Şükrü Bozkurt

Seviyorum bu diziyi yaa 😉

16 saat əvvəl
Ayse Kurtaran
Ayse Kurtaran

Naşrolü iyi olan diziler.tutuyo çünki.bu kız busefer nepcak diye merek ediliyo

16 saat əvvəl
Zehra Gezgin
Zehra Gezgin

2. Fragmani bekleyenler 👇

16 saat əvvəl
wnnalis cioov
wnnalis cioov

Lütfen emirle dicle beraber olsunn çok yakışıyorlarrrr🥺🥺

16 saat əvvəl
Ekin Su ÖZGEN
Ekin Su ÖZGEN

Şu adamın sürekli bro demesinden bir ben mi rahatsız oluyorum ?

16 saat əvvəl
Şeyma T
Şeyma T

Barışçım ilk bölümler baya iyimişsin be ama şimdi emirciyiz yani kusura bakma bebiş

16 saat əvvəl
İlayda Korkmaz
İlayda Korkmaz

DENİZ CAN BU DİZİNİN BAŞROLÜ BAŞ RO LÜ DİKKATE ALABİLİR MİYİZ BUNU

16 saat əvvəl
Büşra Z.
Büşra Z.

öhöm öhöm artık emir de başrol

16 saat əvvəl
Şeyma T
Şeyma T

Dicle barıştan soğumuş sanki biraz. Emirle yapsınlar dicleyi aşırı uyumlular zaten

16 saat əvvəl
Leyla Tajiyewa
Leyla Tajiyewa

Bekirmi yoksa hainn

17 saat əvvəl
noxi cia
noxi cia

yeni fragman çıkra

17 saat əvvəl
Klara Yoldashva
Klara Yoldashva

Dizini niye pazar gün gecirdingiz pazar izliyemuyorum eski günü iydi

17 saat əvvəl
Sona Maxmudova
Sona Maxmudova

Shu polis rolundeki adami bugun 3 dizi izledim 3undede gordum🤣 sadakatsiz dizisi-bankaci, Sen cal kapimi -doktor, burda polis))) bu arada dizi mukemmel emeyinize saglik🙏🏻👍🏻👍🏻

17 saat əvvəl
Rıfat Yadigar
Rıfat Yadigar

Bu Emir Dicle nin Barışa olan ilgisini Baris in onu kıskandığını bile bile girdi araya malesef çoğu erkek Barış gibidir ya gercek hayatta da bazen sevdigimiz kadınların degerini ya geç anliyoruz ya da sevdigimizi gec anliyoruz bu dizi de de galiba kaybeden Barış olucak olmasi beni çok üzdü Ama umarım böyle olmaz ve Emir gibi sonradan birden ortaya çıkan ve aniden basit bi sekilde bizim icimizde biriktirdigimiz duygulari bi anda ifade eden insan kazanamaz senarist bunu yapma

17 saat əvvəl
Rıfat Yadigar
Rıfat Yadigar

@Nail Canki o kadar guzel ozetlemissin ki su emir gibi Tipleri kardeşim ..

14 saat əvvəl
Nail Canki
Nail Canki

cok haklisin dostum cogu oyle demiyelimde baris gibiler var birde emir gibi yalak tayfa var zorla birinin hayatina girmeye calisanlar.. is nereye gidecek bakalim gorucez.. dicle bakalim napicak guclu goruntusunun altindan emiri secerek basit biri mi olacak yoksa her zorlugu gogusledigi gibi sevgisine sahip cikip barisla mi olacak.. senarist bu sozum sana..

14 saat əvvəl
Rıfat Yadigar
Rıfat Yadigar

Bu Emir Dicle nin Barışa olan ilgisini Baris in onu kıskandığını bile bile girdi araya malesef çoğu erkek Barış gibidir ya gercek hayatta da bazen sevdigimiz kadınların degerini ya geç anliyoruz ya da sevdigimizi gec anliyoruz bu dizi de de galiba kaybeden Barış olucak olmasi beni çok üzdü Ama umarım böyle olmaz ve Emir gibi sonradan birden ortaya çıkan ve aniden basit bi sekilde bizim icimizde biriktirdigimiz duygulari bi anda ifade eden insan kazanamaz senarist bunu yapma

17 saat əvvəl
Mey Ay
Mey Ay

Ben de çok samimi bir günün ardından gala gecesi Dicle ağlamaklı halde ondan yardım istediğinde Barış'ın ya fark etmeyerek ya da yok sayarak Beren'le çıkıp gitmesinde aynı hissi yaşamıştım, çok tanıdıktı...

16 saat əvvəl
Rıfat Yadigar
Rıfat Yadigar

@Son Bahar Gerçekten ilk defa bi bu kadar sahsilestirdim bi konuyu Emir Dicle nin yanında oldukca kendimi baris gibi hissediyorum nedensizce ..

16 saat əvvəl
Son Bahar
Son Bahar

Ne yazık ki iletişimsizlikle yaşamış insanlar sonraki nesilleri de yanlış şartlandırıyor, keşke bunlar yaşanmasa... Ben üçüncü bir kişinin girmesini istemezdim, gerek yoktu kurguda, Barış işi dışında onu doğruya yönlendirecek biri olmamasının sonuçlarını yaşıyor ama senarist değişimi ile apayrı bir noktaya da getirildi...

17 saat əvvəl
Meto44/61
Meto44/61

Yani yillardir evlisin ama bi kez o kutuya bakmamis ne ilginc böyle sacma sapan hatalar yapmayin ya

17 saat əvvəl
fatemeh samari
fatemeh samari

Vallahi bence emir ve Dicle çok güzeller çok ama çooook😍😍😍😍

17 saat əvvəl
Azra
Azra

Bu sahneye bayıldım ya kesinlikle Dicle ve Emir olmalı çok yakışıyorlar )

17 saat əvvəl
Sev Li
Sev Li

Neden oyuncular geyimlerini deyismirler.

17 saat əvvəl
Nuran Genç Çınar
Nuran Genç Çınar

Yani 2 bin versinler dese noolur avans ne! Kız durumum iyi diil diyo Bide.. ah ya şu zenginlerin yerinde olsam 😑

17 saat əvvəl
Ejanker
Ejanker

*Dizi kaliteli ama içerik olarak sıradanlaşmaya başlıyor..Dizinin reytnigleri azken, ordu gibi destek veren kitle dizinin FARKLI olmasından dolayı destek verdi..Yeni Yönetmen ve senarist dizinin enerjisini,nasıl işlediğini anlamadan mı yönetiyor anlamıyorum? Ya da reyting olsun diye mi dizinin kalitesinin içine ediyor? Bunu en basit Beren'in tuvalette olan bitenleri dinlediği sahneden anlıyoruz..Yahu ben bu sahneyi en son' Pis Yedili'de görmüştüm..Bu kadar mı düştük? Ayrıca aşk üçgenleri,Beren'in kötü kıza dönüşmesi,Beren'in Dicleye yapacaklarıyla mı diziye devam edeceksiniz? Diziden gayet memnunduk sayın senaristler..Gün değikliği şarttı o kadar..İzlenmesi için illa böyle saçma klişe koymanıza gerek yok! Yoksa reytingler düşerse kimse iplemez..Haberiniz olsun..Muhteşem potansiyelli diziyi lütfen ilk 10 bölümdeki haliyle devam ettirin!*

17 saat əvvəl
sherlock holmes
sherlock holmes

Eski bölümler daha iyiydi ünlülerin gelsemi falan bi de emir gelince çok karmaşa oldu emir güzel karakter ama işte çok karıştı

17 saat əvvəl
Cécile Bonnet
Cécile Bonnet

Fragman 2 nerde?

17 saat əvvəl
Ejanker
Ejanker

Bu nasık ön izleme?? Bildiğin bölümde neler olacak her şey söylenmiş.. saçma sapan iş yapmayın!

17 saat əvvəl